• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Inrichting Badkamer - Toon jouw badkamer

Lid geworden
8 jul 2006
Berichten
32
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo iedereen,



Graag had ik een paar ideeen opgedaan om mijn badkamer in te richten. Ik ben meer opzoek naar kleurcombinatie's voor de betegeling. de vloertegel heb ik al, dit is een grijze tegel met bruinachtige wolken erin...



Wie foto's heeft mag deze ook hier op 't forum zetten. (link ofzo)



Alvast bedankt



Peter
 

M&J

Lid geworden
29 mrt 2006
Berichten
80
Waarderingsscore
0
Punten
0
bij ons is alles 't zelfde, vloer (60x60), wand (30x60) en douche (5x5 dacht ik :oops: )

De tegel is van casa dolce casa: gera grigio



foto's helaas nog niet, ze moeten nog gezet worden :wink: maar ze zijn wel al geleverd 8)

Nog enkele weekjes geduld :p



van 't www geplukt :wink: bij ons wel zo geen verband



gera_grigio_mtn.jpg
 
Lid geworden
6 sep 2007
Berichten
26
Waarderingsscore
0
Punten
0
voorlopig is het bij mij wit met roos :p

nu maak ik er nog geen probleem van maar in de toekomst zal het iets met iets zachtere kleuren worden vermoed ik. een perkament gemengd met donker beige of zo.
 
Lid geworden
6 jul 2007
Berichten
10.613
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bij ons zijn het spierwitte muurtegels (mat) 25 x 20 cm met op +/- 2m hoogte een smalle listello (4 cm) in heel donkergrijs met een lichter vlammetje. Vloertegels zijn donkergrijze keramische tegels 60 x 30 cm - zelfde tint als de listello. Alle toestellen zijn wit. Zeer eenvoudig en strak dus. Zou volgende week moeten klaar zijn, dan plaats ik wel een foto.
 
Lid geworden
8 jul 2006
Berichten
32
Waarderingsscore
0
Punten
0
Alvast bedankt voor jullie reacties.



Nog mensen die wat foto's kunnen plaatsen ofzo??



Mvg



Peter
 

M&J

Lid geworden
29 mrt 2006
Berichten
80
Waarderingsscore
0
Punten
0
Linker- en rechterzijde zijn wel nog niet betegeld.

op de wand recht voor je komt het meubel + kolomkast, links is dus het bad, en rechts (de mozaïek), dat wordt de douche met een volledig glazen wand



1003741dl9.jpg
 
Lid geworden
15 mrt 2006
Berichten
150
Waarderingsscore
0
Punten
0
M&J wrote:
Linker- en rechterzijde zijn wel nog niet betegeld.

op de wand recht voor je komt het meubel + kolomkast, links is dus het bad, en rechts (de mozaïek), dat wordt de douche met een volledig glazen wand



1003741dl9.jpg



vanwaar komen deze tegels?! Héél mooi...
 

M&J

Lid geworden
29 mrt 2006
Berichten
80
Waarderingsscore
0
Punten
0
poot wrote:
M&J wrote:
Linker- en rechterzijde zijn wel nog niet betegeld.

op de wand recht voor je komt het meubel + kolomkast, links is dus het bad, en rechts (de mozaïek), dat wordt de douche met een volledig glazen wand



1003741dl9.jpg



vanwaar komen deze tegels?! Héél mooi...



dank u :D



voor merk en kleur, zie enkele posts hierboven :wink:

Te verkrijgen bij de betere tegelhandelaar 8)
 
Lid geworden
8 feb 2007
Berichten
34
Waarderingsscore
0
Punten
0
Heel erg mooi gedaan. Als het meubel geplaatst is, wil ik ook wel een foto zien.
 
G

Guest

Guest
gekke vraag : me wa reden hebt ge daar zo'n aftapkraantje tege die muur gezet ( me blauw hendeltje ) ?
 
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
1.058
Waarderingsscore
0
Punten
0
falcon10 wrote:
gekke vraag : me wa reden hebt ge daar zo'n aftapkraantje tege die muur gezet ( me blauw hendeltje ) ?



mss om voorlopig water te kunnen nemen?
 
G

Guest

Guest
ja, vind da raar, ik pak men voorlopig water gewoon anat kraantje waar 't water het huis binnekomt, ni in men badkamer ;)



maar thanks voor het verduidelijken :)
 

M&J

Lid geworden
29 mrt 2006
Berichten
80
Waarderingsscore
0
Punten
0
Quote:
ik pak men voorlopig water gewoon anat kraantje waar 't water het huis binnekomt,



dat doen wij ook :wink: ,

maar nu moeten we niet met emmers water slepen door gans het huis, lekker makkelijk :lol:
 
G

Guest

Guest
luierik ;)



maar wel schone steen in de badkamer.

tevens sjiek gedaan die spotjes in de badwand.
 

M&J

Lid geworden
29 mrt 2006
Berichten
80
Waarderingsscore
0
Punten
0
dank u dank u, wij zijn ook zeer content :mrgreen:
 
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
118
Waarderingsscore
0
Punten
0
yup inderdaad mooie combinatie van vloer en muur. Ben ook wel benieuwd om foto's te zien als badkamer volledig afgewerkt is. En dat zal aan jullie smaak te zien wel een prachtig geheel vormen



mvg

foens
 

M&J

Lid geworden
29 mrt 2006
Berichten
80
Waarderingsscore
0
Punten
0
eindelijk eens de tijd genomen om de afgewerkte badkamer eens te fotograferen :D





1004092qy1.jpg


1004095kq4.jpg


1004096vd5.jpg


1004087uj6.jpg
 
Lid geworden
4 feb 2008
Berichten
1.146
Waarderingsscore
0
Punten
0
echt mooie badkamer,



heb zowat mijn ideeën maar ik vind uw verlichting aan uw bad héél knap



btw bestaan er 3D programma's zoals dat van IKEA speciaal voor badkamers?
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan