Iemand tickets ac/dc ?

mzw

Lid geworden
22 mrt 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Is er iemand aan tickets geraakt voor ac/dc ? Amaai, heel de ochtend heb ik geprobeerd te bellen ; Niet binnengeraakt. En op de site van teleticketservice geraakte ik ook al niet .... Jammer....

Niemand die tickets over heeft ?

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
ben erin geslaagd voor een collega van mij, zelf ga ik daar niet naartoe.

gewoon via website omstreeks 9 uur schat ik (bellen lukte niet), kreeg server too busy, maar weet je dan moet je gewoon continue refreshing tot die server terug een vrije sessie heeft (bezoekers die al tickets hebben vertrekken ook weet je), en na pakweg 6 keer refreshen binnen, en ja eens je sessie hebt was het in orde (via goformusic)

Lid geworden
24 apr 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Een goeie raad...

schrijf je bij GoForMusic zodat je via SMS tickets kunt bestellen. Dan heb je amper problemen.

Heb dat ook gedaan voor tickets van Coldplay. Een paar dagen voor de ticketverkoop mij geregistreerd voor aankoop via SMS en op de dag zelf was de site plat, telnr continue bezet...

Heb 1 SMS gestuurd en mijn 2 tickets waren in de sacoche!

Lid geworden
10 apr 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
tzijn vooral de onnozelaars die zoveel geld willen geven aan een ticket die ervoor zorgen dat zulke toestanden blijven bestaan .

Lid geworden
24 apr 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Naar het schijnt is er inderdaad maar 1 manier: u registreren om via SMS tickets te bestellen. Al meermaals gehoord dat dit dé manier is.

Lid geworden
4 feb 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
mijn zus zat ook al vanaf 7u30 voor haar pc, ze heeft zitten proberen tot 8u45 maar geen resultaat!

zal haar zeker de tip doorgeven van de smsen

Lid geworden
16 sep 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Gisteren werd er gezegd dat de tickets persoonlijk zijn en dus niet doorverkocht zouden kunnen worden...

Lid geworden
23 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
eej ma AC/DC is dan ook wel heel erg cool eh

heb ze in 2000 live gezien in Flanders expo.

Lid geworden
26 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
ik heb niet veel problemen gehad ik heb 2 keer om 8u via de site van go for music besteld en dus 4 kaarten kunnen kopen, om 9u nog eens geprobeert voor een vriend en nog 2 zitplaatsten kunnen kopen.

ben dus een gelukvogel (de extra kaarten heb ik al gegeven aan vrienden)

ik heb gewoon heel veel geluk gehad denk ik want in 1.5u waren de 2 concerten uitverkocht

ps sms bestellen werkte niet hoor gisteren ;-)

mzw

Lid geworden
22 mrt 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik was er ook bij in 2000. Was een zalig concert ! Ouderwetse degelijke rock. Ik ga niet zoveel meer naar concerten, maar voor AC/DC kom ik nog wel eens buiten ! Jammergenoeg ben ik niet aan kaarten geraakt...

Lid geworden
5 apr 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Idem hier...ventje een plezier willen doen, maar niet binnen geraakt. :(

Lid geworden
17 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
mzw wrote:
Ik was er ook bij in 2000. Was een zalig concert ! Ouderwetse degelijke rock. Ik ga niet zoveel meer naar concerten, maar voor AC/DC kom ik nog wel eens buiten ! Jammergenoeg ben ik niet aan kaarten geraakt...

Ik was daar ook, als jobstudent voor mobiele drankverkoop. Hoogstpersoonlijk voor 80000 flappen bier verkocht die avond :D

Lid geworden
23 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Jos* wrote:
mzw wrote:

Ik was daar ook, als jobstudent voor mobiele drankverkoop. Hoogstpersoonlijk voor 80000 flappen bier verkocht die avond :D

:oops: Oo ik heb er daar wel een heel deel soldaat van gemaakt vrees ik.

Lid geworden
17 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
hoow wrote:
Jos* wrote:

:oops: Oo ik heb er daar wel een heel deel soldaat van gemaakt vrees ik.

Ach, zolang jij niet de persoon was die het gemorste bier uit de bak opdronk wanneer we met een lege bak terugkeerden naar de tap, zou ik zeggen: niks om je over te schamen :D

Lid geworden
19 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
De tips om tickets te bestellen zullen van pas komen :

Metallica komt ook ....ticketverkoop op maandag vanaf 8u..

'Back to Belgium . . . we're looking forward to seeing you in Antwerp, Belgium on March 5 at Sportpalais'

Lid geworden
5 apr 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Damn...daar is mijn ventje ook al zot van. Ik ga dees jaar nog doof worden heb ik den indruk. :twisted:

Lid geworden
21 aug 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Was bij Tina Turner ook. Gewoon via GoForMusic sms sturen en je hebt ze zo goed als zeker. Natuurlijk niet te laat sturen hé.

Bovenaan