Ik heb ... gekocht

Lid geworden
5 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Post hier je meest recente aanwinsten.

Dus heb je...

een nieuw werktuig ... een leuk meubel op de kop getikt? ... een nieuwe iPod? ... een sofa waar je al zolang naar op zoek was? ... een wagen?

Je kan het hier delen met iedereen. :wink:

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
FatmanBert wrote:
de onze hebben een teken/vlooienbandje aan. Eerst wilden ze dat niet, maar nu ze voelen dat het werkt, doen ze niet meer moeilijk zenne! 8)

Dat hebben de onze vroeger ook nog gehad, maar was altijd een miserie om dat aan te doen. Toen tijdens controle bij de dierenarts bleek dat dat niet afdoende was voor de vlooien hebben we dat bandje afgeschaft. Veel gemakkelijker voor onszelf en voor hen. Nu krijgen ze om de drie weken een dosis Frontline. Eentje mag absoluut geen vlooien krijgen want is allergisch aan van alles en nog wat, ook aan vlooien is al gebleken.

Lid geworden
23 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
de onze komen van bij de dierenarts, en die werken echt héél goed. Ze zijn wel pokkeduur.

Lid geworden
10 mrt 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
MyriamC wrote:
Annefieke wrote:
Maar halsbandje wel, met een magneetje aan, anders kan hij niet door 't luikje. ;) Last had onze vorige kat daar niet van, ze krabben daar wel is aan zodat dat ronddraait, en dan hangt dat magneetje boven ipv onder. :)

Ah zo, nu snap ik het. Wij hebben een kattendeurtje zonder magneet en inderdaad zit de kat van de buren wel eens bij ons binnen. Maar goed, die van ons doen dat daar ook dus staan we quitte. :lol:

Wij hebben speciaal zo'n luikje gekocht om de kat van de buren buiten te houden. Maar die hebben ook zo'n luikje. Veel helpt het dus niet. :lol:

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
FatmanBert wrote:
de onze komen van bij de dierenarts, en die werken echt héél goed. Ze zijn wel pokkeduur.

Bij ons was het de dierenarts die zei dat we daarmee moesten stoppen en moesten overgaan op Frontline. Sindsdien toch geen beestjes meer gehad (hout vasthouden).

G

Guest

Guest
Frontline werkt niet meer goed, de dierenarts vindt het zelf niet meer goed, wij ook , zowel bij hond als kat onvoldoende.

Nu hebben wij ne kiltix, een bandje dat fatman bedoelt, voor de kat. super!!! beest NUL teken gehad, nul he!

Lid geworden
23 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
binnekesmam wrote:
Frontline werkt niet meer goed, de dierenarts vindt het zelf niet meer goed, wij ook , zowel bij hond als kat onvoldoende.

Nu hebben wij ne kiltix, een bandje dat fatman bedoelt, voor de kat. super!!! beest NUL teken gehad, nul he!

yep! dat is het! Werkt super. Maar is niet goedkoop.

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
binnekesmam wrote:

Onze hebben nooit teken, zitten nochtans altijd tussen de boskes.

Die Frontline moet ge wel veel regelmatiger opdoen dan dat er op de verpakking staat he. Maximum om de drie weken volgens onze dierenarts.

G

Guest

Guest
de dierenarts is een goeie vriendin van me, en wat ze niet voor haar eigen beesten gebruikt, gebruik ik ook niet :lol:

Met frontline hadden onze beesten nog altijd teken, nooit vlooien.

En de kiltix werkt wel heel goed tegen teken. ( hoewel er ne stoeme witten hond op de doos staat, omdat het voor katten niet gekeurd is in Belgie, maar in andere landen wel)

Lid geworden
5 apr 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Blijkt dat er ook twee soorten bandjes in omloop zijn (2 verschillende soorten actieve bestandsdelen) en dat naargelang je op de ene of de andere plaats woont je gewoon de juiste soort moet aandoen. Dit is omdat de vlooien gewoon resistent worden tegen die producten. En dat is dus verschillend van plaats tot plaats aan welk product die resistent zijn.

Ik hoop dat ze verder onderzoek doen naar nog een derde of meerdere soorten omdat in de toekomst er wel vlooien zullen zijn die beide kunnen verdragen. Eén van onze drie rakkers is namelijk ook allergisch en dat is niet plezant zo. Wel zijn we snel op de hoogte van vlooien (gelukkig zelden daar ze niet op wandel gaan).

Bungoo

Zeer Actief lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
36
misschien goed nieuws.............

ik heb dezelfde moto gevonden in nederland...ietskes duurder en niet herspoten, dus hij zal wel iets minder blinken.......aan den anderen kant, dan staat hij volledig origineel. Velgen zijn ook niet mee gelakt, dus die zijn grijs, ietske mooier

Normaal gezien ga ik er zondag om ..... wel 3 uur bollen en 3 uur terug, maar dat hebben we ervoor over.

Misschien rij ik zelfs nog een half uurtje door, want daar staat nog een ander schoon machien voor een zeer mooi prijsje .... het vrouwtje zal weer boos kijken :lol:

hopelijk heb ik deze keer iets meer geluk, wordt wel invoeren via de douane, maar met die andere moest ik ook naar de douane, want de papieren waren zoek gelopen, dus dat blijft gelijk

Lid geworden
8 feb 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
@Bungoo: nu maar hopen dat den diene zijn vrouw geen plannen heeft :!:

Bungoo

Zeer Actief lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
36
zwijg ervan......

en hopelijjk is hij in de staat waarin ik hem verwacht.....anders ist 6 uur bollen voor niets....

fingers crossed......hij belt me morgen terug op om verder af te spreken....tzijn nog rare gasten hoor die hollanders, direct MAG ik hem niet kopen.... :eek:

Bungoo

Zeer Actief lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
36
ja, ik heb reeds 2 foto's gezien

uiteraard is hij in iets minder "afgelekte" staat dan de andere, maar mits een nieuwe batterij erin rijdt hij perfect volgens de verkoper.

Heb hem gevraagd om tegen zondag een batterij te hebben zodat ik kan testen, dat zou hij proberen, dus zal wel te betrouwen zijn

hier en daar mss ook wat roest.

Hij rijdt....en mss volgende winter of binnen 2 winters eens helemaal uit elkaar smijten en poedercoaten en hercromeren....

Bungoo

Zeer Actief lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
36
pfff......tzal weer beginnen...hij kan niet zondag, in tegenstelling tot wat hij deze middag aan de telefoon vertelde.....kheb de indruk dat hij niet echt gehaast is deze moto te verkopen....

story continues

Bungoo

Zeer Actief lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
36
het zal toch niet doorgaan met den hollander.......spijtig

Maar.......hoogstwaarschijnlijk wordt er terug een gewone oude scooter gekocht, beetje zoals deze die ik enkele maanden geleden verkocht heb, iets jonger en een vespa.

Wordt wel terug een gewone 50CC, even geen moto's meer voor mij, na diep nadenken moet ik constateren dat ik mijn oude brommers veel vlugger uit de garage haalde dan de moto's.........en naar rijgevoel heb ik nooit zo leuk gereden als op mijn '68 scootertje

vandaag gebeld en overeen gekomen voor een schoon exemplaartje, volledig in orde....morgenochten halen we hem op.......fingers crossed

tis bijna gelijk een soap....

Bungoo

Zeer Actief lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
36
voila, we zijn een scootertje rijker

een vespa PK50special van bouwjaar 1984.

stond in perfecte staat, maar toen we toekwamen hier en daar toch wat serieuze mankementen die niet vermeld waren.....maar we zijn tot een compromis gekomen.

Ik kan er zo de baan mee op, geen kosten. Maar ik zal hem toch beetje bij beetje proper zetten!

image_3e84a6da68f540fa22b6fbd3485bf.jpg

hetzelfde model als deze, maar wit met oranje.....

Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
3
Punten
0
whacker wrote:
DHZ-er wrote:
gisteren 20 meter aardingskabel van 16 mm² gekocht in een electrozaak aan 2.05€/lm.... al geluk dat ik een uur daarvoor dezelfde kabel in den brico had laten liggen, daar was 't 4€/lm...afzetters :twisted:

DAMNED, ik had nog keiveel over :)

troost u, 'k zou er niet voor naar Grimbergen gereden zijn zenne... :wink:

Lid geworden
29 okt 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ja ik weet het, da's 't einde van de wereld voor nen Antwerpenaar ;)

Lid geworden
7 mei 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bungoo wrote:
voila, we zijn een scootertje rijker

een vespa PK50special van bouwjaar 1984.

stond in perfecte staat, maar toen we toekwamen hier en daar toch wat serieuze mankementen die niet vermeld waren.....maar we zijn tot een compromis gekomen.

Ik kan er zo de baan mee op, geen kosten. Maar ik zal hem toch beetje bij beetje proper zetten!

image_3e84a6da68f540fa22b6fbd3485bf.jpg

hetzelfde model als deze, maar wit met oranje.....

Ahh, schitterend! Ik denk dat ik mij binnenkort, als we verhuisd zijn, ook zo iets ga aanschaffen om van Merelbeke naar Gent St Pieters te tuffen als het mooi weer is... En in de winter mag em dan in de living staan, zo'n schoon stuk.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan