Indeling ifv totaalrenovatie

Lid geworden
6 nov 2021
Waarderingsscore
1
Punten
3
Goedemiddag allemaal,

ik zie dat er heel veel hulp en advies wordt geboden hier aldus waag ik mijn kans. Wij zitten wat vast met onze plannen.
Hebben een oude vrijstaande woning gekocht die een totaalrenovatie vereist. De huidige woning is 14m breed en 7 diep, met een verdieping. Mogelijks krijgen we de toelating onze woning met 2m te verbreden. Alles brutomaten. We kiezen voor een uitbouw achteraan in L-vorm, of hier een verdieping op komt daar zijn we nog niet uit. Maximum toegelaten diepte woning is 20m vanaf voorgevel.
Perceel is 80m diep op 25m breed.

Wat we momenteel missen in het plan is een bureaukamer, bergruimte boven, gym (+-12m²), technische ruimte.
Momenteel is er een gym getekend op het plan achteraan de uitbouw. Echter is deze momenteel ontworpen als overdekte buitengym.

We hebben twijfels bij de afmetingen van wasplaats en dressing boven (te klein), badk1 (kinderen) te groot.
Er is ook een zolderruimte aanwezig boven grote slaapkamer met toegang vlizotrap. Hier zijn we niet van overtuigd.

We offeren de bestaande garage op voor keuken, berging en voorraad. Hierdoor hebben we momenteel niet meteen een praktische ruimte om fietsen, kinderwagen, motor te plaatsen.

Ik wil alvast bedanken voor reacties.

Elk inzicht is welkom.

Bijlagen

• 1.pdf
    203,2 KB · Weergaven: 69
  • GLV.pdf
    291,8 KB · Weergaven: 50
Bovenaan