• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
  • Vraag hier je gratis tickets voor bis beurs 2024 in gent aan!

Ik heb ... gekocht

Lid geworden
5 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Post hier je meest recente aanwinsten.

Dus heb je...

een nieuw werktuig ... een leuk meubel op de kop getikt? ... een nieuwe iPod? ... een sofa waar je al zolang naar op zoek was? ... een wagen?

Je kan het hier delen met iedereen. :wink:

Wist je dat Tilt! verzot begint te worden van aardewerk ? (oei, verkeerd topic zeker ? ;))

Zag daar laatst nog een alleraardigst Cécémel kopje passeren op een terras.

Anyway, na de Eraclea ijsbekers heb ik nu ook de Porsche tassen :

porsche_002.jpg

Wat ga ik daarmee doen ? In de kast zetten hoogstwaarschijnlijk, maar Tilt! en kleurkes en Porsche ?? Ge kent mij hé ? ;)

JOEPIE!!!!!!!!

enkele pagina's geleden stond het verhaal over de oldtimer moto...;welke ik gekocht had en dan niet meer beschikbaar was wegens een overspelige vrouw.

Hij stond deze week terug op het internet............en nu in mijn garage !!!!!

Me verry happy

de vespa is nu wel te koop....mag maar 1 houden van het vrouwtje... :lol:

Een zwarte lederen broek. Op zich niets speciaals, maar deze is een aanpassende stretchbroek. Ben er alleen nog niet helemaal uit, hoe dat leer kan stretchen ... :wink:

Gefeliciteerd Bungoo!!

voor de eerste keer in 10 jaar tijd hebben we een printer in huis 8)

voor 80 euro, nieuw, een laserprinter... en ik dacht dat die dingen schandalig duur waren :lol:

1820758-hp.jpg

Rogerke wrote:
voor de eerste keer in 10 jaar tijd hebben we een printer in huis 8)

voor 80 euro, nieuw, een laserprinter... en ik dacht dat die dingen schandalig duur waren :lol:

1820758-hp.jpg

na meer dan 10 jaar ook op zoek naar iets nieuw in die zin

liefst met kleur en wifi (of netwerkaansluiting)

scannen en kopieren zou ook leuk zijn

iemand minder goede ervaringen met inktpatronen (duur, korte levensduur ?) want printers kosten echt niet zoveel maar de inkt die ze verbruiken loopt soms op tot een veelvoud van aankoopprijs

Voorlopig nog niet gekocht maar wel héél véél gezien voor mijn nieuw interieur. Eerst nog even sparen vrees ik. :(

stefan wrote:

iemand minder goede ervaringen met inktpatronen (duur, korte levensduur ?) want printers kosten echt niet zoveel maar de inkt die ze verbruiken loopt soms op tot een veelvoud van aankoopprijs

canon heeft de reputatie de goedkoopste inkt te hebben.

En ook nog relatief goedkoop in aankoop.

En bovendien maakt canon ook nog eens veel van de hp printers

xtra wrote:
stefan wrote:

canon heeft de reputatie de goedkoopste inkt te hebben.

En ook nog relatief goedkoop in aankoop.

Daar sluit ik mij bij aan. Wij zijn zeer content van onze Canon. 't Is wel een huis tuin en keuken modelleke (Pixma IP3000), maar 't doet netjes wat het (bij ons) moet doen voor een schappelijke prijs.

ik heb toch bewust voor laser gekozen omwille van de prijzen van die inktpatronen :oops:

en onze printer zou 10.000 pagina's mee moeten gaan (zou moeten hé)

met hetgeen ik sporadisch es afprint maar nu met de bouw iets meer... kan ik die wss nog schenken aan mijn achterkleinkinderen 8)

heb slechte ervaring met canon, zowel qua kleur(echtheid) als positionering op het blad als zuiver papierdoorvoer.

Met HP veeeeeel minder problemen, dus blijf ik trouw aan HP ...

(momenteel een 2600 kleurenlaser en een OfficeJet inkjet ... en zou graag nog'n A3 printer hebben ook ;-))

Heeft mss ook wel te maken met 't feit da'k nogal grafisch bezig ben ...

ik heb me zo'n wake up light van Philips gekocht.

Ik HAATTT!!!! opstaan als het nog donker is, maar sinds ik die lamp heb ben ik al iedere morgen vlot uit mn bed gestapt.

beetje duur, maar man ik ben daar ZO content van!!! ik kan er niet over zwijgen.

51750099-wake-up-light-van-phillips.jpg

hoow wrote:

Ik HAATTT!!!! opstaan als het nog donker is, maar sinds ik die lamp heb ben ik al iedere morgen vlot uit mn bed gestapt.

beetje duur, maar man ik ben daar ZO content van!!! ik kan er niet over zwijgen.

51750099-wake-up-light-van-phillips.jpg

he dat is interessant... hoe werkt dat? en zou je het aanraden als je niet allebei op hetzelfde uur moet opstaan?

Luddie wrote:
hoow wrote:

he dat is interessant... hoe werkt dat? en zou je het aanraden als je niet allebei op hetzelfde uur moet opstaan?

Goeie vraag, want soms spring ik werkelijk uit mijn bed van 't verschieten als die vervloekte radio opspringt (om 6u15, terwijl ik er soms maar om 7u30 uit moet), en dan ontstaat er al eens een ochtendhumeur :oops:

je stelt dat in als een gewone radiowekker (je kunt kiezen tussen rustige geluidjes of de radio) maar een half uur voor je op moet begint die lamp heel lichtjes te branden om in een half uur tijd naar volle sterkte te gaan (eindsterkte in te stellen)

Het is dus eigenlijk een simulatie van een zonsopgang en zou het wakker worden natuurlijker en makkelijker maken.

Nu bij mij werkt dat dus wel degelijk.

http://www.wakeuplight.philips.com/be/nl/

of het ideaal is als je met twee bent weet ik niet.

Je kunt de lamp aan één kant zetten, of het geluid heel stil ofzo.... beetje te zien hoe je het nu doet en hoe gevoelig je bent voor licht. (ik zet het maar op halve sterkte omdat ik anders te vroeg wakker kom)

Ik wordt nu echt langzaam en zacht wakker en verschiet me geen bult meer om dan met een half hartinfart weer in slaap te vallen.

hoow wrote:
je stelt dat in als een gewone radiowekker (je kunt kiezen tussen rustige geluidjes of de radio) maar een half uur voor je op moet begint die lamp heel lichtjes te branden om in een half uur tijd naar volle sterkte te gaan (eindsterkte in te stellen)

Het is dus eigenlijk een simulatie van een zonsopgang en zou het wakker worden natuurlijker en makkelijker maken.

http://www.wakeuplight.philips.com/be/nl/

of het ideaal is als je met twee bent weet ik niet.

Je kunt de lamp aan één kant zetten, of het geluid heel stil ofzo.... beetje te zien hoe je het nu doet en hoe gevoelig je bent voor licht. (ik zet het maar op halve sterkte omdat ik anders te vroeg wakker kom)

lijkt mij echt iets te zijn om uit te proberen in plaats van dat biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep biep

ps - wat was de prijs?

niet zó heel goedkoop (150€)

Der zijn ook goedkopere modellen, en goedkopere merken, maar die vond ik allemaal gatlelijk.

Milo72 wrote:

Ik ook. Heb een oude laserprinter die het nog prima doet en een goedkope all-in-one. De volgende moet wel draadloos zijn.

hoow wrote:

Licht in de kamer ... zou niks voor mij zijn.

Luddie wrote:
lijkt mij echt iets te zijn om uit te proberen in plaats van dat biep biep biep

Hier geen biep biep biep hoor. Ornelis en Rogiers maken ons wakker.

MyriamC wrote:
Milo72 wrote:

Ik ook. Heb een oude laserprinter die het nog prima doet en een goedkope all-in-one. De volgende moet wel draadloos zijn.

Printer = HP

*ALTIJD* !

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan