• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Houthandelaar dak

Lid geworden
8 aug 2020
Berichten
28
Waarderingsscore
2
Punten
3
Beste leden

Mijn vriendin en ik zijn momenteel op zoek naar een leverancier van hout voor de dakconstructie van onze nieuwbouwwoning die wij zelf zullen plaatsen.

Graag hadden we eens geweten of hier leden zijn die in het recente verleden hout besteld/ervaring hebben met een leverancier die kwalitatief,doch niet te duur is ;). Liefst regio West-Vlaanderen.

Vriendelijke bouwgroeten :cool:
 

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Berichten
20.143
Waarderingsscore
6.698
Punten
113
Materiaallijst opmaken en offertes opvragen bij de handelaren in de regio.
 

invis

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
7 jan 2018
Berichten
996
Waarderingsscore
539
Punten
93
Wij zijn wel tevreden van Dewahout in Deinze. Maar of ze prijstechnisch beter zitten dan hun concurrenten weet ik niet.
 

D I Y

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 aug 2013
Berichten
16.038
Waarderingsscore
4.939
Punten
113
Marges op brute bouwmaterialen zoals snelbouwers, zand, cement,… maar ook constructiehout zijn niet erg groot. Grote verschillen moet je dus ook niet echt verwachten. Een paar procenten korting voor een grote hoeveelheid moet wel lukken.
 

tuurruysschaert

Actief Lid
Lid geworden
7 okt 2018
Berichten
670
Waarderingsscore
54
Punten
28
Bij Verdonck in Avelgem zeer veel hout besteld. Eens een slechte pallet meniuserite waarvan de helft al geplaatst toch nog volledig de volle 700euro terug gekregen en terugname van het product.
 

leiepisser

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
20 feb 2016
Berichten
1.561
Waarderingsscore
705
Punten
113
Bij Verdonck in Avelgem zeer veel hout besteld. Eens een slechte pallet meniuserite waarvan de helft al geplaatst toch nog volledig de volle 700euro terug gekregen en terugname van het product.
Is dat niet Verdonckt ?
 

Tornadinho

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
1 mei 2017
Berichten
1.161
Waarderingsscore
824
Punten
113
Ik heb goede ervaring met Vanhaverbeke houthandel uit Izegem
 

I.V.

Zeer Actief lid
Lid geworden
1 jul 2011
Berichten
962
Waarderingsscore
170
Punten
43
Zelf goeie ervaringen bij Vercruysse in Wevelgem.
Wij hadden vooral platen nodig. Prijs was niet de goedkoopste, maar wel goed geholpen geweest.
Is ook al een tijdje geleden, dus geen idee hoe hun prijzen nu zijn.
 

Regis07

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
3 feb 2011
Berichten
3.635
Waarderingsscore
966
Punten
113
Cras te Waregem
Vandecasteele te Aalbeke
 

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan