- Lid geworden
- 30 mrt 2023
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 3
Ik heb een vraag aan jullie. Ik heb een tuinterras laten aanleggen. Er is een chapevloer gelegd van ongeveer 10 a 15 centimeter dik. Deze vloer ligt op gewone grond. In de chape vloer zijn gegalvaniseerde netten aangebracht. De keramische tegels die ik gekocht heb hebben een afmeting van 120 maal 60. Dikte van de tegel 1 centimeter. De chapevloer is gelegd en een week later de tegels erop. Volgens de leverancier kon dat omdat er isolastic aan de lijm is toegevoegd. De terrastegels liggen nog wel vast maar nagenoeg iedere tegel klinkt voor meer als de helft hol.
verder geeft hij aan "Holklinkers wil zegge dat de lijmrillen onder de tegel wellicht gebarsten of gebroken zijn maar dat de tegels nog steeds vast liggen." Dat bij nagenoeg alle tegels en voor meer dan 50%.
Ik heb gevraagd voor bemiddeling van buildwise maar vraag me af of dit nog zin heeft.
Kan iemand mij adviseren????
Alvast bedankt
verder geeft hij aan "Holklinkers wil zegge dat de lijmrillen onder de tegel wellicht gebarsten of gebroken zijn maar dat de tegels nog steeds vast liggen." Dat bij nagenoeg alle tegels en voor meer dan 50%.
Ik heb gevraagd voor bemiddeling van buildwise maar vraag me af of dit nog zin heeft.
Kan iemand mij adviseren????
Alvast bedankt