joepie wij gaan trouwen!!!

Lid geworden
26 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
niemand weet het nog niet (buiten onze buren waar we daarstraks op kraamvisite zijn geweest) dus primeur, zelfs onze ouders weten het nog niet, die komen morgen nietsvermoedend de "vakantiefoto's" bekijken en dan zullen we hen het grote nieuws vertellen.

mijn liefje heeft me onder de kroatische sterrenhemel ten huwelijk gevraagd.....

:D

moest het even aan iemand kunnen vertellen want moet tegen iedereen zwijgen tot morgenavond!(en das moeilijk voor mij als vrouw hoor)

ps alle tips ivm mooie kerkjes (liefst niet te groot in arrondissement antwerpen) mooie feestzalen die niet op een koele parochiezaal lijken en ook niet peperduur zijn (of als morgen de ouders ineens 50.000€ sponseren dan kunnen we een zaaltje duurdere pakken :lol: :lol:

bacco

Lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
16
May I be the first to wish you......

een dikke proficiat jullie eeuwig durende liefdesverbintenis!!!!

Doe zo voort and let love rule the world!!!!

Bacco The First! :wink:

Lid geworden
25 sep 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hey leentje

Dikke proficiat! Moeilijk he, zwijgen :)

Ik weet een leuke locatie, maar die is in Geel Ten Aard, dus da's niet meer in de buurt he.

Lid geworden
12 sep 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Proficiat !!

wij hebben ons feest gehouden in de groene jager in brasschaat (is mss wat ver?) http://www.groenejager.be/

heel gezellig, maar oko wel duurder dan anderen. al bij al viel het goed mee want het eten is daar zéér lekker

Lid geworden
20 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij wonen ook in Lint.

Wij zijn getrouwd, natuurlijk, in het gemeentehuis van Lint.

Voor de kerk : in de kapel van Wereldmissiehulp in Boechout. Is niet zoals andere kerken - vierkante ruimte met priamidedak, met altaar in het midden, mensen rondom rond, heel anders dan in een gewone kerk. Mijn schoonmoeder werkt bij Wereldmissiehulp, daarmee zijn we daar terecht gekomen. Ik weet niet of je daar anders gewoon kunt trouwen, best eens bellen naar die mensen.

Receptie en avondfeest : in Molenhuis te Vremde/Boechout. Oud gebouw, mooi gerestaureerd.

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
proficiat, is toch wel bijzonder hoor

Lid geworden
14 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dikke proficiat!

Vrienden van ons zijn onlangs getrouwd in de Carolus Bartholomeus kerk in Antwerpen. Héél mooie kerk, maar volgens hen moet je ze wel tijdig reserveren.

Lid geworden
14 jun 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Proficiat en (nogbelangerijker) veel succes

Lid geworden
11 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ook van hier een dikke proficiat

1 tip: begin heel vroeg aan de praktische regelingen: zaal fotograaf, ...

Een tip van een toekomstig trouwer ( nog 25 uur tot ja-woord )

Lid geworden
11 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Tuurlijk, nog tot +- 17.00h :lol:

Dan:

17.30 Kapper

18.30 iets eten

19.00 Bordjes feestzaal gaan handen

19.30 Vrouwke gaan afzetten thuis ( traditie: gaat naar huis gaan slapen )

20.00 Enen gaan drinken met de maten

...

23.00 Hopelijk in mijn bedde...

ENZ ...

Alles onder control

Lid geworden
7 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Een dikke proficiat .... nu hopen dat deze tam tam niet snel bij je familie terecht komt

Na een lange administratieve rompslomp (bijna 1 jaar in het buitenland) hebben wij ons trouw feest op een week tijd geregeld (priester, uitnodigingen, resort, eten, ...).

Maak maar mooie plannen en geniet ook van het plannen en laat die stress maar achterwege :lol:

Lid geworden
26 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Koen Hermans wrote:
Wij wonen ook in Lint.

Wij zijn getrouwd, natuurlijk, in het gemeentehuis van Lint.

Voor de kerk : in de kapel van Wereldmissiehulp in Boechout. Is niet zoals andere kerken - vierkante ruimte met priamidedak, met altaar in het midden, mensen rondom rond, heel anders dan in een gewone kerk. Mijn schoonmoeder werkt bij Wereldmissiehulp, daarmee zijn we daar terecht gekomen. Ik weet niet of je daar anders gewoon kunt trouwen, best eens bellen naar die mensen.

Receptie en avondfeest : in Molenhuis te Vremde/Boechout. Oud gebouw, mooi gerestaureerd.

hey koen, zal eens informeren naar die kerk, wil niet in de kerk van lint trouwen daar ik er nog maar enkel slechte ervaring van gehoord heb, dat je geen vrije keuze hebt van muziek ed

molenhuis heb ik daarstraks een mail gestuurd voor info want dat is het soort van zaal dat we zoeken ,een authentieke romantische zaal

alvast bedankt voor de info

Lid geworden
22 jun 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dus als ik het juist heb ben ik ongeveer de twintigste persoon op GANS de wereld die weet dat leentje gaat trouwen!

En ik moet NIET zwijgen... tegen niemand ...

Dus bij deze roep ik het voor iedereen die't wil horen

"LEENTJE GAAT TROUWEN !!!"

Dikke proficiat vanwege penb :wink:

Lid geworden
12 mrt 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0

een dikke proficiat !!!!

Lid geworden
23 apr 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Van harte proficiat...

Als je op zoek ben naar een klein gezellig, autenthiek kerkje, dan moet je zeker eens gaan kijken in Gestel. Een gehucht van Berlaar, nabij Lier.

Onze 2 kindjes zijn hier gedoopt omwille van de speciale mystieke sfeer...

Het is gekend voor zijn doopvieringen (in 2006 meer dan 60 doopsels!) en huwelijken !!

Onze feest ging door in het Lindenhof in Baal

http://www.feestzaallindenhof.be heel gezellig

Groetjes !

Wendy

Bovenaan