• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Instrumenten gestolen!!

Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
331
Waarderingsscore
0
Punten
0
Een vuile dief heeft de instrumenten gestolen van Ninoofse band The Gibs,

en dit afgelopen maandag nacht in Gent aan café Krawietelke, in de studentenbuurt



Er zijn een aantal zeldzame stukken bij



info alhier:

http://www.facebook.com/home.php#/event ... 8197498425



Lijst:

Lijst gestolen instrumenten en toebehoren (zie foto's):

- 1978 Rickenbacker 4001 Maple Glow basgitaar

- Epiphone Firebird basgitaar

- Gretsch Chet Atkins Tennessee Rose model g6119

- Fender Stratocaster: Japanse versie met zwarte toonswitch

- Orange Thunderverb 200 versterker (head)

- DigiTech Hot Rod gitaarpedaal

- DigiTech Bass Driver

- Cherub Pedal Tuner

- XDD DigiDelay, Digitech

- Fender footswitch

- Vox big ben overdrive

- Laney Monitor



Wie iets hiervan tegenkomt gelieve een seintje te geven

THNX!!!!!
 
Lid geworden
22 jun 2006
Berichten
3.604
Waarderingsscore
0
Punten
0
f*ck man , da meent ge niet hé :x



Da's al een hele waslijst. Wie dat steelt weet wat het waard is en waar het te vinden is! Ik duim voor je dat je uw materiaal terug krijgt ... al vrees ik het ergste.

Kan je instrumenten laten verzekeren tegen diefstal enz ..??
 

Milo72

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jun 2009
Berichten
2.719
Waarderingsscore
0
Punten
36
Je kan die zeker verzekeren. Mijn instrumenten zijn verzekerd tegen diefstal, brand, accidenten tijdens vervoer, ... En verzekerd tegen nieuwprijs, dus als der iets mee gebeurt krijg ik 'n nieuw exemplaar.

Is ook nodig, want met de "waarde" van bvb een Besson Souvereign Bb bas (nieuwprijs ong. 12.000 euro, geschatte waarde nu 5.000 euro) koop je dus echt geen vergelijkbaar instrument...

Ok, 't kost wat geld, maar dat is het me waard.



Wat trouwens niet wegneemt dat ik enoooorm boos en ontgoocheld en triest en zo zou zijn moest ik mijn eigen instrumenten kwijt zijn. Los van de financiele waarde, is zo'n instrument echt een verlengstuk van jezelf geworden, en het duurt maanden voor je op een ander instrument hetzelfde bereikt, ook al is het zelfde merk & type...



Good luck met de zoektocht !

Alleszins 2dehands sites blijven afzoeken ... mss komt er wel iets tevoorschijn, en dan de politie erbij halen. Er is al een geval geweest waarbij de bestolene op die manier zn materiaal terugkreeg, EN de dief opgepakt werd ... maar vind het niet zo direct meer terug ...
 
Lid geworden
20 jun 2007
Berichten
72
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dat zuigt bigtime!



heb zelf een paar jaar geleden iets dergelijks megemaakt, 't waren wel geen instrumenten, maar een valies vol toebehoren (kabels, effectenpedaaltjes, drumcomputer,...) Toch ook snel een paar honderden euro's, maar dit is nog een stuk erger als je de instrumenten zelf kwijt bent, niets speelt als je eigen instrument.



veel succes met de zoektocht, ik heb de info op nog een paar andere sites geplaatst en op facebook doorgestuurd aan m'n vrienden.
 
Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
331
Waarderingsscore
0
Punten
0
tomdc wrote:
ik heb de info op nog een paar andere sites geplaatst en op facebook doorgestuurd aan m'n vrienden.



Bedankt!
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan