hob of ob

Lid geworden
8 dec 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
Goede avond allemaal, Ik ben hier pas en wil een nieuwe woning gaan oprichten. Onze huiidige woning willen we verkopen . De geschatte waarde van onze woning incl grond is 250000 euro en hiervan willen we iets anders jonger gaan realiseren .De bedoeling is ook iets kleiners . Een opp van 10 bij 10 met een bovenverdiepingis voldoende . Ik merk echter wel dat we ongeveer een 135000 euro nodig hebben voor de grond en er ongeveer een 115000 euro gaat overblijven voor de mogelijke woning . Ik heb wel wat handen aan mn lijf , maar vb ruwwerk gezien de leeftijd zou ik hulp nodig hebben . Iemand ervaring , advies , pc programma om woning te tekenen , budgetten etc ...... alle advies is welkom. vrg dimi

Tom DB

Lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
16
dimitryddt007;1788766 wrote:
Goede avond allemaal, Ik ben hier pas en wil een nieuwe woning gaan oprichten. Onze huiidige woning willen we verkopen . De geschatte waarde van onze woning incl grond is 250000 euro en hiervan willen we iets anders jonger gaan realiseren .De bedoeling is ook iets kleiners . Een opp van 10 bij 10 met een bovenverdiepingis voldoende . Ik merk echter wel dat we ongeveer een 135000 euro nodig hebben voor de grond en er ongeveer een 115000 euro gaat overblijven voor de mogelijke woning . Ik heb wel wat handen aan mn lijf , maar vb ruwwerk gezien de leeftijd zou ik hulp nodig hebben . Iemand ervaring , advies , pc programma om woning te tekenen , budgetten etc ...... alle advies is welkom. vrg dimi

Dan blijft er 135000 euro INCL btw over, ik weet niet of je daar veel mee gaan kunnen doen. Bij de prijs van de grond komen nog schrijfkosten ...

Lid geworden
6 sep 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij hebben een kleine woning gebouwd. Met 115000 euro kom je nog niet toe voor de ruwbouw. Je gaat minstens het dubbel nodig hebben. Kijk eens rond op immoweb naar woningprijzen. Je moet toch wel beseffen dat je voor 250000 euro geen nieuwe woning kan bouwen ( als je voor dat bedrag niet eens een deftige nieuwe woning kan kopen dezen tijd). Ons totaalprijs Incl alle afwerking komt over de 350000 en wij hebben een klein simpel halfopen bebouWingske zonder specialekes ;)

Joost79

Zeer Actief lid
Lid geworden
4 mrt 2009
Waarderingsscore
0
Punten
36
Wij hebben een woning afgerond dit jaar, garage van 40 vierkante meter apart, bendenverdieping 80 vierkante meter, 1e van 75 vierkante meter; zolder van 64 nuttige vierkante meters (enkels als 'zolder ingericht) goedkope badkamer en keuken inbegrepen, etc, materiaalkosten waren 140-145 k. Heel veel zelf gedaan, Betaalde werkuren (vooral ruwbouw: 30k)

Bovenaan