Mc Mudface
Actief Lid
- Lid geworden
- 16 okt 2010
- Waarderingsscore
- 62
- Punten
- 28
Ik heb twee ibc containers staan naast mijn tuinhuis waarmee ik regenwater opvang. Er loopt ook een gracht vlak ernaast en 1 van de 2 was aan het wegzakken (paletten en houten balken eronder aan het rotten) naar de gracht toe. De gracht is in de jaren 70 verstevigd met betonsteen, maar heel goed ziet dat er niet meer uit.
Ik wil graag hier een plaat maken, waar ik ook met betonsteen op kan metsen (2hoog) om die containers wat hoger te plaatsen.
Maak ik deze plaat van beton of stabilise?
Beton is meer werk, zou dan ook wat extra moeten uitgraven voor wat betonpuin eronder. Stabilise is misschien niet stevig genoeg maar wel heel snel gerealiseerd. Maar kan je hier op metsen? En hoe gaat dat er na jaren uitzien?
Ik wil graag hier een plaat maken, waar ik ook met betonsteen op kan metsen (2hoog) om die containers wat hoger te plaatsen.
Maak ik deze plaat van beton of stabilise?
Beton is meer werk, zou dan ook wat extra moeten uitgraven voor wat betonpuin eronder. Stabilise is misschien niet stevig genoeg maar wel heel snel gerealiseerd. Maar kan je hier op metsen? En hoe gaat dat er na jaren uitzien?