• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

hoelang plaatsen stalen balk

Lid geworden
17 jan 2022
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Hoi

Heeft iemand een idee hoelang het duurt om bij de nieuwbouw een stalen balk te plaatsen? 5 minuten? 10 minuten? Een half uur?
En het plaatsen van een aardingslus? Ook geen flauw idee hoelang dit duurt...
 

Fuss

Zeer Actief lid
Lid geworden
14 sep 2016
Berichten
349
Waarderingsscore
240
Punten
43
Tja, hoe verwacht je hierop een zinnig antwoord als je zo weinig details geeft :)

Welke balk is het? 30x30x8000mm (zoals in mijn dak zit) of een balkje dat je makkelijk zelf kan optillen?
Heb je een kraan en wat kan die trekken?
Hoeveel personen heb je ter beschikking?

Zelfde voor aardingslus... zonder details kan niemand helpen. Moet onder de kelder en moet die kelder nog gegoten worden? Dan "leg" je die lus in minder dan 10 minuten.
 

semo

Gewaardeerd lid
Lid geworden
11 jul 2011
Berichten
1.319
Waarderingsscore
148
Punten
63
+ voorbereidend werk & opkuis achteraf

Waarom de vraag eigenlijk? Dan kan je misschien meer gerichte antwoorden krijgen.
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.886
Waarderingsscore
6.536
Punten
113
@layho1 , nee hoor met mijn vingers in mijn neus.
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan