• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Het positieve hoekje (tegenhanger van)

Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
6.580
Waarderingsscore
0
Punten
0
Omdat het niet altijd geklaag moet zijn: ik moet vandaag pas namiddag uit werken. Oudste zoon is bij moemoe blijven slapen dus die werd naar school gebracht. Jongste zoon heeft last van tandjes, voordeel: hij slaapt veel en lang.



Resultaat: ik pas om iets voor tienen wakker geschoten, jongste nog zalig aant slapen. Kom ik beneden, staat daar de ontbijttafel gedekt, koffie gezet, koffiekoekjes gekocht, lief briefje erbij van manlief die uit werken is. Nu opt gemakske kleinste wakker gemaakt en samen genieten van brunch om dan hem naar de opvang te brengen en zelf uit werken te gaan.



Super begin van de dag. Mag vaker zo :)
 

Kris77

Zeer Actief lid
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
9.316
Waarderingsscore
7
Punten
38
Candisa wrote:
Dat bedoel ik inderdaad: niet verplicht om de decoder e.d. van de provider te nemen, maar je kan zelf kiezen welke schotelantenne en decoder je wilt gebruiken.

Dit vind ik persoonlijk erg belangrijk omdat je dan zelf kunt kiezen welke kwaliteit en mogelijkheden je neemt i.p.v. iets te moeten kopen of huren dat maar voor iedereen goed genoeg moet zijn.



Vind ik ook enorm belangrijk, vooral omdat Telenet en Belgacom echte brol aanbieden. (nu ja je moet tegenwoordig al hard zoeken om iets fatsoenlijks nog te vinden...)



hoog tijd dat monopolie op kabel zwaar aangepakt word en open gaat naar DVB-C. tzal wel gebeuren, maar wanneer, zucht.



Het is in belgie gewoon te absurd voor worden, je koopt prachtige nieuwe TVs met DVB-C tuner ingebouwd, en je moet er een klxxxxxxxxte settopbox tussen hangen om digi tv te ontvangen. absoluut crazy en TV innovatie afremmend.



(eerder iets voor klaag hoekje)
 

stonebiker

Zeer Actief lid
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
2.761
Waarderingsscore
4
Punten
38
Kris77 wrote:
Candisa wrote:
Dat bedoel ik inderdaad: niet verplicht om de decoder e.d. van de provider te nemen, maar je kan zelf kiezen welke schotelantenne en decoder je wilt gebruiken.

Dit vind ik persoonlijk erg belangrijk omdat je dan zelf kunt kiezen welke kwaliteit en mogelijkheden je neemt i.p.v. iets te moeten kopen of huren dat maar voor iedereen goed genoeg moet zijn.



Vind ik ook enorm belangrijk, vooral omdat Telenet en Belgacom echte brol aanbieden. (nu ja je moet tegenwoordig al hard zoeken om iets fatsoenlijks nog te vinden...)



hoog tijd dat monopolie op kabel zwaar aangepakt word en open gaat naar DVB-C. tzal wel gebeuren, maar wanneer, zucht.



Het is in belgie gewoon te absurd voor worden, je koopt prachtige nieuwe TVs met DVB-C tuner ingebouwd, en je moet er een klxxxxxxxxte settopbox tussen hangen om digi tv te ontvangen. absoluut crazy en TV innovatie afremmend.



(eerder iets voor klaag hoekje)





Lang leve Blu-ray en mkv 1080p! Wie kijkt er nu nog naar tv? :mrgreen:
 

Marc78

Lid
Lid geworden
9 okt 2009
Berichten
169
Waarderingsscore
0
Punten
16
Binnenkort gezinsuitbreiding... één van de puppies komt half januari naar ons. Welke juist hebben we nog niet gekozen. Na een aantal jaren zeuren toch mijn schatje kunnen overtuigen om een hond in huis te halen en nu is ze er nog het meest van ons allemaal mee bezig... blijkbaar worden de grootste 'tegenstander' nog de grootste voorstanders... De kids kijken er ook enorm naar uit.



Zitten er soms mensen met een Engelse Bulldog tussen de forumgangers?



img5007800x600.jpg


img5028800x600.jpg


img5026800x600.jpg
 
Lid geworden
17 okt 2010
Berichten
2.195
Waarderingsscore
1
Punten
0
Dankzij toch tijd genoeg, en een iets intensievere blik op de financies momenteel, hebben we al een andere internetprovider, een andere gsm operator, en zodra het contract het toelaat, een andere elektriciteitsleverancier... :lol: wij besparen geld waar we bijstaan zeg ;-)
 
Lid geworden
26 jan 2010
Berichten
155
Waarderingsscore
0
Punten
0
Telefoon gehad vanuit Gasthuisberg.

Met mij vader gaat het beter, woensdag zag het er heel slecht uit. koorts, niet eten, veel slapen, niet echt allert zijn ....



Nieuwe antibiotica opgestart ... gisteren koorts weg, hij heeft redelijk gegeten ( wel vloeibaar wegens slikproblemen ) hij sliep niet meer toen ons mama er was en heeft veel gebabbeld. Hij kan zijn "computer aan bed" ( in gasthuisberg hebben ze zo'n soort pc met touchscreen waar in tv - radio - internet enz verwerkt is ) bedienen. En er komt zelfs logo langs voor zijn slikprobleem.



Straks ga ik er nog eens naar toe, we zijn er nog niet volledig door maar dit is al wel positief
 
Lid geworden
17 okt 2010
Berichten
2.195
Waarderingsscore
1
Punten
0
Vn vrijdag 21 u tot zaterdag 21 u hebben we meegedaan met de ouders van de school aan een 24u quiz for life, ten voordele van music for life natuurlijk.

Het was echt pakkend om te zien hoe iedereen van de 28 ploegen er voor ging, hoe veel groepsgevoel er dadelijk was, hoe straf die gasten dat georganiseerd hadden.... Je leert mensen direct heel anders kennen 1 team, allen voor de eer van de school, voor de meester van de school die mee organiseerde... Super gewoon. Voorlopig totaal van de opbrengst 7500 euro.
 

monalisa

Zeer Actief lid
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
7.633
Waarderingsscore
5
Punten
38
Babelutte wrote:
Vn vrijdag 21 u tot zaterdag 21 u hebben we meegedaan met de ouders van de school aan een 24u quiz for life, ten voordele van music for life natuurlijk.

Het was echt pakkend om te zien hoe iedereen van de 28 ploegen er voor ging, hoe veel groepsgevoel er dadelijk was, hoe straf die gasten dat georganiseerd hadden.... Je leert mensen direct heel anders kennen 1 team, allen voor de eer van de school, voor de meester van de school die mee organiseerde... Super gewoon. Voorlopig totaal van de opbrengst 7500 euro.



Mijn collega heeft blijkbaar ook deelgenomen aan die quiz. :) Hij vond het ook heel leuk.
 
Lid geworden
26 jan 2010
Berichten
155
Waarderingsscore
0
Punten
0
Babelutte wrote:
Vn vrijdag 21 u tot zaterdag 21 u hebben we meegedaan met de ouders van de school aan een 24u quiz for life, ten voordele van music for life natuurlijk.

Het was echt pakkend om te zien hoe iedereen van de 28 ploegen er voor ging, hoe veel groepsgevoel er dadelijk was, hoe straf die gasten dat georganiseerd hadden.... Je leert mensen direct heel anders kennen 1 team, allen voor de eer van de school, voor de meester van de school die mee organiseerde... Super gewoon. Voorlopig totaal van de opbrengst 7500 euro.



Het was toch niet 't centrum in Rotselaar?
 
Lid geworden
17 okt 2010
Berichten
2.195
Waarderingsscore
1
Punten
0
neeeeeee, wij zijn de Heikant!! :D Het Centrum stond ver achter ons zenne ;-)



Voor welke ploeg deed je collega mee? Wij hebben ons echt zo geamuseerd, en die mannen hebben daar ZO veel werk in gestoken. van de 24u hadden we 12 uren met een bekende gastpresentator, van Stijn Coninx over Stan Van Samang ( om 3U ' s nachts godbetert, net een ronde die ik speelde) naar Rob Vanoudenhoven ( die mijn bh wilde zien, verder geen commentaar) en Jan Eelen...enz. Onze buurman is de man die de Dikke Delvaux maakt op radio 1, dus hij was ons muziekwapen, hihi.



De laatste ronde was een extra moeilijke ronde, waarbij er 3 man in de quizzaal mocht zitten, zoals de overige 23 u, maar die mochten geholpen worden door de rest van het team buiten de zaal. Per gsm dus, want laptop of ipad verboden in de zaal, alle middelen mochten buiten de zaal bij de helpers. Wij waren dus met zeker 12 man, van alle mogelijke kennissterktes, met ipads, gsm's en vrienden die thuis voor een pc zaten en aan de lijn hingen... Manlief was het doorgeefluik naar de mensen in de zaal, maar, ipv recht naar de zaal te bellen en door elkaar te roepen en praten, belde hij naar een andere mama die thuis zat voor een pc, en zij typte via imessage alles in naar haar man die in de zaal 1 van onze 3 ouders was.... man man man, dat werkte dus super goed:) Zij zaten muisstil in die zaal en alles liep op het gsm scherm binnen :)) terwijl ze vraag 19 lazen van de quiz en er een paar man nadacht en iemand die vraag rap noteerde gaf dan iemand anders het gevonden antwoord op vraag 16 door aan manlief, enz enz... op 35 minuten zijn er zo 40 vragen doorgejast, you had to be there, to see the full picture...geweldig tof :)
 
Lid geworden
26 jan 2010
Berichten
155
Waarderingsscore
0
Punten
0
Als het de gemeentelijke gemengde basisschool Rotselaar Heikant is, daar ben ik naar school geweest.

Mijn zus is kleuterleidster in 't Centrum ...
 
Lid geworden
17 okt 2010
Berichten
2.195
Waarderingsscore
1
Punten
0
Ja, die is het:) Daar zitten onze kinderen op school, 2de lj en 2de kk.
 
Lid geworden
26 jan 2010
Berichten
155
Waarderingsscore
0
Punten
0
De wereld is klein .... mijn vader was lang geleden voorzitter van het oudercomite.

Als je van Rotselaar bent, hij had vroeger de bakkerij op de steenweg op wezemaal ( aan de delhaise )

Nog voor "De Cat"
 
Lid geworden
6 jul 2007
Berichten
10.613
Waarderingsscore
0
Punten
0
Man gaat na 36 jaar vol continu shift per 3 januari naar dagdienst. Phiew ... ben er nog niet goed van, maar ben wel heel blij voor hem dat hij eindelijk gekregen heeft waar hij al jaren om vraagt.
 
Lid geworden
10 okt 2008
Berichten
1.677
Waarderingsscore
0
Punten
0
Awel, dat kan ik nu geloven se. Dat gaat een hele aanpassing zijn als ik zie wat jullie allemaal samen doen overdag.
 
Lid geworden
6 jul 2007
Berichten
10.613
Waarderingsscore
0
Punten
0
Arana wrote:
Awel, dat kan ik nu geloven se. Dat gaat een hele aanpassing zijn als ik zie wat jullie allemaal samen doen overdag.

Dat zal wel zijn! Niet meer samen gaan lunchen, geen uitstapjes meer in de week, enz. Maar voor hem zal het wel beter zijn want de nachten werden er wat veel aan. Hij is tenslotte ook geen 25 meer.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan