Idelco a-therm universal ervaring

Crumpler512

Nieuw Lid
Lid geworden
25 feb 2018
Waarderingsscore
1
Punten
8
Hallo allemaal,

Gezien de huidige prijzen ben ik op zoek naar alternatieve 260m2 isolatie. Ik kom een 2dehands lot tegen van overstock dat te koop is aan € 10.0 ex btw /m2 van het merk Idelco. Alle waarden (Rd 3,6) zijn identiek aan alle andere merken. Is voorzien van alu folie aan beide kanten.

De isolatie heeft T&G en deze zou ik gebruiken voor een stukje gevel (met schrijnwerk tegen) en platdak. Iemand ervaring hier mee?

Op zich is met het merk Idelco zeker niets mis.
Het maakt deel uit van de groep van Joris Ide en is een ultramoderne fabriek die de isolatieplaten maakt.
Wat het lot (overstock) betreft : geen idee, zou daarvoor de platen eerst moeten zien (mogelijks 2° keus platen ?????)

Dank je voor de reactie! De verkoper zegt dat de platen nieuw zijn (zien er ook normaal uit op foto's) en ze gewoon veel te veel hebben gekocht (enkele vrachtwagens) en nu met kleine marge doorverkopen wat ze niet nodig hebben. De factuur zal ook getoond worden bij afhaling.

Tand & groef voor t platdak wordt niet veel gedaan zie ik, ik denk omdat het vaak duurder is maar t lijkt me nu niet perse veel omslachtiger om te leggen op een plat dak.

Dank je voor de reactie! De verkoper zegt dat de platen nieuw zijn (zien er ook normaal uit op foto's) en ze gewoon veel te veel hebben gekocht (enkele vrachtwagens) en nu met kleine marge doorverkopen wat ze niet nodig hebben. De factuur zal ook getoond worden bij afhaling.

Tand & groef voor t platdak wordt niet veel gedaan zie ik, ik denk omdat het vaak duurder is maar t lijkt me nu niet perse veel omslachtiger om te leggen op een plat dak.
heb je zelf geen factuur nodig voor EPB?

Als ik die koop als klasse B plaat, tegen een lagere prijs en dus ook lagere factuur is het ook goed, toch?
EPB heeft foto's of inderdaad factuur nodig. Mogelijke BTW controle waarschijnlijk een factuur.

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Terug
Bovenaan