jacuzzi waar

• Tags bijgebouw buitenleven wellness
  • Lid geworden
    18 sep 2008
    Waarderingsscore
    0
    Punten
    0
    Jacuzzi. Wij zijn van plan een jacuzzi te plaatsen maar weten niet echt goed waar binnen of buiten. Heeft er iemand een jacuzzi buiten staan en zo ja gebruik je die dan ook veel (ook in koude dagen) of heb je daar iets rond gebouwt om uit de koude te zitten of staat die gewoon ergens binnen in het huis. Graag jullie advies.

Beste Hoops,

Volgens mij is een jacuzzi steeds bedoeld voor buitengebruik ..

Als je eentje binnenwilt is het een normaal bad (meestal wit) zoals andere badkuipen maar dan met installatie erop ..

Heb zo'n echte jacuzzi (grote die je op beurzen ziet met alle toeters en bellen) nog nooit binnenhuis gezien .. :?

Familie van mij heeft nochtans een grote jacuzzi met klank en licht en geur :roll: binnen staan. Ze hebben dat in een bijgebouw geplaatst. Ik veronderstel dat er daar wel wat speciale voorzieningen getroffen werden voor de grote luchtvochtigheid. Maar het kan dus binnen. Overdekte zwembaden zijn toch ook binnen?

Bedankt al voor de antwoorden.

We zouden hem graag buiten zetten maar mijn vraag dan is, gebruik je die dan ook veel.

Ik bedoel in de maanden wanneer het koud en guur begint gaan te worden of zeg je wij hebben er iets rond gezet omdat het eigenlijk niet te doen was van de kou, eigenlijk weer te slecht.... Is toch een aanzienlijk bedrag om zoiets te laten plaatsen en maar enkele maanden te gebruiken dus graag jullie ervaringen.

Wij hebben er ééntje laten plaatsen voor een tuinproject in mechelen.

(4 persoons yak)

deze staat er nu iets meer dan een dik jaar en wordt door onze opdrachtgever nagenoeg dagelijks gebruikt.

In de winter was het gebruik wel vermindert tot 1 of 2 keer per week.

we hebben bij het ontwerp wel volgende punten in acht genomen;

- rondom de yak.is er een windkeering geplaast. ( houten pallisade wand)

met daarop sfeerverlichting voor 's avonds.

- In de nabijheid van de yak. hebben we een buitendouche geplaast met warm en koud water

- yakuzie is geplaast in de middag - en avondzon.

- bovengrondse plaatsing ( maar in de grond of halverwege kan ook )

luk

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Terug
Bovenaan