• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

hulp bij keuze tegels badkamer

doddel

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
5 apr 2006
Waarderingsscore
312
Punten
83
we komen er maar niet uit wat we in de badkamer zullen leggen

de badkamer is (deels) open naar de slaapkamer, waar een eiken parket in natuurkleur komt

ik wou eerst voor travertin tegels gaan, maar vrouw ziet dat niet zitten omwille van onderhoud

zelf vind ik de meeste keramische tegels niet mooi, je ziet gewoon dat het een print is

zou voor vloer van de badkamer zijn + wanden douche (douchevloer is een fiora lastra wit)

I.V.

Zeer Actief lid
Lid geworden
1 jul 2011
Waarderingsscore
189
Punten
43
Hoe dicht zit je met uw neus op die tegels? Want er bestaan toch al héél goeie keramische imitaties den dag van vandaag?
Maar idd, van heel dichtbij zie je ntrlk wel de pixels. Maar zonder mijn bril zie ik ze zelfs niet! :p

Geen idee of je deze al zag? https://kronosceramiche.nl/collecties/nativa/

doddel

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
5 apr 2006
Waarderingsscore
312
Punten
83
ik zit er met mijn neus op (echt). Kan er ook niet aan doen...

I.V.

Zeer Actief lid
Lid geworden
1 jul 2011
Waarderingsscore
189
Punten
43
In Brugge zal Tyles je waarschijnlijk wel kunnen helpen en ik vermoed dat Vandemoortele in Oostkamp dit merk ook verdeelt.
Dit zijn nu al twee vrij grote, Tyles is volgens mij ook importeur. Bij kleinere kan je deze vloer waarschijnlijk ook wel krijgen, maar dan denk ik dat de kans wel kleiner is dat ze die in hun toonzaal hebben.

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
7.083
Punten
113
Badkamers zijn hier allemaal in kurk. Heb je tegenwoordig in heel wat kleuren en look.
Zeer aangenaam gevoel

doddel

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
5 apr 2006
Waarderingsscore
312
Punten
83
kurk ook op de muur van een douche?

s v p

Zeer Actief lid
Lid geworden
10 jul 2023
Waarderingsscore
113
Punten
43
In Brugge zal Tyles je waarschijnlijk wel kunnen helpen en ik vermoed dat Vandemoortele in Oostkamp dit merk ook verdeelt.
Dit zijn nu al twee vrij grote, Tyles is volgens mij ook importeur. Bij kleinere kan je deze vloer waarschijnlijk ook wel krijgen, maar dan denk ik dat de kans wel kleiner is dat ze die in hun toonzaal hebben.
Vande'braembussche heeft ook veel liggen

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Waarderingsscore
6.993
Punten
113
Hier is de douche , deel van de vloer BUITEN de douche afgewerkt met tadelakt.
rest is houten eiken vloer.
Ff zien, heb foto's
tadelakt badkamer 002 (Medium).jpgtadelakt badkamer 003 (Medium).jpgtadelakt badkamer 008 (Medium).jpg

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan