Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Isolatie snijden
- bouwmaterialen DIY isolatie
- Lid geworden
- 20 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 0
- Lid geworden
- 13 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 21
- Punten
- 0
- Lid geworden
- 17 jul 2006
- Waarderingsscore
- 2
- Punten
- 38
- Lid geworden
- 29 mrt 2007
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
RD100 wrote:
welk soort van isolatie?
Wat is de beste in eenvoudigste manier om isolatie te snijden.
Tips zijn welkom
welk soort van isolatie?
Froot mes voor rotswol, glaswol
Handzaag, cirkelzaag voor harde platen.
Handzaag, cirkelzaag voor harde platen.
Met extra dunne metaal slijpschijf op laagste toerental (ong 1.00 euro) of 60cm handzaag voor isolatiepanelen (ong 25.00 euro) - resp artikelnrs : lecot 456016181 en rosco gpa.505540.
jp
jp
@Jos: een breekmis 'knikt' snel vind ik waardoor je plots buiten je lijn zit.
Ik heb ook verschillende dingen gebruikt en overal een handzaag (stanley met grote tand :wink: ) Enkel voor rots & glaswol is het soms makkelijk om zo'n oud elektrisch mes te gebruiken. Maar persoonlijk vind ik het even snel gaan met de handzaag en je hebt geen kabels.
Ik heb ook verschillende dingen gebruikt en overal een handzaag (stanley met grote tand :wink: ) Enkel voor rots & glaswol is het soms makkelijk om zo'n oud elektrisch mes te gebruiken. Maar persoonlijk vind ik het even snel gaan met de handzaag en je hebt geen kabels.
Icecoldkillahh
Zeer Actief lid
ik ook, gewone handzaag is het makkelijkste denk ik
Slijpschijf voor halfstijve platen. Laag toerental.
Nick wrote:
een tet op wielekes?
Wij hebben harde platen en gebruiken gewoon een breekmes en een winkelhaak om recht te snijden. Gaat als een tet op wielekes. Voor het iets groffere werk gewoon de jefzaag.
een tet op wielekes?

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.
Subject
Aangemaakt door
Laatste reactie
Comments