• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Houten roostering zoldervloer

Lacher

Nieuw Lid
Lid geworden
18 apr 2017
Berichten
48
Waarderingsscore
0
Punten
6
Dag iedereen,

In mijn woning heb ik een zoldervloer met oude potten en balken systeem waarover mijn elektriciteitsleidingen kriskras overlopen. Er ligt ook een chape die redelijk ok is. Er liggen isolatiematten van 22 cm dik uitgerold over de vloer.

Ik wil graag een houten roostering maken met die 22cm isolatie tussen en OSB vloer op om de ruimte beloopbaar te maken.

Wat doe ik best? Spanten van 175 hoog of SLS van 184 plaatsen en zwevend plaatsen door telkens blokjes van 4 a 5 cm onder te plaatsen? Dan moet ik ook weinig rekening houden met de leidingen die er lopen.
Of beter gewoon spanten van 225 leggen en laten steunen op de grond, en doorgangen leidingen uitzagen?
Wat werkt het gemakkelijkste of wat wordt er doorgaans gebruikt? En worden er meestal spanten of sls'en gebruikt voor de houten roostering?

Alvast bedankt!
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan