• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
  • Vraag hier je gratis tickets voor bis beurs 2024 in gent aan!

Ik heb ... gekocht

Lid geworden
5 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Post hier je meest recente aanwinsten.

Dus heb je...

een nieuw werktuig ... een leuk meubel op de kop getikt? ... een nieuwe iPod? ... een sofa waar je al zolang naar op zoek was? ... een wagen?

Je kan het hier delen met iedereen. :wink:

en hoe heet dat merk dan?

Dat bosch & stihl één groep zijn wist ik, heb je het over een ander merk Botox?

Heb gister een Wolf Garten Scooter SV4 zitmaaier opgehaald. Was een koopje, want wil niet starten. Nu eens zien of we die een beetje proper kunnen maken en weer aan de gang krijgen, dan kunnen we het komende jaar bij ons tijdelijke huisje het gazon gemaaid houden :)

Ik zoek eigenlijk een garden Kart, die scooters had ik ook al zien staan....

Met een rond stuur bedoel je?

Tja, ik heb zelf niet zo'n voorkeur, en deze had een leuk prijsje om zelf nog wat aan te knutselen.

Verder heb ik mezelf vandaag getrakteerd op een Beogram 1700 grammofoon, passend bij m'n Beomaster 2300 receiver. De platenspeler was er vroeger ook bij, maar is ergens tussen verhuizingen en rommelmarkten verdwenen, en wordt nu dus weer herenigd.

Een bijpassend naald-element vinden was ook nog wel even een klus, duur spul is dat!

Ik heb nog een beomaster 1900-2 en een beolab1700;)

Die Beomaster is bijna dezelfde als de mijne trouwens 👍

Cool!

Had vroeger zo'n B&O platendraaier met tangentiaalarm. Volautomatisch want adhv één of andere sensor kon die de plaat detecteren en begon die correct te spelen.

Tenzij het géén zwarte plaat was :cool:

Spel is beginnen mankeren (arm wou niet meer zakken denk ik) en ofwel is die 't stort opgegaan, ofwel staat hij nu nog ergens bij oma op zolder :rolleyes:

Hoe heetten die 5 of 6-CD spelers van B&O ook alweer? Dat was knappe design!

Dat was knap design maar veel door B- en C-merken nagemaakt. Je bedoelt de Beosound 9000. Prachtig design, zeker verticaal op standaard met de juiste beolabs.

Nice!!! :)

Me wants, hoe achterhaald en overbodig het ook is :p

beosound-9000-op-voet.800x600x0x0x0xx.jpg

Ik zat er ook even over te peinzen. Eerst bouwen, dan zien we wel weer 😄

Die bol is echt een probleem denk ik ja. Bah!

En inderdaad, dat venster is schoon, daar moet ik ook eens achter zien.

Zo, om de Beomaster en Beogram compleet te maken een collectie Jazz-platen aangeschaft. Genieten, dat ouderwetse geluid :)

Omdat ik niet enkel van ouderwets geluid hou, ook een Sonos connect om er aan te hangen, en dan voor de keuken direct maar een Sonos Play:5.

Geluidstechnisch raakt ons tijdelijke huisje nu al aardig gevuld :)

De keuken van het toekomstige huis ook, daarvoor hebben we afgelopen maandag voor alles inclusief 2100 euro een Stoves Richmond DFT1100 op de kop getikt op de veiling :-D Scheelt toch al snel weer 1000 euro!

aartwessels;1975795 wrote:
De keuken van het toekomstige huis ook, daarvoor hebben we afgelopen maandag voor alles inclusief 2100 euro een Stoves Richmond DFT1100 op de kop getikt op de veiling :-D Scheelt toch al snel weer 1000 euro!

Troostwijk?

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan