Isolerende binnendeuren

Lid geworden
28 mrt 2023
Waarderingsscore
0
Punten
1
Hallo,
Wij zijn op zoek naar een ingepleisterde deur tussen onze carport en onze inkom. Maakt niet echt uit in welk materiaal zolang het mooi strak ingewerkt kan worden zoals een binnendeur maar dan met isolerende eigenschappen en bestand tegen buiten-binnen temperaturen.
Kent iemand een bedrijf of schrijnwerker die dit doet ? (Regio Oostkust)

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
1.920
Punten
113
Waarom geen buitendeur?
carport is toch buiten?

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Waarderingsscore
5.395
Punten
113
Een ingepleisterde deur , wat moet ik me daar bij voorstellen? Is dat een deur die mee bezet wordt of is dit een deur die geen omkasting heeft of bedoel je nog iets anders ?

Een binnendeur die toch tussen buiten en binnen komt te staan , kan nooit een binnendeur zijn. Dit is tout court een buitendeur. Niet alleen in benaming maar ook zijn er andere parameters waar zo'n deur aan moet voldoen. Denk maar aan temperatuur, vocht, inbraak.

Tomvdw

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
28 jun 2017
Waarderingsscore
2.351
Punten
113
Als je een buitendeur zoekt waarvan geen deurstijlen zichtbaar zijn, dan ga je niks vinden.
Dat bestaat gewoon niet, waarom ook?

D I Y

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 aug 2013
Waarderingsscore
3.663
Punten
113
De dagkant kan toch altijd gepleisterd worden ipv met kassement? Dat is hier bij mij ook zo aan de buitendeuren en -ramen.

Effen in het vlak van de binnenwand geplaatst zal niet kunnen, want dan krijg je problemen met de isolatie in de muur.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan