Inrichting Badkamer - Toon jouw badkamer

• Tags badkamer binnenafwerking kleuradvies vloerbekleding vloeren
  • Lid geworden
    8 jul 2006
    Waarderingsscore
    0
    Punten
    0
    Hallo iedereen,

Graag had ik een paar ideeen opgedaan om mijn badkamer in te richten. Ik ben meer opzoek naar kleurcombinatie's voor de betegeling. de vloertegel heb ik al, dit is een grijze tegel met bruinachtige wolken erin...

Wie foto's heeft mag deze ook hier op 't forum zetten. (link ofzo)

Alvast bedankt

Peter

inderdaad, er is 1 laag tegels boven het bad en onder het bad is het volledig getegeld.

bij mij is er een minimum betegeld. Enkel douche muur is betegeld bij ons. Maar dit gaat in de nabije toekomst overwerkt worden met een pu-gietvloer en de douchewand in hetzelfde. (wegens absoluut niet tevreden over de vloer) Heb vandaag de lavabowand geplaatst morgen de badwand met de natuursteen bekleden. Foto's volgen... http://users.telenet.be/kristofdevlieger

Hoe zet ik de foto's van onze badkamer erbij? Vind dat hier niet echt duidelijk.

Groetjes

onshuis012ps6.jpg

onshuis013pw1.jpg

onshuis014iz8.jpg

onze badkamer, enkel tegels aan de douche, rest geverfd.

@binnekesmam: Kan je evt eens uitleggen hoe dat zit met het licht achter je bad? Is dit TL, ingewerkt in de muur of gewoon los op de grond?

Het geeft alleszins een flashy effect!

zijn er nog mensen die hun badkamer willen tonen , zodat de andere ideeen kunnen opdoen...

Betegelde inloopdouche, op foto nog zonder douchekop:

Zelfde tegeltjes liggen op de complete badkamervloer, rond het bad en rond de kranen van bad en lavabo.

ellens je hebt bijna dezelfde wastafel en kranen als ons ;)

Stijn: jullie hebben hele goeie smaak :) Van welk merk is jullie meubel, want het lijkt echt wel goed op het onze.

Echt mooie badkamer. Bij ons moet de glazen douchewand er wel nog komen.

stijn wrote:
    onze wastafel

onze douche

afw6.gif

:idea: :idea: Héél handig met zo'n vakje voor de doucheproducten!! Je brengt ons op ideëen! We zijn nog in een fase waarin we zoiets kunnen voorzien.

Bij ons is de vloer donkerbruin, ons meubel is ook in donkerbruin hout, en de muren allemaal in grote witte tegels. Héél basic dus. Maar het duurt nog wel een paar maandjes eer we hiervan een foto zullen hebben.

Wij zijn nog op zoek naar een mooi vrijstaand bad. De Stone One vind ik prachtig, maar ook wel duur....

Het bad van binnekesmam vind ik ook erg mooi (welk bad is dit aub?). Is het handig dan de kraan toch een stukje van het bad af staat, zo in de muur gewerkt? Ik vind dat wel een mooiere oplossing dan die vrijstaande kranen.

dat bad is van Starck, door Hoesch.

we vonden de Stone one ook super, maar te duur.

wel, als je goed kijkt, zie je dat enkel de draadtop voor de kraan op de muur staat, er komt dus geen water uit die muur he.. wij hadden eerst een standaard voorzien, maar die dingen kosten veel geld, wiggelen toch na een tijd, en moet je altijd mee afkuisen.

dus veeel simpelere oplossing: draaien en handsproeier aan de muur, en water komt in het bad via de overloop. kostte ons ipv 1000 euro voor een standaar, 10 euro voor een voorziening via overloop. je kan dus ook nooit tegen een hete kraan botsen, of kindjes kunnen zich geen pijn doen aan de kraan, want het water loopt dus uit de dop die i het bad staat om de afvoer open te draaien, en dat wordt niet heet.

bonita zo'n nis in de muur moet je zeker doen ! ik zou het niet meer anders willen !

Bedankt Binnekesmam, inderdaad super idee, dat van die overloop-uitloop.

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Terug
Bovenaan