• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Ik heb ... gekocht

Lid geworden
5 jul 2006
Berichten
267
Waarderingsscore
0
Punten
0
Post hier je meest recente aanwinsten.



Dus heb je...

een nieuw werktuig ... een leuk meubel op de kop getikt? ... een nieuwe iPod? ... een sofa waar je al zolang naar op zoek was? ... een wagen?



Je kan het hier delen met iedereen. :wink:
 

Bungoo

Zeer Actief lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
1.018
Waarderingsscore
0
Punten
36
kon mij weer niet bedwingen:



nieuw zadel gekocht, een monoseat

nieuwe pinkers met zwarte glazekes

nieuwe embleempjes

nieuw uitlaatje

en nog wa pruts



Alle witte panelen zijn al gedemonteerd, uitgeplamuurd, en worden terug sneeuwwit gespoten....
 

Bungoo

Zeer Actief lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
1.018
Waarderingsscore
0
Punten
36
Hier dan de foto's van de mijne:



de zwarte glaasjes waren een miskoop, het paste niet echt.....



ondertussen staat ze ook op nieuwe rubbers....michelin S1's....veeeeeeel betere wegligging dan de standaard banden



er komt nog een andere voorvering op met zichtbare veer, want de standaard veer is niet echt om over naar huis te schrijven.



dsc_12341024x768.jpg




dsc_12401024x768.jpg




en de moto is ook verkocht :)

Na een hoop zeveraars........100 mails sturen, afspreken, afbellen, terug mailen, nog even wachten aub......heb ik iemand die vroeg hem op te bellen: gebeld en 3 minuten later waren we overeen gekomen....en de dag erop is hij erom gekomen.....prachtig, eindelijk iemand die -gelijk ik- van een snelle afhandeling houdt









Uit noodzaak ook een nieuwe gsm moeten bestellen. Ik ben de mijne een week geleden verloren.....tis te zeggen: ik vind hem nergens: gans het huis overhoop gezocht, in 4 auto's gekeken, op het werk, bij de ouders, bij de schoonouders.....nergens te vinden

jammergenoeg heb ik een gsm nodig....en dus heb ik een nieuwe moeten kopen: het is een LG cookie geworden

spijtig dat ze mijn gsm nummer niet konden behouden, daarvoor hadden ze het simkaartnummer nodig en je raadt het al: dit staat OP de simkaart. Beetje lastig als je je gsm kwijt bent.

Dus: nieuw nummer en een alle nummers kwijt.....



lg-cookie.jpg
 
Lid geworden
2 aug 2007
Berichten
337
Waarderingsscore
0
Punten
0
Verleden vrijdag een kleine uitspatting gedaan.

Mijn vriend heeft een nieuwe nikon D300 gekocht met nogallemaal extra dingen. En ik een fishey lens van Canon.

Het totaal bedrag dat we besteed hebben bij de fotohandel was over de 2000 euro. Dure hobby dat bij hebben



Voor wie niet weet wat een fish-eye lens doet heb ik er vlug een foto bijgezet van onze tour door Brugge van zondag



 

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
5.534
Waarderingsscore
8
Punten
38
Bungoo wrote:
Hier dan de foto's van de mijne:



Congrats, 2 coole speeltjes !

De scooter is veel beter met de nieuwe kleuren.
 
Lid geworden
8 dec 2006
Berichten
222
Waarderingsscore
0
Punten
0
Laatste aankoop was mijn Iphone 3G, heb er wel een goed zaakje aangedaan 250 nieuw officieel op factuur.

Echter ik ben zelf een gerant van een firma waar ook gsm's verkocht worden en had altijd HTC en mis hem wel een beetje.

De battery van de Iphone heeft wss al een fout en hij moet binnen.

Voor de rest is het wel een tof gadget.



Heb ook een 19 inch touchscreen gekocht voor de bediening van de domotica.
 

Marburg

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
5.778
Waarderingsscore
541
Punten
113
Kurt_leen wrote:
Laatste aankoop was mijn Iphone 3G, heb er wel een goed zaakje aangedaan 250 nieuw officieel op factuur.

Echter ik ben zelf een gerant van een firma waar ook gsm's verkocht worden en had altijd HTC en mis hem wel een beetje.

De battery van de Iphone heeft wss al een fout en hij moet binnen.

Voor de rest is het wel een tof gadget.



Ja, ze durven wel eens ontploffen :wink:
 
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
104
Waarderingsscore
0
Punten
0
een appartement aan zee.

Eentje om te verhuren en af en toe zelf naar toe te gaan.

izzi
 

Antje

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Berichten
9.313
Waarderingsscore
40
Punten
48
1 paar kabouter Plop sloefjes voor in 't klasje

1 reserve drinkebus (Plop uiteraard)

1 melkbeker met deksel (wit met zwarte vlekken en koetjes op)

1 reserve brooddoos (Bumba)



De dochter kan ertegen voor een schooljaar :lol:
 
Lid geworden
30 mei 2008
Berichten
1.873
Waarderingsscore
0
Punten
0
Antje wrote:
1 paar kabouter Plop sloefjes voor in 't klasje

1 reserve drinkebus (Plop uiteraard)

1 melkbeker met deksel (wit met zwarte vlekken en koetjes op)

1 reserve brooddoos (Bumba)



De dochter kan ertegen voor een schooljaar :lol:



als ze nu nog alles graag ziet is 't goed :D
 

Antje

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Berichten
9.313
Waarderingsscore
40
Punten
48
Tabasco wrote:
Antje wrote:
1 paar kabouter Plop sloefjes voor in 't klasje

1 reserve drinkebus (Plop uiteraard)

1 melkbeker met deksel (wit met zwarte vlekken en koetjes op)

1 reserve brooddoos (Bumba)



De dochter kan ertegen voor een schooljaar :lol:



als ze nu nog alles graag ziet is 't goed :D

Als er Plop of Bumba opstaat, kan 't nie mis zijn. En in 't geval van de koe kan ik dat verantwoorden (koe geeft melk, deze beker met de koeien op is dus alleen voor melk), dus dat zal ook nog wel gaan :wink:
 

Antje

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Berichten
9.313
Waarderingsscore
40
Punten
48
flesjespa wrote:
Antje wrote:
1 paar kabouter Plop sloefjes voor in 't klasje



Mogen de kids hun schoenen niet aan houden in de klas?

Nee, in de kleuterklasjes staan kastelen, huisjes... en er zijn ook enkele alkoofjes waar ze kunnen dutten. En om te voorkomen dat dat na een pauze buiten één grote modderpoel wordt... Ik vind het prima zo.
 
Lid geworden
30 mei 2008
Berichten
1.873
Waarderingsscore
0
Punten
0
flesjespa wrote:
Antje wrote:
1 paar kabouter Plop sloefjes voor in 't klasje



Mogen de kids hun schoenen niet aan houden in de klas?



Precies niet, maar ik vind dat niet slecht...

had het liever ook zo gehad toen die van mij nog klein waren

(vooral in de winter, dan wouden ze misschien wél hun warme botten aandoen aan het sneeuwde)
 

stimpie79

Zeer Actief lid
Lid geworden
30 jun 2006
Berichten
684
Waarderingsscore
103
Punten
43
eindelijk nieuwe basketters gevonden:



Nike Zoom Aspiration (black)

asset_16043191.jpg




leve de decathlon, want in alle andere sport- en schoenwinkels hadden ze enkel lage schoenen (steun nihil)
 

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
5.534
Waarderingsscore
8
Punten
38
Tilt! laat de vrouw in zich los !

Sinds een paar jaar gaan we op vakantie in Croatië af en toe een milkshake drinken gewoon omdat die bekers zo mooi zijn :oops:

Daar al eens gevraagd of we niet zo een paar bekers konden kopen, maar no way : ze kregen die zelf amper en moesten om kweeniehoeveel materiaal kopen alvorens ze zo'n beker kregen, etc... etc...

Verleden jaar bij terugkomst al eens beginnen achter zoeken op Internet, maar niks gevonden.

Dit jaar van 't zelfde.

Uiteindelijk op Kapaza terecht gekomen en daar domweg een Porsche servies zien staan : 4 kopjes en schoteltjes :oops: Dat dan maar gekocht (one who can does, one who can't buys servies 8) ), en een dag later nog eens zotweg "Eraclea" ingegeven, maar deze keer met "milkshake" erbij, en ja hoor, daar stonden ze :



swer_milk_shake_beker_2x_(2).jpg




Zijn ze mooi of niet ? (retorische vraag :twisted: ), daar dan ook nog een emailadres gevonden, gemaild, antwoord gekregen (hoe groot is de kans ??) met een website vermelding bij, allezja, ze zijn dus besteld. 8)



Hier is't te doen : http://www.djess.com/

Ze hebben ook nog mooie koffietassen (wel niet zo mooi als die van Porsche natuurlijk ;)) en vele soorten thee, and that's about it.
 
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
6.447
Waarderingsscore
2
Punten
0
tilt! wrote:
Tilt! laat de vrouw in zich los !

Sinds een paar jaar gaan we op vakantie in Croatië af en toe een milkshake drinken gewoon omdat die bekers zo mooi zijn :oops:

Daar al eens gevraagd of we niet zo een paar bekers konden kopen, maar no way : ze kregen die zelf amper en moesten om kweeniehoeveel materiaal kopen alvorens ze zo'n beker kregen, etc... etc...

Verleden jaar bij terugkomst al eens beginnen achter zoeken op Internet, maar niks gevonden.

Dit jaar van 't zelfde.

Uiteindelijk op Kapaza terecht gekomen en daar domweg een Porsche servies zien staan : 4 kopjes en schoteltjes :oops: Dat dan maar gekocht (one who can does, one who can't buys servies 8) ), en een dag later nog eens zotweg "Eraclea" ingegeven, maar deze keer met "milkshake" erbij, en ja hoor, daar stonden ze :



Zijn ze mooi of niet ? (retorische vraag :twisted: ), daar dan ook nog een emailadres gevonden, gemaild, antwoord gekregen (hoe groot is de kans ??) met een website vermelding bij, allezja, ze zijn dus besteld. 8)



Hier is't te doen : http://www.djess.com/

Ze hebben ook nog mooie koffietassen (wel niet zo mooi als die van Porsche natuurlijk ;)) en vele soorten thee, and that's about it.



laat maar weten wanneer we ze eens mogen komen uittesten he :lol:
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan