• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Houten ramen

Lid geworden
8 feb 2008
Berichten
148
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo iedereen,

Ik heb reeds 2 offertes ontvangen voor houten ramen in ons renovatieproject, een hoeve, met beschermde gevel.
Deze liggen echter wel heel ver uit elkaar, dus ik wil graag nog meerdere offertes opvragen.
Kunnen jullie iemand aanbevelen voor houten ramen?
Hoeve staat in Booischot, deelgemeente Heist-op-den-Berg, maar mag ruime regio zijn.

 

 
 

NicoP

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
2.887
Waarderingsscore
1.325
Punten
113
Ik weet wel waar ik je niet naar toe zou sturen...  De ramen die ze bij een collega hebben geplaatst zijn zo droevig om zien door de beschadigingen bij het plaatsen.  Daar hadden de plaatsers zelfs een lakstift bij om de houten (gelakt) ramen bij te werken.

Ik heb wel al houten ramen van Engels (Limburg) gezien en die zagen er best goed uit moet ik zeggen.
 

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
29.898
Waarderingsscore
2.465
Punten
113
Engels is inderdaad gekend

en Belgisch

ik woon vlakbij de productie in Lokeren

zie ze ook in projecten terugkomen
 
Lid geworden
7 jan 2019
Berichten
5
Waarderingsscore
1
Punten
3
Wij hebben houten ramen en deuren laten plaatsen door Pouleyn.

Zelf zijn we van regio Brussel, afstand was geen probleem voor hun.
 
Lid geworden
28 aug 2012
Berichten
122
Waarderingsscore
23
Punten
18
Engels , profel, lansens , gedeco ,fabribois;
.pouleyn allemaal Belgische productie en afwerking .
engels werkt momenteel af met remmers , voorheen sikkens.
profel werkt af met teknos
lansens met remmers
gedeco met remmers
fabribois met teknos
pouleyn met remmers

de markt van houten raamfabrikanten die deftig werk en na service leveren is niet zo groot meer.
‘het leuke hier is na 5 jaar wanneer je zelf moet gaan beginnen onderhouden.
zowel sikkens , teknos en remmers hebben producten voor particulieren om goed onderhoud en nabehandeling te doen .

enjoy
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan