Hi allemaal
In het appartement dat mijn 80-jarige vader wil verhuren, is er schade aan de kastdeur waarachter de koelkast zit en een lade.
De bekleding is losgekomen (een soort plastic laminaat, denken we, dat verlijmd was op de MDF fronten). Heeft iemand een idee of we dit zelf kunnen terugplakken? Probleem is dat een deel van de bekleding nog vasthangt (deels al gescheurd), anders zouden we ze er af halen en de deur wit lakken.
Nu lijkt het ons het best om de stukken die losgekomen zijn terug te plakken, goed vast te klemmen en de deur dan terug op de frigodeur te monteren. Welke lijm gebruiken we hiervoor het beste?
Of nog andere ideeën hoe we dit kunnen verhelpen? Gezien de leeftijd van mijn vader is de keuken vervangen geen optie meer. De rest van de keuken is nog in degelijke staat om te verhuren. Maar we willen natuurlijk ook wel een propere, fatsoenlijke keuken voor onze huurders.
Alvast bedankt om even mee te denken!
Diana
In het appartement dat mijn 80-jarige vader wil verhuren, is er schade aan de kastdeur waarachter de koelkast zit en een lade.
De bekleding is losgekomen (een soort plastic laminaat, denken we, dat verlijmd was op de MDF fronten). Heeft iemand een idee of we dit zelf kunnen terugplakken? Probleem is dat een deel van de bekleding nog vasthangt (deels al gescheurd), anders zouden we ze er af halen en de deur wit lakken.Nu lijkt het ons het best om de stukken die losgekomen zijn terug te plakken, goed vast te klemmen en de deur dan terug op de frigodeur te monteren. Welke lijm gebruiken we hiervoor het beste?
Of nog andere ideeën hoe we dit kunnen verhelpen? Gezien de leeftijd van mijn vader is de keuken vervangen geen optie meer. De rest van de keuken is nog in degelijke staat om te verhuren. Maar we willen natuurlijk ook wel een propere, fatsoenlijke keuken voor onze huurders.
Alvast bedankt om even mee te denken!
Diana