• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Hoe deur opening aflsuiten op natte vloer (1cm water) om lekken te detecteren

Lid geworden
8 aug 2012
Berichten
33
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo,

wij zitten met water in de kelder, en we gaan die via injecties onder de vloer plaat proveren op te lossen.

(Firma DeWarre herentals)

Voor zover wij weten zijn er lekken in 2 ruimtes. Ik zou nu graag alle deur openingen ene goede 10cm hoog dichtmaken om te bepalen of er nog lekken zijn in de andere ruimtes. (het is een grote kelder)

De vloer is echter nat, ik kan doorgzuigen tot pak 1 cm

Zandzakjes zijn niet voldoende, ik kan bv een stuk hard isolatie namen maar hoe kit/spuit ik de naden aan om het één geheel te maken ?

wie kent een product dat hecht op 1 cm water ... ?

 

bedankt

Hans
 

Nu7s

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 aug 2011
Berichten
8.396
Waarderingsscore
354
Punten
83
Ik denk dat dit er wel voor geschikt is. Bij aanraking met water wordt dat precies kneedbaar.

soudal-allesdichter-dak-transparant-310ml.jpg
 

Bijlagen

  • soudal-allesdichter-dak-transparant-310ml.jpg
    soudal-allesdichter-dak-transparant-310ml.jpg
    21,6 KB · Weergaven: 0
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan