Hallo allemaal,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij het identificeren van een kapot intern onderdeel van mijn antivrieswaterklep voor buiten (voorklep). Ik moet een vervangend onderdeel vinden, maar ik heb problemen met het identificeren van het merk of model.
Ik woon in België, dus het is waarschijnlijk een Europees of Belgisch merk.
Dit is wat ik weet en wat ik geprobeerd heb:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij het identificeren van een kapot intern onderdeel van mijn antivrieswaterklep voor buiten (voorklep). Ik moet een vervangend onderdeel vinden, maar ik heb problemen met het identificeren van het merk of model.
Ik woon in België, dus het is waarschijnlijk een Europees of Belgisch merk.
Dit is wat ik weet en wat ik geprobeerd heb:
- Het probleem: De interne klep/cartridge (zie foto's hieronder) is kapot.
- De kraan: Het is een externe wandgemonteerde vorstvrije kraan (zie foto hieronder).
- Wat ik heb geprobeerd: Het onderdeel lijkt erg op een Schell vorstbeveiligingsventiel inzetstuk. Ik heb echter contact opgenomen met Schell support en zij bevestigden dat het niet een van hun onderdelen was.
[Markeringen:[/B] Ik kon geen duidelijke markeringen of modelnummers vinden op het kapotte onderdeel of op de kraan zelf. Er lijkt een klein logo op de hendel/sleutel van de kraan te staan, maar dat is moeilijk te onderscheiden.
De tekst hierboven is automatisch vertaald.