• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Ik heb ... gekocht

Lid geworden
5 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Post hier je meest recente aanwinsten.

Dus heb je...

een nieuw werktuig ... een leuk meubel op de kop getikt? ... een nieuwe iPod? ... een sofa waar je al zolang naar op zoek was? ... een wagen?

Je kan het hier delen met iedereen. :wink:

Lid geworden
23 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
hehe... wij hebben zo'n haan als wekker. Maar wij hebben in de zomer de gewoonte om met de vensters open te slapen. Dus 's ochtends de wekker gaat af, en ik: stoemp stoemp allez opstaan. Slof slof naar de douche... en dan hoor ik zo'n luid gevloek, komt die terug de kamer in gevlogen: zèg 't is nog maar 4 uur!!!!

Ik had dus een echte haan gehoord. :oops: :oops: :oops: :oops:

Lid geworden
22 jun 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
MyriamC wrote:
Luddie wrote:
lijkt mij echt iets te zijn om uit te proberen in plaats van dat biep biep biep

Hier geen biep biep biep hoor. Ornelis en Rogiers maken ons wakker.

Ik heb ook lang in twijfel gestaan over de keuze van een wekkerradio Ik heb me uiteindelijk een vrouw gekozen :?

G

Guest

Guest
Bij ons eerst de wekker van man... dan weet ik dat ik nog een kwartier blijf liggen :) Maar dat wakker schieten met biep biep vind ik ook hatelijk ja, misschien ook es een lamp overwegen?

maar, dat is weer groot, da moet weer op dat nachtkastje, en ik wil dat kastje leeg

Lid geworden
19 feb 2007
Waarderingsscore
2
Punten
0
dat ding is ook in blokker verkrijgbaar voor 90 EUR!

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
P en B wrote:
Ik heb ook lang in twijfel gestaan over de keuze van een wekkerradio Ik heb me uiteindelijk een vrouw gekozen :?

Duur zeker ? :?

G

Guest

Guest
jep 8)

Waar is dat fotooke van de medam naast de ferrari, met als extra: in the long run, the car's cheaper :lol:

M

marnix van glassmetal

Guest
tilt! wrote:
P en B":utb9qz2y wrote:

misschien wel ja maar die van mij was van int begin al zonder garantie en weinig kans op wisselstukken als in de frut ging

dienst voor en na bij de leverancier trekt ook op niks[/quote]

Lid geworden
22 jun 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
marnix van glassmetal wrote:
tilt!":14evvdni wrote:
P en B":14evvdni wrote:

misschien wel ja maar die van mij was van int begin al zonder garantie en weinig kans op wisselstukken als in de frut ging

dienst voor en na bij de leverancier trekt ook op niks

Bwoff... viel mee in aankoop, maar ook geen wisselstukken meer te krijgen. T'was een eindereeks modelleke .[/quote][/quote]

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
P en B wrote:
Bwoff... viel mee in aankoop, maar ook geen wisselstukken meer te krijgen. T'was een eindereeks modelleke .

Toch geen tweedehands zeker? :?

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
MyriamC wrote:
P en B wrote:
Bwoff... viel mee in aankoop, maar ook geen wisselstukken meer te krijgen. T'was een eindereeks modelleke .

Veel kilometers en hard mee gereden, ge kent dat hé ?? 8)

M

marnix van glassmetal

Guest
tilt! wrote:
MyriamC wrote:
P en B":zqzzwuyg wrote:

Veel kilometers en hard mee gereden, ge kent dat hé ?? 8)

een vrouw beklaagde zich bij haar gynaecoloog dat ze sinds haar huwelijk minder en minder schaamhaar had.

De dokter vroeg naar haar gemiddelde seksuele activiteit en kwam tot

de conclusie dat er op de E17 ook geen gras groeit[/quote]

Lid geworden
27 apr 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Luddie wrote:
lijkt mij echt iets te zijn om uit te proberen in plaats van dat biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep

ps - wat was de prijs?

Bij mij gaat dat eerder als volgt:

biep biep biep biep MOTS

9 minuten later:

biep biep biep biep biep biep MOTS

nog eens 9 minuten later:

biep biep MOTS

Nóg eens 9 minuten later:

biep biep MOTS gevolgd door: 'FUCK !!! ik ben te laat ...'

En dan sta je dus op met knallende hoofdpijn omdat je 4 à 5 keer opnieuw bent wakkergeworden met een stresspiek ...

Lid geworden
10 okt 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hier een radiowekker die eerst heel zachtjes begint en waarvan het geluid langzaam aan harder wordt. Je wordt dus heel rustig wakker met een aangenaam muziekje. En géén half uur op voorhand, zoals met dat licht, maar 2 minuutjes. Ik wil kunnen slapen tot de laatste moment!

Lid geworden
3 feb 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dit weekend ook weer late gaan.

2 broeken rijker, 375 euro armer.

Al een geluk kan ik er nu weer tijdje tegen.

Antje

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Waarderingsscore
39
Punten
48
MyriamC wrote:
Arana wrote:
Ik wil kunnen slapen tot de laatste moment!
.

Ik ook.

Ikke nie. Ik word liever rustig wakker, snooze is nog te bruusk voor mij (al pas ik dat nu wel vaak toe, wekker beetje te vroeg zetten en dan zijn die 9 minuutjes zàlig genieten). 't Zit in de familie, broer heeft maar liefst een uur extra nodig om wakker te worden 's morgens, als die met de vroege staat, dan staat die al op om half vier, de zot :lol:

Lid geworden
17 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ortlieb fietstassen:

9462ortlieb_l.jpg

Duur :shock: :shock: !!! Nu maar hopen dat ze lang meegaan, want mijn principe van "liever veel geld voor een goed merk dan brol kopen en elk jaar opnieuw moeten kopen" wordt de laatste tijd serieus op de proef gesteld...

sds

Lid geworden
25 mei 2009
Waarderingsscore
2
Punten
0
PFuHu wrote:
Luddie wrote:
lijkt mij echt iets te zijn om uit te proberen in plaats van dat biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep

ps - wat was de prijs?

Bij mij gaat dat eerder als volgt:

biep biep biep biep MOTS

9 minuten later:

biep biep biep biep biep biep MOTS

nog eens 9 minuten later:

biep biep MOTS

Nóg eens 9 minuten later:

biep biep MOTS gevolgd door: 'FUCK !!! ik ben te laat ...'

En dan sta je dus op met knallende hoofdpijn omdat je 4 à 5 keer opnieuw bent wakkergeworden met een stresspiek ...

Same here!! Vraag me trouwens al lang af waarom dat die snooze om de 9 minuten afgaat. Vind dat te kort :lol:

Lid geworden
23 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Jos* wrote:
Ortlieb fietstassen:

9462ortlieb_l.jpg

Duur :shock: :shock: !!! Nu maar hopen dat ze lang meegaan, want mijn principe van "liever veel geld voor een goed merk dan brol kopen en elk jaar opnieuw moeten kopen" wordt de laatste tijd serieus op de proef gesteld...

sweet!!!!

Ik heb mijn ouders elk zo'n tas gekocht, gevuld met allerhande spullen voor de fiets (genre overtrekken voor het zadel, veiligheidshesjes, 2 windjacks, handschoenen,...) Ze zijn 50 jaar getrouwd, dus het mocht wat kosten. :)

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan