• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Kan posts niet lezen ??

Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik was op zoek naar wat nuttige info over grondverf en dergelijke, en ik kan om de een of andere reden de posts van meesterschilder niet lezen. Gezien zijn alias dacht ik dat daar misschien wel nuttige info in zou kunnen staan, maar ik zie alleen maar kommas??

Is er iets fout met mijn instellingen? Ik heb hem nochtands niet in mijn blocked-list staan als die al zou bestaan??

Lid geworden
23 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Na een wel zeer verhit debat over politiek en verkiezingen, heeft de meesterschelder (eh sorry) schilder ervoor gekozen om al zijn posts te wissen.

Jammer genoeg, want die waren wel bijzonder interessant.

Lid geworden
22 jun 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
FatmanBert wrote:
Na een wel zeer verhit debat over politiek en verkiezingen, heeft de meesterschelder (eh sorry) schilder ervoor gekozen om al zijn posts te wissen.

Jammer genoeg, want die waren wel bijzonder interessant.

Er zitten hier anders nog meesterschelders op t'forum hoor!

B0lt

Zeer Actief lid
Lid geworden
30 jan 2007
Waarderingsscore
1
Punten
38
Er zijn er hier nog op het forum wiens posts ik niet al te goed kan lezen...

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan