industriële alu trap binnen : wie heeft dit

Lid geworden
4 feb 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
hoi

zijn er hier nog mensen die een indutriële trap (zo'n alu met treden met gaatjes in , die ook voor buiten kan) binnen hebben?

de prijs hiervan valt heel goed mee en ik denk dat dit wel zal passen in een moderne woning.

heeft iemand foto's ? wat hebben jullie betaald ?

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
679
Punten
113
kermit wrote:
hoi

zijn er hier nog mensen die een indutriële trap (zo'n alu met treden met gaatjes in , die ook voor buiten kan) binnen hebben?

de prijs hiervan valt heel goed mee en ik denk dat dit wel zal passen in een moderne woning.

wij hebben er zo ene die buiten gebruikt wordt voor nooduitgangen, ... met gaatjes

naar de kelder en niet in alu maar in galva

je koopt gewoon treden op juiste breedte en dan nog 2 U-profielen voor zijkanten, een beetje boor- en laswerk en je hebt mooie trap

alu kost veel meer dan galva !!!

Lid geworden
4 feb 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
hoi

ja, maar onze trap staat in de living en de ramen zijn geanodiseerd alu.

hebben een prijs van 1650 voor de trap en 250 voor de leuning, btw in.

is dat een goede prijs? wordt het gedaan om zo'n trap binnen te zetten?

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
679
Punten
113
kermit wrote:
hoi

ja, maar onze trap staat in de living en de ramen zijn geanodiseerd alu.

hebben een prijs van 1650 voor de trap en 250 voor de leuning, btw in.

is dat een goede prijs? wordt het gedaan om zo'n trap binnen te zetten?

en paar jaar geleden kost een doorsnee trapleuning in inox 250 € per lopende meter (geen simpel handvat tegen de muur maar een scherm met bovenste baar op 100 cm boven vloer en stangen, glas, draden als onderverdeling)

bovenstaande prijsen vind ik dus niet hoog

M

marnix van glassmetal

Guest
die trappen bestaan voor zover ik weet niet in aluminium maar wel in gegalvaniseerd staal ze blinken wel het zelmfde maar daarom is het niet hetzelfde

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
679
Punten
113
FatmanBert wrote:
wij hebben hier onze trap gehaald.

http://www.verma-bvba.be/ (kijken bij vaste trappen - industriële)

De prijzen staan er trouwens bij.

ze bestaan dus wel in alu want gewicht die erbij staat kan niet anders

prijzen zijn ook duidelijk alu-prijzen

Lid geworden
13 sep 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
kermit wrote:
hoi

Ik ben ook gaan informeren voor industriële trap bij http://www.verma-bvba.be/ .

Je hebt deze ook met gesloten vlakke treden.... lijkt me meer aangewezen voor de blote voetjes :wink:.

Lid geworden
4 feb 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
hey

wat hebben jullie die trap betaald ?

hebben jullie misschien een foto van hoe zo'n trap eruit ziet binnenshuis?

Lid geworden
23 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
kermit wrote:
hey

wat hebben jullie die trap betaald ?

hebben jullie misschien een foto van hoe zo'n trap eruit ziet binnenshuis?

de prijzen staan op de site. Die trappen zien er goed uit hoor. Onze architect was ook blij verrast. Hij is wel nog niet geïnstalleerd.

Normaal gezien installeren we hem deze week (wel buiten bij ons). Ik zal dan foto's nemen en posten.

Lid geworden
24 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
kermit wrote:
wordt het gedaan om zo'n trap binnen te zetten?

Als ge'm binnenzet wel he.

Der moet altijd iemand den eerste zijn als't nog ni gedaan wordt.

als ik 't meubilair in m'n eetplek ga vervangen komt er ook een tuintafel te staan (alu in combinatie met hardhout) Hiervoor zal'k wrs ook wel een van de weinigen zijn die dat gaat doen.

'k ben dus niet den enige die buitenspullen binnen wil gebruiken :)

mvg

YoDo

Lid geworden
4 feb 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
ik heb er wel een beetje schrik van ...

aan de andere kant zal het ons veel geld besparen, een trap in inox met houten treden kost in een trappenzaak meer dan 6000 euro. we wilden dat eigenlijk doen maar dat is wel effe 4000 euro meer .

maar ik ben dus op zoek naar afbeeldingen van zo'n trap binnenshuis in combi met de rest van het interieur, is alleen niet veel van te vinden (ook niet op google, ik zoek waarschijnlijk weer niet goed )

Lid geworden
23 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
het enige wat mij in jouw geval een beetje zou tegen houden is de reling, die is echt industrieel en dus niet zo mooi. De trap zelf wel.

Lid geworden
31 okt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
In het Belgisch budget bouwboek staan er afbeeldingen van industrieele trappen. Boek kan je bijd e standaard boekhandel kopen voor een kleine 50 euro.

Lid geworden
13 sep 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
FatmanBert wrote:
het enige wat mij in jouw geval een beetje zou tegen houden is de reling, die is echt industrieel en dus niet zo mooi. De trap zelf wel.

Dat zijn wij ook van plan.... zo'n industriële trap (60°) van http://www.verma-bvba.be/

bestellen zonder leuning en er dan zelf een inox leuning van bv. Balinox (http://www.balinox.be/) opmonteren.

Is bij ons wel voor kinderkamers (duplex) en het wordt een trap met gesloten traptreden.

Lid geworden
23 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
bedankt voor de site devlin, was nog op zoek naar een valbeveiliging!

Bovenaan