• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

joepie wij gaan trouwen!!!

Lid geworden
26 mrt 2006
Berichten
364
Waarderingsscore
0
Punten
0
niemand weet het nog niet (buiten onze buren waar we daarstraks op kraamvisite zijn geweest) dus primeur, zelfs onze ouders weten het nog niet, die komen morgen nietsvermoedend de "vakantiefoto's" bekijken en dan zullen we hen het grote nieuws vertellen.

mijn liefje heeft me onder de kroatische sterrenhemel ten huwelijk gevraagd.....



:D



moest het even aan iemand kunnen vertellen want moet tegen iedereen zwijgen tot morgenavond!(en das moeilijk voor mij als vrouw hoor)



ps alle tips ivm mooie kerkjes (liefst niet te groot in arrondissement antwerpen) mooie feestzalen die niet op een koele parochiezaal lijken en ook niet peperduur zijn (of als morgen de ouders ineens 50.000€ sponseren dan kunnen we een zaaltje duurdere pakken :lol: :lol:
 
Lid geworden
26 mrt 2006
Berichten
364
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wenneke wrote:
Van harte proficiat...



Als je op zoek ben naar een klein gezellig, autenthiek kerkje, dan moet je zeker eens gaan kijken in Gestel. Een gehucht van Berlaar, nabij Lier.



Onze 2 kindjes zijn hier gedoopt omwille van de speciale mystieke sfeer...

Het is gekend voor zijn doopvieringen (in 2006 meer dan 60 doopsels!) en huwelijken !!



Onze feest ging door in het Lindenhof in Baal

http://www.feestzaallindenhof.be heel gezellig



Groetjes !Wendy



hey , heb net de pastoor zijn gegevens gevonden en zal hem sebiet eens bellen (veel pastoors laten enkel huwelijken toe voor parochianen en ik woon in lint) dus op hoop van zegen dat hij dat wil doen.

foto's zijn welkom want die kan ik niet goed vinden op internet.



lindenhof ziet er mooi uit maar Baal? waar ligt dat?



Wendy[/quote]
 
Lid geworden
15 mrt 2006
Berichten
413
Waarderingsscore
0
Punten
0
Nog een mooi kerkje is het kerkje in Emblem op de baan van Lier naar Zandhoven aan je rechterkant (net voorbij de Esso)
 
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
13
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hey Leentje,



Veel succes bij de pastoor hé!



Lindenhof in Baal ligt niet ver de grote as Lier - Aarschot...





Groetjes,

Wendy
 
G

Guest

Guest
aiaiaiai, nog een die gestrikt is :D



Proficiat !



En stuur de uitnodiging maar als we mogen komen feesten he :)
 
Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
6.580
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mayx wrote:
wa is da toch me iedereen. ze zijn aan t bouwen, gaan trouwen en dr is een kindje onderweg of ze hebben er al. moet da echt allemaal in ene keer :)



Jaja meid, jij bent nog jong, maar toch: begin al maar bij te benen als je mee wil zijn :lol:
 
Lid geworden
1 jun 2006
Berichten
2.082
Waarderingsscore
0
Punten
0
leentje wrote:
hey , heb net de pastoor zijn gegevens gevonden en zal hem sebiet eens bellen (veel pastoors laten enkel huwelijken toe voor parochianen en ik woon in lint) dus op hoop van zegen dat hij dat wil doen.

foto's zijn welkom want die kan ik niet goed vinden op internet.



lindenhof ziet er mooi uit maar Baal? waar ligt dat?



Wendy



Leentje heb je die pastoor al gecontacteerd, en moet je ook een "dossier" laten opmaken door uw eigen pastoor?



Wij zijn ook bezig met de planning van de trouw, en willen voor "de kerk" trouwen in een kapel in de parochie van mijn vriendin. Tot daar geen probleem... :wink: We willen echter een andere pastoor dan die van de parochie, dus deze gecontacteerd, en die wou dat met veel plezier doen, maar moeten wel ons "trouwdossier" laten opmaken door de parochiepriester, en deze moet dan het dossier overmaken naar de andere pastoor. Eff telefoontje naar de parochiepriester en alles uitgelegd ("Is een hele goede vriend die daar zeker geen probleem van zal maken" had onze voorkeurspastoor gezegd)... die daar blijkbaar niet zo happy mee, maar niet verder op ingegaan, enkel gezegd dat we in oktober eens moesten langsgaan... nu is die echter in het dorp al aan mensen gaan vertellen dat die onze trouw toch mag doen :?



Hebben we ondertussen al vastgelegd: gemeentehuis, feestzaal, fotograaf
 
Lid geworden
1 jun 2006
Berichten
2.082
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mayx wrote:
wa is da toch me iedereen. ze zijn aan t bouwen, gaan trouwen en dr is een kindje onderweg of ze hebben er al. moet da echt allemaal in ene keer :)



Van het een komt het ander zekers :p

Bij ons start bouw in het najaar hopelijk, trouwen in augustus 2008, kinderen nog paar jaarkes wachten waarschijnlijk :wink:
 
Lid geworden
1 jun 2006
Berichten
2.082
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mayx wrote:
dieke wrote:
Mayx wrote:
wa is da toch me iedereen. ze zijn aan t bouwen, gaan trouwen en dr is een kindje onderweg of ze hebben er al. moet da echt allemaal in ene keer :)



Jaja meid, jij bent nog jong, maar toch: begin al maar bij te benen als je mee wil zijn :lol:



bij benen? ik heb nog 20 jaar de tijd



Zo dacht ik er ook over toe ik even oud was als U, en ben nog geen 5 jaar verder :wink:
 
Lid geworden
26 mrt 2006
Berichten
364
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mayx wrote:
wa is da toch me iedereen. ze zijn aan t bouwen, gaan trouwen en dr is een kindje onderweg of ze hebben er al. moet da echt allemaal in ene keer :)

bouw is af, dus kunnen we ons nu volledig focussen op de trouw, kindjes komen er pas na de trouw
 
Lid geworden
26 mrt 2006
Berichten
364
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dappe wrote:
leentje wrote:
hey , heb net de pastoor zijn gegevens gevonden en zal hem sebiet eens bellen (veel pastoors laten enkel huwelijken toe voor parochianen en ik woon in lint) dus op hoop van zegen dat hij dat wil doen.

foto's zijn welkom want die kan ik niet goed vinden op internet.



lindenhof ziet er mooi uit maar Baal? waar ligt dat?



Wendy



Leentje heb je die pastoor al gecontacteerd, en moet je ook een "dossier" laten opmaken door uw eigen pastoor?



Wij zijn ook bezig met de planning van de trouw, en willen voor "de kerk" trouwen in een kapel in de parochie van mijn vriendin. Tot daar geen probleem... :wink: We willen echter een andere pastoor dan die van de parochie, dus deze gecontacteerd, en die wou dat met veel plezier doen, maar moeten wel ons "trouwdossier" laten opmaken door de parochiepriester, en deze moet dan het dossier overmaken naar de andere pastoor. Eff telefoontje naar de parochiepriester en alles uitgelegd ("Is een hele goede vriend die daar zeker geen probleem van zal maken" had onze voorkeurspastoor gezegd)... die daar blijkbaar niet zo happy mee, maar niet verder op ingegaan, enkel gezegd dat we in oktober eens moesten langsgaan... nu is die echter in het dorp al aan mensen gaan vertellen dat die onze trouw toch mag doen :?



Hebben we ondertussen al vastgelegd: gemeentehuis, feestzaal, fotograaf



sebiet bellen om 09.30u, zullen idd een dossier moeten laten opmaken. hoop dat de pastoor van lint niet moeilijk gaat doen (daar staat die voor gekend)
 
Lid geworden
23 jan 2007
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hela,



Als je nog op zoek bent naar een feestzaal, moet je zeker eens in Lier rondkijken. Wij hadden ons feest in Hof Van Aragon. Dit was zeer goed. Verder heb je in Lier nog Hof Van Beatrijs en Hof Van nazareth.



Groetjes en nog eens proficiat.
 
Lid geworden
26 mrt 2006
Berichten
364
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hannelore wrote:
Hela,



Als je nog op zoek bent naar een feestzaal, moet je zeker eens in Lier rondkijken. Wij hadden ons feest in Hof Van Aragon. Dit was zeer goed. Verder heb je in Lier nog Hof Van Beatrijs en Hof Van nazareth.



Groetjes en nog eens proficiat.



hof van nazareth was bezet, hof van aragon gaan we zaterdag naartoe



spannend allemaal zeg



een SOD huwelijksfeest zou toch gemakkelijk zijn he :lol:
 
Lid geworden
23 jan 2007
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
0
hof van nazareth was bezet, hof van aragon gaan we zaterdag naartoe



Hof Van Aragon viel kwa prijs beter mee dan Hof Van nazareth. We zijn er heel content van. Veel en goed eten, goede service en je krijgt er gratis een trouwsuite bovenop (zo moet je 's nachts niet meer naar huis rijden).
 
Lid geworden
22 okt 2006
Berichten
59
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij zijn ook bezig met de planning van de trouw, alle tips ivm



- mooi klein gezellig kerkje liefst niet te groot in de regio rond Haacht , Werchter en Aarschot (Vlaams Brabant)



- mooie goede feestzaal of restaurant die niet op een koele parochiezaal lijkt en betaalbaar



- heeft iemand van het forum soms voorbeelden van misboekjes



Iemand suggesties?Ik heb mij hier al suf zitten zoeken...
 
Lid geworden
26 mrt 2006
Berichten
364
Waarderingsscore
0
Punten
0
ludann wrote:
Wij zijn ook bezig met de planning van de trouw, alle tips ivm



- mooi klein gezellig kerkje liefst niet te groot in de regio rond Haacht , Werchter en Aarschot (Vlaams Brabant)



- mooie goede feestzaal of restaurant die niet op een koele parochiezaal lijkt en betaalbaar



- heeft iemand van het forum soms voorbeelden van misboekjes



Iemand suggesties?Ik heb mij hier al suf zitten zoeken...

ludann



ik zal je vanavond enkele sites soorsturen met heel veel info (en downloads voor misboekjes en andere teksten)



bij ons is het de Jachthoorn in kontich geworden maar dat zal wat ver voor jullie zijn zeker :lol:

feestzalen heb ik een standaardmail gemaakt en in de goudengids alle feestzalen die een email hadden een mail gestuurd met de vraag wat we zochten ...
 
Lid geworden
23 aug 2006
Berichten
933
Waarderingsscore
0
Punten
16
Proficiat!!!!



We zijn nu ondertussen 5 weken en een dag getrouwd en het gaat nog steeds goed :twisted:
 
Lid geworden
19 jun 2007
Berichten
34
Waarderingsscore
0
Punten
0
Proficiat Leentje!



Wij zijn getrouwd in de orangerie van het hof van reyen, in Boechout. Ook heel romantische zaal en heel lekker eten!



En voor alle trouwers, een ander verslavend forum, volledig rond trouwen is www.wijtrouwen.com. Heel veel nuttige tips van andere trouwers en getrouwden.



groetjes,



Wenneke
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan