• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

isolatie; rockfit Belgische vs Nederlandse

Lid geworden
31 aug 2006
Waarderingsscore
0
Punten
16
Hallo

via deze site merkte ik dat onze buren Rockwool goedkoper aanbieden. Om een juiste vergelijking te kunnen maken is het uiteraard belangrijk appelen met appelen te vergelijken.

Aangezien ik op de nederlandse websaait verschillende productnummers zie; vraag ik me af welk nederlands product overeenkomt met onze belgische rockfit 434?

Is dit mogelijk de 433duo, plus of hp?

Heeft iemand reeds concrete prijsvergelijkingen?

Kent iemand eventueel een nederlands leverancier regio Limburg (Belgisch)

Mvg

Kris

't Is een publiek geheim dat Rockwool België niet zal leveren in Nederland en omgekeerd :idea:

Je kan het natuurlijk altijd zelf gaan halen.

't Is wel straf dat het in NL goedkoper is, normaal is B goedkoper met Rockwool. Als ik jou was ging ik eens elders prijs vragen :roll:

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan