• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Inrichting Badkamer - Toon jouw badkamer

Lid geworden
8 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo iedereen,

Graag had ik een paar ideeen opgedaan om mijn badkamer in te richten. Ik ben meer opzoek naar kleurcombinatie's voor de betegeling. de vloertegel heb ik al, dit is een grijze tegel met bruinachtige wolken erin...

Wie foto's heeft mag deze ook hier op 't forum zetten. (link ofzo)

Alvast bedankt

Peter

Lid geworden
20 feb 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0

Warande

Lid
Lid geworden
23 nov 2009
Waarderingsscore
0
Punten
16
Uit nieuwsgierigheid, waar haal je die barbiehouder ;) Vind het een mooi alternatief voor het ijzeren ding waarin we nu de doucheflesjes bewaren.

bestmi;1706773 wrote:

Lid geworden
18 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Warande;1707760 wrote:
Uit nieuwsgierigheid, waar haal je die barbiehouder ;) Vind het een mooi alternatief voor het ijzeren ding waarin we nu de doucheflesjes bewaren.

bestmi;1706773 wrote:

Dat is een accessoire van het Italiaanse badkamer merk Agape. (www.agapeshop.nl of www.agapedesign.it) Ze hebben prachtige badkamermeubelen en accessoires, maar helaas niet voor onze portemonee, vandaar alleen deze 2 accessoires "Agape type SEN we hebben de SEN921 + SEN919. (schrik niet:( prijs wat we ervoor betaald hebben is 260x2=560 euro) Het zijn 2 losse onderdelen die tegen elkaar geplaatst zijn: een schap om je shampoo's ed in te zetten en een schap met een handdoekbar midden in. Het materiaal is geborsteld geannodiseerd aluminium. Na enkele maanden gebruik nog geen enkel (kalk)vlekje op te bespeuren, maar ja voor die prijs mag dat wel.

We hebben in de badkamer ook nog een foam hocker staan van www.smoothfactory.nl

Lid geworden
2 jan 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
bestmi;1707921 wrote:
Warande;1707760 wrote:

bestmi;1706773 wrote:

Dat is een accessoire van het Italiaanse badkamer merk Agape. (www.agapeshop.nl of www.agapedesign.it) Ze hebben prachtige badkamermeubelen en accessoires, maar helaas niet voor onze portemonee, vandaar alleen deze 2 accessoires "Agape type SEN we hebben de SEN921 + SEN919. (schrik niet:( prijs wat we ervoor betaald hebben is 260x2=560 euro) Het zijn 2 losse onderdelen die tegen elkaar geplaatst zijn: een schap om je shampoo's ed in te zetten en een schap met een handdoekbar midden in. Het materiaal is geborsteld geannodiseerd aluminium. Na enkele maanden gebruik nog geen enkel (kalk)vlekje op te bespeuren, maar ja voor die prijs mag dat wel.

We hebben in de badkamer ook nog een foam hocker staan van www.smoothfactory.nl

amaai over de 10.000Euro voor een bad??? met wat vulluen ze dat? champangne?

Lid geworden
13 nov 2011
Waarderingsscore
0
Punten
0
Geachte

Wij hebben ongeveer dezelfde indeling als dit. Enkel zijn spoelbakken en bad van plaats verwisseld.

We voorzien een lamp in de douche en 1 boven toilet.

In de kast boven de hangtoilet komt een ventilator en aan het raam komt nog een ventilator. Boven de toilet komt nog een luidspreker.

Nu wil ik ergens nog een luidspreker hangen en moet er nog verlichting komen aan het plafond.

Iemand voorstellen wat het mooiste zou ogen van aantal lampen en luidspreker.

Opbouw of inbouw?

Bekijk bijlage 1475

Bijlagen

• badkamerfinfal.jpg
    badkamerfinfal.jpg
    13,6 KB · Weergaven: 0
Lid geworden
4 jan 2011
Waarderingsscore
1
Punten
0
De 2 spiegelkastjes moeten wel nog tegen elkaar geplaatst worden maar verder zijn we zeer tevreden

Bijlagen

• DSCN0980.jpg
    DSCN0980.jpg
    21,4 KB · Weergaven: 0
  • DSCN0978.jpg
    DSCN0978.jpg
    26,5 KB · Weergaven: 0
  • DSCN0979.jpg
    DSCN0979.jpg
    26,8 KB · Weergaven: 0
Lid geworden
27 jul 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0

Bijlagen

• DSC01761.jpg
    DSC01761.jpg
    25,1 KB · Weergaven: 0
  • DSC02490.jpg
    DSC02490.jpg
    11,1 KB · Weergaven: 0
  • DSC02480.jpg
    DSC02480.jpg
    11,5 KB · Weergaven: 0
  • DSC00781.jpg
    DSC00781.jpg
    16,2 KB · Weergaven: 0
  • Fase 4 = WIT wit afwerking.jpg
    Fase 4 = WIT wit afwerking.jpg
    9,4 KB · Weergaven: 0
  • PH Mono witwit.jpg
    PH Mono witwit.jpg
    13,9 KB · Weergaven: 0
  • PH WIT WIT badkamer 1.jpg
    PH WIT WIT badkamer 1.jpg
    19,2 KB · Weergaven: 0
  • PH WIT WIT douche 1.jpg
    PH WIT WIT douche 1.jpg
    32,2 KB · Weergaven: 0
  • PH WIT WIT badkamer.jpg
    PH WIT WIT badkamer.jpg
    20,3 KB · Weergaven: 0
  • DSC00595.jpg
    DSC00595.jpg
    11,1 KB · Weergaven: 0
  • DSC00592.jpg
    DSC00592.jpg
    11,4 KB · Weergaven: 0
  • DSC00596.jpg
    DSC00596.jpg
    11 KB · Weergaven: 0
  • DSC01338.JPG
    DSC01338.JPG
    49,3 KB · Weergaven: 0
  • DSC01337.jpg
    DSC01337.jpg
    18,9 KB · Weergaven: 0
Lid geworden
1 okt 2011
Waarderingsscore
0
Punten
0
filip roosbeek;1723259 wrote:
Geachte

Wij hebben ongeveer dezelfde indeling als dit. Enkel zijn spoelbakken en bad van plaats verwisseld.

We voorzien een lamp in de douche en 1 boven toilet.

In de kast boven de hangtoilet komt een ventilator en aan het raam komt nog een ventilator. Boven de toilet komt nog een luidspreker.

Nu wil ik ergens nog een luidspreker hangen en moet er nog verlichting komen aan het plafond.

Iemand voorstellen wat het mooiste zou ogen van aantal lampen en luidspreker.

Opbouw of inbouw?

Wat zijn de afmetingen van je badkamer? Lijkt me op eerste zicht nogal krap?

Lid geworden
13 nov 2011
Waarderingsscore
0
Punten
0
De deur gaat wel naar buiten opengaan, zodat er voor het bad nog een kast kan staan. Graag suggesties. IVM verlichting en de luidsprekers alsook ventilatie aan het plafond.

Lid geworden
22 apr 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hierbij onze nieuwe badkamer. Wij wilden hout en absoluut geen tegels. Nub1 jaar gebruikt en erg blij mee. Enige aanpassing is een extra glazen wand aan de badzijde Van de glazen douche want daar liep toch wel veel water uit. Alles van duravit. Kranen van dornbracht. Volledig eigen ontwerp en meubel door schrijnwerker laten maken.

9e9eca68.jpg

e5d6ca67.jpg

d5e07744.jpg

Lid geworden
15 mrt 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
Muske75;1731990 wrote:
Hierbij onze nieuwe badkamer. Wij wilden hout en absoluut geen tegels. Nub1 jaar gebruikt en erg blij mee. Enige aanpassing is een extra glazen wand aan de badzijde Van de glazen douche want daar liep toch wel veel water uit. Alles van duravit. Kranen van dornbracht. Volledig eigen ontwerp en meubel door schrijnwerker laten maken.

9e9eca68.jpg

e5d6ca67.jpg

d5e07744.jpg

Muske75, wat is de naam van het bad? wij zijn ook op zoek naar een bad dat we recht tegen de muur kunnen zetten. Geen probleem met stof achter het bad? Welke parket ligt er?

Lid geworden
22 apr 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
Het bad is de happy D van Duravit. Rechte kant tegen de muur geplaatst dus daar komt geen stof achter. Wij hebben bewust geen vrijstaand genomen ivm dat stofprobleem en moeilijk kuisen. Er ligt een teak vloer die verlijmd is op de houten ondervroeg en vervolgens drie lagen halfmatte vernis. Ben erg tevreden van onderhoud hiervan en je ziet er niets van vuil op.

Lid geworden
4 jan 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Nog maar klein deel af, maar wou alvast het bad tonen. Rechts was de inspiratiefoto.

De tegels moeten nog gelijmd worden en dan zouden ze pas moeten staan met de badrand.

479370_10150793018649605_739474604_9442363_1731343033_o.jpg

vozzie

Lid
Lid geworden
19 sep 2011
Waarderingsscore
0
Punten
16
Wat zijn zowat de meest courante afmeting van het bad in jullie badkamer? Ik ben 1m85 en ik heb eigenlijk geen flauw idee van hoe groot mijn badkuip moet zijn om daar comfortabel in te liggen. Is 1m70 voldoende?

Lid geworden
1 okt 2011
Waarderingsscore
0
Punten
0
Muske75;1732923 wrote:
Het bad is de happy D van Duravit. Rechte kant tegen de muur geplaatst dus daar komt geen stof achter. Wij hebben bewust geen vrijstaand genomen ivm dat stofprobleem en moeilijk kuisen. Er ligt een teak vloer die verlijmd is op de houten ondervroeg en vervolgens drie lagen halfmatte vernis. Ben erg tevreden van onderhoud hiervan en je ziet er niets van vuil op.

Muske, hoe is da afvoer hiervan voorzien? Ik zie op de technische fiche dat er onderaan een voet zit van 12 cm, zit daar de afvoer in geïntegreerd? En kan je dan met een sifon + darm werken naar afvoerbuis in de vloer?

Lid geworden
22 apr 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
connebeest;1734185 wrote:
Muske75;1732923 wrote:

Muske, hoe is da afvoer hiervan voorzien? Ik zie op de technische fiche dat er onderaan een voet zit van 12 cm, zit daar de afvoer in geïntegreerd? En kan je dan met een sifon + darm werken naar afvoerbuis in de vloer?

De afvoer is door de vloer. Eronder is de keuken met verlaagd plafond waarin de leidingen lopen. Vermits alles toch eruit lag leek ons dat de simpelste oplossing en dus geen chape nodig. Maar ik ben geen doehetzelfer dus dat is allemaal op aanraden en uitvoeren van onze aannemer.

klaus

Lid
Lid geworden
23 aug 2009
Waarderingsscore
3
Punten
18
Nog niet geschilderd en nog peertjes :)

badkamer_licht.jpg

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief