• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
  • Vraag hier je gratis tickets voor bis beurs 2024 in gent aan!

Iemand ervaring met X20 douchglas reiniger?

TomBelgium

Nieuw Lid
Lid geworden
25 mrt 2014
Waarderingsscore
9
Punten
8
Beste,

vandaag nieuwe douche geleverd. Heb er ook zo een bus doucheglas reiniger bijgekocht bij X2O? Iemand ervaring mee?
Zou ik dat al op glas aanbrengen voor installatie of zou dit problemen geven met siliconen?

Thx

Dat is voor na het douchen om het glas te reinigen. Niet voor de installatie.
Voor "siliconen" zou het geen kwaad morgen doen. Anders is het moeilijk te gebruiken in een douche

Hey, neen, het is om glas in te wrijven, zou een film leggen op het glas. Daarna mag er 48 uur geen water op.

Aangezien het product een film legt die hechting bemoeilijkt zou ik daarmee wachten.

Reiniger wel, protector niet vooraf.
Reinigen gaan de plaatsers normaal wel doen eer ze gaan kitten. Dat hoop ik toch.

Tja men verpatst nogal wat aan de mensen hé. Van alle glaswanden en douchewanden die wij hebben geplaatst was ons advies steeds hetzelfde.
Een trekkertje in de douche en af en toe reinigen met een beetje azijn. In van die fleskes nooit geen sjiek van geloofd. Onze glasleverancier probeerd e ons daar ook mee op te solferen. als we dan toch klanten hadden die zoiets absoluut wilden dan was het een behandeling genaamd "clear shield" aangebracht in de fabriek. Maar bij agressief water was die na vijf jaar ook verdwenen. Dus onderhoud is prioriteit. Geen lapmiddeltjes die je duur betaald.

• Leuk
Waarderingen: I.V.
Dit zijn de klassieke waterkerende coatings die vaak in de autoindustrie worden gebruikt om voorruiten te behandelen.
Die werken verbazend goed.
Klopt, geen trekkertje meer gebruiken. Gewoon wat water erover spoelen.

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan