• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Inrichting Badkamer - Toon jouw badkamer

Lid geworden
8 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo iedereen,

Graag had ik een paar ideeen opgedaan om mijn badkamer in te richten. Ik ben meer opzoek naar kleurcombinatie's voor de betegeling. de vloertegel heb ik al, dit is een grijze tegel met bruinachtige wolken erin...

Wie foto's heeft mag deze ook hier op 't forum zetten. (link ofzo)

Alvast bedankt

Peter

KH

Lid geworden
28 dec 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
inderdaad, er is 1 laag tegels boven het bad en onder het bad is het volledig getegeld.

Lid geworden
20 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
bij mij is er een minimum betegeld. Enkel douche muur is betegeld bij ons. Maar dit gaat in de nabije toekomst overwerkt worden met een pu-gietvloer en de douchewand in hetzelfde. (wegens absoluut niet tevreden over de vloer) Heb vandaag de lavabowand geplaatst morgen de badwand met de natuursteen bekleden. Foto's volgen... http://users.telenet.be/kristofdevlieger

Lid geworden
31 aug 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hoe zet ik de foto's van onze badkamer erbij? Vind dat hier niet echt duidelijk.

Groetjes

G

Guest

Guest
onshuis012ps6.jpg

onshuis013pw1.jpg

onshuis014iz8.jpg

onze badkamer, enkel tegels aan de douche, rest geverfd.

Lid geworden
1 mei 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
@binnekesmam: Kan je evt eens uitleggen hoe dat zit met het licht achter je bad? Is dit TL, ingewerkt in de muur of gewoon los op de grond?

Het geeft alleszins een flashy effect!

Lid geworden
13 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
zijn er nog mensen die hun badkamer willen tonen , zodat de andere ideeen kunnen opdoen...

Lid geworden
3 dec 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Betegelde inloopdouche, op foto nog zonder douchekop:

Zelfde tegeltjes liggen op de complete badkamervloer, rond het bad en rond de kranen van bad en lavabo.

Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
ellens je hebt bijna dezelfde wastafel en kranen als ons ;)

Lid geworden
31 aug 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Stijn: jullie hebben hele goeie smaak :) Van welk merk is jullie meubel, want het lijkt echt wel goed op het onze.

Echt mooie badkamer. Bij ons moet de glazen douchewand er wel nog komen.

Lid geworden
11 mrt 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
stijn wrote:
onze wastafel

onze douche

afw6.gif

:idea: :idea: Héél handig met zo'n vakje voor de doucheproducten!! Je brengt ons op ideëen! We zijn nog in een fase waarin we zoiets kunnen voorzien.

Bij ons is de vloer donkerbruin, ons meubel is ook in donkerbruin hout, en de muren allemaal in grote witte tegels. Héél basic dus. Maar het duurt nog wel een paar maandjes eer we hiervan een foto zullen hebben.

Lid geworden
5 feb 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij zijn nog op zoek naar een mooi vrijstaand bad. De Stone One vind ik prachtig, maar ook wel duur....

Het bad van binnekesmam vind ik ook erg mooi (welk bad is dit aub?). Is het handig dan de kraan toch een stukje van het bad af staat, zo in de muur gewerkt? Ik vind dat wel een mooiere oplossing dan die vrijstaande kranen.

G

Guest

Guest
dat bad is van Starck, door Hoesch.

we vonden de Stone one ook super, maar te duur.

wel, als je goed kijkt, zie je dat enkel de draadtop voor de kraan op de muur staat, er komt dus geen water uit die muur he.. wij hadden eerst een standaard voorzien, maar die dingen kosten veel geld, wiggelen toch na een tijd, en moet je altijd mee afkuisen.

dus veeel simpelere oplossing: draaien en handsproeier aan de muur, en water komt in het bad via de overloop. kostte ons ipv 1000 euro voor een standaar, 10 euro voor een voorziening via overloop. je kan dus ook nooit tegen een hete kraan botsen, of kindjes kunnen zich geen pijn doen aan de kraan, want het water loopt dus uit de dop die i het bad staat om de afvoer open te draaien, en dat wordt niet heet.

Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
bonita zo'n nis in de muur moet je zeker doen ! ik zou het niet meer anders willen !

Lid geworden
5 feb 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bedankt Binnekesmam, inderdaad super idee, dat van die overloop-uitloop.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan