• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
  • Vraag hier je gratis tickets voor bis beurs 2023 in gent aan! Niet geldig op zondag

Ik heb ... gekocht

Lid geworden
5 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Post hier je meest recente aanwinsten.

Dus heb je...

een nieuw werktuig ... een leuk meubel op de kop getikt? ... een nieuwe iPod? ... een sofa waar je al zolang naar op zoek was? ... een wagen?

Je kan het hier delen met iedereen. :wink:

MR

Zeer Actief lid
Lid geworden
8 mei 2006
Waarderingsscore
0
Punten
36
Als ik de was insteek dan zet ik het toerental bijna altijd een stuk lager dan de standaard 1400toeren.

Is met tiptoetsen dus ik moet er iedere keer aan denken.

800 toeren zal ook wel goed zijn zeker en geeft minder slijtage aan de machine.

Lid geworden
17 okt 2010
Waarderingsscore
1
Punten
0
Maar je droogkast heeft meer werk, of je kleren stinken al terug voor ze droog zijn...

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
MR;1977544 wrote:
Als ik de was insteek dan zet ik het toerental bijna altijd een stuk lager dan de standaard 1400toeren.

Hier standaard 1600 toeren. Alleen het programma fijne was is op een lager toerental. Voorgeprogrammeerd, en kan daar niks aan veranderen. Mijn volgende machine moet zeker weer 1600 toeren kunnen zwieren!

Lid geworden
31 mrt 2008
Waarderingsscore
1
Punten
0
MyriamC;1977572 wrote:
MR;1977544 wrote:

Hier standaard 1600 toeren. Alleen het programma fijne was is op een lager toerental. Voorgeprogrammeerd, en kan daar niks aan veranderen. Mijn volgende machine moet zeker weer 1600 toeren kunnen zwieren!

Doen ze dat ondertussen al niet allemaal?

De hype op dit moment is echt die 9kg hoor :) (ah ja, want vorig jaar was de hype nog 8kg)

(Maar ze zeggen er dan niet bij dat er geen plaats meer is voor een motor en dat ze de wikkelingen van de motor dan rechtstreeks achterop de trommel moeten monteren en dat als er ooit een defect is, uw machine 100% zeker voor de schroothoop is.... maar ja, dat was toch al een tijdje zo met wasmachines, voor 98% dan toch.)

jeter (die dan wel weer geinteresseerd is hoe ze nog een motor in zo'n machine met zo'n grote trommel krijgen)

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
jeter;1977578 wrote:
De hype op dit moment is echt die 9kg hoor :) (ah ja, want vorig jaar was de hype nog 8kg)

Mijne is 8 kilo. Meer dan groot genoeg voor een tweepersoons huishouden. Voor gekleurde was heb ik altijd maar een halve machine. Gelukkig heeft hij een knop 'halve lading'.

Meeste machines doen maar 1400 t/min.

Lid geworden
15 mrt 2010
Waarderingsscore
12
Punten
18
hier staat zo een 12kg geval :)

nooit meer zonder.

maar madam had dan ook een nieuwe droogkast nodig. en wat zeg ik haar, laten we de 9kg nemen nee de 8 is genoeg. 3 weken later.

de was is niet droog...

ik zeg hoeveel hebt ge erin gestoken, niveel, gade zien zit da boemvol.

geen wonder dat ni droog is.

maar voor de rest is 12 kg ideaal

ellenenbram

Lid geworden
17 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Die tendens naar grotere machines is toch ook een behoefte die je voor een stuk aangepraat wordt, niet? Hier een klassieke wasmachine, dus 5kg denk ik? Draait bijna elke dag één keer, drogen aan 900 toeren, en dan aan het rek want geen droogkast. Lukt perfect, voor een gezin van 5. Een grotere wasmachine zou direct problematisch worden, want ons droogrek kan dat niet trekken :D

aartwessels

Gewaardeerd lid
Lid geworden
13 mrt 2014
Waarderingsscore
130
Punten
63
Mevrouw Wessels is heel gelukkig met mijn keuze voor haar hoor!

Zelf geen aanmerkingen op het feit dat het er eentje met transportschade was :)

"Oh, is dat deukje alles?!"

Scheelde wel een 180€, dus was de moeite waard ;-)

Lid geworden
31 mrt 2008
Waarderingsscore
1
Punten
0
Jos*;1977969 wrote:
Die tendens naar grotere machines is toch ook een behoefte die je voor een stuk aangepraat wordt, niet? Hier een klassieke wasmachine, dus 5kg denk ik? Draait bijna elke dag één keer, drogen aan 900 toeren, en dan aan het rek want geen droogkast. Lukt perfect, voor een gezin van 5. Een grotere wasmachine zou direct problematisch worden, want ons droogrek kan dat niet trekken :D

Inderdaad Jos*... zie de woorden "hype" die ik gebruikte.

Maar de vrouwen denken daar allicht anders over. En dus krijg ik een push voor nieuwe verbouwplannen: groot waskot nodig om het grotere droogrek in kwijt te kunnen.

Heeft er iemand een idee hoe ik de pH van de wasverzachter ingesteld krijg op dat 8 inch multi-touch schermpje van die nieuwe Miele ThermoSoftcare TwinDos PowerWash met PowerShower?? (ja, zeg, ik zat bijna met mijn vingers tussen die Comfort Lift)

aartwessels

Gewaardeerd lid
Lid geworden
13 mrt 2014
Waarderingsscore
130
Punten
63
jeter;1977976 wrote:
Jos*;1977969 wrote:

Inderdaad Jos*... zie de woorden "hype" die ik gebruikte.

Maar de vrouwen denken daar allicht anders over. En dus krijg ik een push voor nieuwe verbouwplannen: groot waskot nodig om het grotere droogrek in kwijt te kunnen.

Heeft er iemand een idee hoe ik de pH van de wasverzachter ingesteld krijg op dat 8 inch multi-touch schermpje van die nieuwe Miele ThermoSoftcare TwinDos PowerWash met PowerShower?? (ja, zeg, ik zat bijna met mijn vingers tussen die Comfort Lift)

;) Briljant!

kv nr12

Lid
Lid geworden
12 apr 2010
Waarderingsscore
3
Punten
18
Ze was in elk geval enorm verrast !

En ze was er content mee ook, dus OEF

nu nog de handleiding eens doornemen

m0117627

Lid
Lid geworden
25 apr 2012
Waarderingsscore
5
Punten
18
kv nr12;1977990 wrote:
Ze was in elk geval enorm verrast !

En ze was er content mee ook, dus OEF

nu nog de handleiding eens doornemen

De handleiding van? ;-)

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
jeter;1977976 wrote:

:cool::idea:

Ik heb 2 soorten was. Wit en gekleurd. Ik flikker er alles in en zet 't op 30°. Was is proper, wit = wit, en ik heb nog nooit iets verkleurds gehad. Bitches maken het graag complicated natuurlijk ;)

Gisteren ook nog eens kosten gedaan...

maxresdefault.jpg

Niet direct moeders mooiste, maar it's the one that started it all. In 't cafetaria van het zwembad van Puyenbroeck stond deze. Deze kast leerde ons dat -als je bepaalde dingen in een bepaalde volgorde aanspeelde- je dikke punten kreeg, en dikke punten = extra ballen, en extra ballen = hoge score, en hoge score = gratis spelletjes krijgen.

Met 5 Bfr. speelden we quasi een hele namiddag :cool:

aartwessels

Gewaardeerd lid
Lid geworden
13 mrt 2014
Waarderingsscore
130
Punten
63
tilt!;1977998 wrote:
jeter;1977976 wrote:

:cool::idea:

Ik heb 2 soorten was. Wit en gekleurd. Ik flikker er alles in en zet 't op 30°. Was is proper, wit = wit, en ik heb nog nooit iets verkleurds gehad. Bitches maken het graag complicated natuurlijk ;)

Gisteren ook nog eens kosten gedaan...

maxresdefault.jpg

Niet direct moeders mooiste, maar it's the one that started it all. In 't cafetaria van het zwembad van Puyenbroeck stond deze. Deze kast leerde ons dat -als je bepaalde dingen in een bepaalde volgorde aanspeelde- je dikke punten kreeg, en dikke punten = extra ballen, en extra ballen = hoge score, en hoge score = gratis spelletjes krijgen.

Met 5 Bfr. speelden we quasi een hele namiddag :cool:

Ik vind em mooi! Proficiat met je aanwinst, mooi verhaal ook!

Lid geworden
16 nov 2009
Waarderingsscore
1
Punten
0
Yep uren aangestaan, stond wel ander thema op, super kas

aartwessels

Gewaardeerd lid
Lid geworden
13 mrt 2014
Waarderingsscore
130
Punten
63
Zo, eens even wat leven in een eeuwenoud topic :)

Zojuist alvast een paar binnendeuren gescoord bij Troostwijk, 2 nieuwe binnendeuren met glas voor 70€ incl kosten :)

Kijken of de rest me ook nog lukt :)

Nu7s

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 aug 2011
Waarderingsscore
349
Punten
83
Amai, je hebt een deurenwinkel zeker? :D

En voor de nieuwe nieuwe generatie is geen waar hoor, die hebben daar geen geld voor :p

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan