Bouwinfo-tip:
Vragen over (ver)bouwen? Vraag hier je bouwgids aan

Jablotron 103k resetten naar fabrieksinstellingen

Lid geworden
30 mei 2026
Waarderingsscore
1
Punten
3
Beste forum leden, miss is hier iemand die weet hoe ik een tweedehands gekocht alarmsysteem van Jablotron kan resetten naar de fabrieksinstellingen. Heb van de oude eigenaar 2 codes gekregen welke allebie niet functioneren en zodoende kan ik met de link software de zaak niet terugzetten ( die vraagt om een code) , maw. is het alarm dus onbruikbaar. Via ai zou dit mogelijk moeten zijn, heb Varel gecontacteert maar die doen moeilijk met voorschriften van Belgie terwijl het alarm zich nu in NL bevindt. Wie o wie heeft een oplossing ??? Alvast hartelijk dank voor het meedenken.

Wel handig voor de mannen van de nacht, hoeven ze zich geen zorgen meer te maken voor een alarm en kan iedereen op zijn twee oren slapen .

• Leuk
Waarderingen: BnB2
Denk dat dat niet zomaar gaat. Ten eerste, eerst binnenkomen. Dan kast demonteren. Dan kast aansluiten op pc mbvjablotron programma en dan nog de code weten om binnen te geraken. Dus suc6

Vraag het aan de importeur.

Er zijn online genoeg handleidingen te vinden van deze centrale. Als het niet is uitgeschakeld via de software kan je de hele centrale resetten via de reset connector op de print. En als ik mij niet vergis is de standaard code *#8080#. Programmatie gaat best via de software, maar daar heb je dan wel een speciale connector voor nodig. En volgens de geldende wetgeving is de firma of persoon die het onderhoud deed verplicht om deze code's door te geven aan de nieuwe eigenaar.

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Terug
Bovenaan