keukenkastjes ikea in badkamer ?

Lid geworden
13 dec 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
hallo mede-bouwers,

weet iemand van jullie het verschil tussen een keukenkastje of een badkamerkast van de ikea?

wij wilden een ikea badkamermeubel maar die kastjes zijn maar 39 cm diep, aangezien we een wastafel al hebben van 50 diep past dit dus niet (en buiten dat vind ik 39 cm toch wel heel smal, je staat bena met je neus tegen de spiegel :) )

nu was ik op het idee gekomen om dan maar keukenkastjes te nemen voor in de badkamer maar ik weet dus niet of die even goed tegen vocht kunnen ?

kan iemand mij hieromtrend wat verder helpen

Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik vind de keukenkastjes van ikea van betere kwaliteit dan de badkamerkastjes. De bekleding dan vooral.

Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
tja waarom niet. een keuken is ook een "vochtig" plek.

G

Guest

Guest
ik denk niet dat er veel verschil zal zitten tussen keuken en badkamerkastjes.

Zijn allemaal gemaakt van MDF plaat met meestal een folie over.

En keukenkastjes kunnen ook allemaal een keukentablet dragen, dus zullen ze een wasbak ook wel kunnen dragen me dunkt ;)

Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Waren wij ook van plan... We vinden de keukenkastjes veel mooier als het aanbod badkamermeubelen. Een keuken is toch gemaakt om stevig te zijn, dus denk dat het wel geen probleem zal geven...

G

Guest

Guest
mja, badkamermeubelen is tegenwoordig maar triestig vind ik :?

Veel te duur voor wat het is, en amper plek voor deftig een badhanddoek in een kastje te leggen zonder dat je'm moet opvouwen tot een enveloppeformaat :)

Was zelf ook al van plan iets van keukenmeubels of andere te gebruiken voor badkamer.

Bovenaan