juiste offerte?

TonyWony

Zeer Actief lid
Lid geworden
8 apr 2008
Waarderingsscore
4
Punten
38
er moet in mn huis nog 1 raam vervangen worden (rest is al gedaan door vorige eigenaar).

heb nu van de fabrikant van de andere ramen prijs gehad, €1100 ex btw voor 1 wit pvc raam van 90x100 cm met standaard 1.1 glas + plaatsen vensterbank (binnen) in pvc.

dagkanten ga ik zelf afwerken, evenals zelf oud raam uitbreken.

Is dit niet wat ruim gerekend?

edit: 't is een draai/kip raam

Lid geworden
19 feb 2009
Waarderingsscore
5
Punten
0
Deze man houdt er blijkbaar rekening mee dat U dit kan ingeven in uw in komstenbelasting :mrgreen: ...

k.b.

chime

Zeer Actief lid
Lid geworden
10 apr 2007
Waarderingsscore
2
Punten
36
Kleine werkjes wegen verhoudingsgewijs altijd zwaarder door in de prijs.

Eventueel eens horen bij concurrenten met gelijkaardige profielen.

Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
3
Punten
0
Toen ik een groter raam dan dat liet vallen op mijn offerte "kreeg" ik een minprijs van €480. Dus ik schat dat uw raam zeker 100% te duur is.

MAAR

Als ge een ploeg kunt sturen om een ganse dag ramen te zetten of ge moet ze sturen om 1 raam te zetten... En de opmeter moet eerst ook nog eens langskomen. (of is langs geweest voor de offerte)

Die kosten blijven gelijk voor 10 ramen of 1 raam.

Enige verschil is dat ze bij 10 ramen die kosten over 10 ramen kunnen verdelen en bij 1 raam moet ge dat volledig op dat raam rekenen.

Niettegenstaande dat: 'k zou toch nog een 30% goedkoper zoeken moest ik u zijn.

TonyWony

Zeer Actief lid
Lid geworden
8 apr 2008
Waarderingsscore
4
Punten
38
Ben al op zoek.

Dit lijkt me een ideaal werkske om te bij te doen als ge ergens een werf hebt waarmee ge gene gansen dag kunt vullen (plaatsingsfirma is hier op max 3-4 km vandaan), maar zij zien dat dus blijkbaar anders

Bovenaan