• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Keuken en badkamer West-Vlaanderen

elise86

Nieuw Lid
Lid geworden
12 okt 2021
Berichten
31
Waarderingsscore
5
Punten
8
Hallo,

Ik zou een nieuwe keuken en badkamer willen laten plaatsen in een klein appartement regio Westkust. Om de hinder voor de buren tot een minimum te beperken en de werken vlot vooruit te laten gaan, zou ik een beroep willen doen op een bedrijf dat zowel de keuken als de badkamer levert. Ideaal zou zijn dat dit bedrijf ook instaat voor beperkte elektriciteitswerken (vnl. met het oog op het plaatsen van de keuken) en ook een nieuwe tegelvloer in de leefruimte en badkamer kan plaatsen, maar dit is niet noodzakelijk.

Ik ben op zoek naar goede kwaliteit (en ook goede prijs-kwalitiet), maar geen luxe-uitvoering.

Hebben jullie aanbevelingen of advies?

Alvast bedankt!

Elise
 

Caroto

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 okt 2019
Berichten
3.668
Waarderingsscore
1.827
Punten
113
Advies : zoek een betrouwbare partner bij vrienden of familie. Niet zo eenvoudig te vinden, zeker niet voor de werken die jij wil. Vaak zal er ook waterleidingen en elektriciteit veranderd moeten worden, dan nog eens tegelen en plaatsen van badkamer en keuken... Dan kom je al snel bij de duurdere totaalrenovatie-bedrijven uit. Of je moet een multi getalenteerde vakman vinden die dat onder zijn beheer wil doen.
 

elise86

Nieuw Lid
Lid geworden
12 okt 2021
Berichten
31
Waarderingsscore
5
Punten
8
Bedankt voor je reactie. Ik had niet gezien dat er nog een reactie was gekomen.

We hebben intussen besloten de keuken en de badkamer door aparte firma's te laten plaatsen, want een all-in firma voor een betaalbare prijs lijkt me niet zo gemakkelijk te vinden. We zijn er nog niet helemaal uit...
 

Caroto

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 okt 2019
Berichten
3.668
Waarderingsscore
1.827
Punten
113
Dat is inderdaad zo. Op voorhand zeker goed afspreken wat er wel en niet in de prijs zit bij die firma's, beter eens teveel nadenken vooraleer je iets tekent.
 

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan