• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

het klaaghoekje

Icecoldkillahh

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jul 2006
Berichten
8.192
Waarderingsscore
1
Punten
38
in is om topics te starten om te klagen over motorrijders, energiecrissisen, verkeersboetes, ambetante kopers die op het laatste moment afzeggen stel ik voor alle 'klachten en irritaties' hier neer te pennen. beginnen.



DE POST!!!!! Hoe kan je nog vertrouwen op zo een instelling???



Verhaal: Ikke, heb ne ps3, die stuk is, en moet verzonden worden naar sony per post. Ik moet het inpakken in een neutrale doos en het adres is niet naar sony gericht, want anders zou men mogelijke 'dieven' op ideeen kunnen brengen.



Wat blijkt, mijn ps3 is NOOIT aangekomen bij sony. vreemd niet, dat een dingske van 600€ verdwijnt bij de post. Bij ons op het werk is het hetzelfde, als we pakjes versturen met al is het maar een usb stick, je mag zeker zijn dat ze leeg aankomen.



Waar gaan we naartoe, als je de post zelfs niet meer kan vertrouwen? :evil:
 
Lid geworden
10 okt 2008
Berichten
1.677
Waarderingsscore
0
Punten
0
Kan maar niemand vinden die aan redelijke prijs een oprit komt leggen. Hebben die mannen nu allemaal nog zoveel maanden werk?
 
Lid geworden
22 okt 2012
Berichten
3.062
Waarderingsscore
0
Punten
0
Arana;1954141 wrote:
Kan maar niemand vinden die aan redelijke prijs een oprit komt leggen. Hebben die mannen nu allemaal nog zoveel maanden werk?



't Is crisis hé. 't Is crisis.
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
8.685
Waarderingsscore
6
Punten
0
Arana;1954141 wrote:
Kan maar niemand vinden die aan redelijke prijs een oprit komt leggen. Hebben die mannen nu allemaal nog zoveel maanden werk?
Wat u een redelijke prijs vindt, vinden zij misschien niet zo redelijk?
 

Dortje

Zeer Actief lid
Lid geworden
30 nov 2011
Berichten
1.446
Waarderingsscore
2
Punten
38
Raf V;1954207 wrote:
't Is crisis hé. 't Is crisis.



Mijn antwoord was gelijkaardig op het volgende:



"Ja meneer, ge gaat toch 2 weken moeten wachten op uw offerte want ik heb nog aanvragen liggen van voor het bouwverlof"
 
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
5.143
Waarderingsscore
1
Punten
0
Arana;1954141 wrote:
Kan maar niemand vinden die aan redelijke prijs een oprit komt leggen. Hebben die mannen nu allemaal nog zoveel maanden werk?

Ik hoor anders dat die mannen nu met sterk gereduceerde prijzen werken om toch maar werk binnen te halen. Dus ergens zit het fout.....
 
Lid geworden
22 okt 2012
Berichten
3.062
Waarderingsscore
0
Punten
0
Regis07;1954352 wrote:
Arana;1954141 wrote:
... Hebben die mannen nu allemaal nog zoveel maanden werk?

Als uw agenda maar gevuld is voor een paar weken, dan sta je als zelfstandige er maar power voor.

cry4.png
goede vakmensen zijn zeker al volgeboekt voor die jaar en de eerste helft van volgend jaar.



Hoe volgeboekt zijt gij? :evil:
 
Lid geworden
10 okt 2008
Berichten
1.677
Waarderingsscore
0
Punten
0
Er komt zelfs niemand!

Die "redelijke prijs" heb ik er bijgezet om hier opeens geen aanbiedingen te krijgen voor het 3 dubbele van de prijs.

Ene heb ik zover gekregen dat die ergens in november komt kijken om prijs te maken. Voor de rest geen kat!!!
 

Enk

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
23 mrt 2011
Berichten
9.421
Waarderingsscore
405
Punten
83
paso;1955437 wrote:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140812_01214905

Quote:
Chokri: "Wellicht zeer lokale valwind"

Volgens mij heeft die gelijk, in 2011 hadden ze daar ook al last van.....

Is normaal hé, de wind struikelt daar over die populieren.



Enfin ff niet zeveren: Wat daar in 2011 is gebeurd was wel degelijk moeder natuur die ff ging tonen wie er de baas is, daar was niet veel tegen te beginnen. Maar dat daar gisteren, met ogenschijnlijk haast geen vuiltje aan de lucht (in tegenstelling tot 2011 toen was het gewoon letterlijk nacht overdag), doet mijn wenkbrauwen toch fronsen.
 
Lid geworden
19 sep 2013
Berichten
590
Waarderingsscore
0
Punten
0
Was er vorige keer ook bij en daar was geen kruid tegen opgewassen. Nooit gezien en ik heb al wat weerfenomenen mogen/moeten ervaren. G



oed dat het niet tijdens het festival was. Nu is er al een nieuwe tent en ze zullen wel wat voorzichtiger zijn. Laat maar komen dat feestje.
 
Lid geworden
14 feb 2013
Berichten
125
Waarderingsscore
0
Punten
0
Zoals hier al gezegd werd : dat van 2011 kon niet voorkomen worden.



Wat mij nu wel stoort is dat Chokri (met zijn achterban) toen veelvuldig in de media het bericht rondstrooide dat Pukkelpop niet meer zou doorgaan als iedereen zijn geld terugvroeg, dat er geld ingezameld werd voor vanalles en nog wat, dat de keuringen strenger zou worden...



Drie jaar later zakt één van zijn tentjes van een SCHEETJE wind (neen, geen zuchtje) (in vergelijking toch met 2011). Enkele dagen voordien trad in diezelfde tent K3, Mega Mindy... op en zat die dus vol met (jonge) ouders en kinderen !

We mogen van "geluk" spreken dat er in 2011 "maar" 5 doden waren. Gebeurt dit opnieuw, dan zal het aantal doden groter zijn, want de mensen weten nu wel dat ze terecht in paniek mogen slaan.



Mijn vraag : waar zijn die extra keuringen ? Waar zijn die aanpassingen die ze zouden doen ? Waarvoor hebben ze dan eigenlijk dat geld gebruikt ?
 

Enk

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
23 mrt 2011
Berichten
9.421
Waarderingsscore
405
Punten
83
Katriennepien;1955487 wrote:
Mijn vraag : waar zijn die extra keuringen ? Waar zijn die aanpassingen die ze zouden doen ? Waarvoor hebben ze dan eigenlijk dat geld gebruikt ?

Ik las dat er gekerurd werd door Vincotte. Nu, als al de keurders van Vincotte van dezelfde mentaliteit zijn als die dat hier de elektriciteit is komen keuren dan begrijp ik het probleem wel.



Zéér kort door de bocht, en ik wil correcte keurders van Vincotte of andere instanties niet schofferen. Ik bedoel alleen maar: wat is de waarde van zo'n keuring? (retorisch)
 

Enk

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
23 mrt 2011
Berichten
9.421
Waarderingsscore
405
Punten
83
janus wago;1955491 wrote:
Quote:
Ik bedoel alleen maar: wat is de waarde van zo'n keuring? (retorisch)



Dat iedereen goed is ingedekt.:p

't was retorisch, maar inderdaad => paraplu opendoen (hier letterlijk), en dat is dan ook het enige.
 
Lid geworden
14 feb 2013
Berichten
125
Waarderingsscore
0
Punten
0
Enk;1955488 wrote:
Katriennepien;1955487 wrote:
Mijn vraag : waar zijn die extra keuringen ? Waar zijn die aanpassingen die ze zouden doen ? Waarvoor hebben ze dan eigenlijk dat geld gebruikt ?

Ik las dat er gekerurd werd door Vincotte. Nu, als al de keurders van Vincotte van dezelfde mentaliteit zijn als die dat hier de elektriciteit is komen keuren dan begrijp ik het probleem wel.



Zéér kort door de bocht, en ik wil correcte keurders van Vincotte of andere instanties niet schofferen. Ik bedoel alleen maar: wat is de waarde van zo'n keuring? (retorisch)







Mijn idee is : als er BEWEERD WORDT dat er strenger gekeurd wordt, dan zou dit toch tot aanpassingen (op vlak van constructie, keuze van "type tent" of dergelijke) moeten leiden.

Die tenten zijn volgens mij nog steeds dezelfde als drie jaar geleden.

Mijn punt is : als je niet kunt of niet wilt aanpassen, zit dan ook niet rond te strooien dat je dat wel doet.

Feit is dat wat er in 2011 gebeurde, niet te voorkomen is.

En ik kan er best mee leven wanneer ze er openlijk voor uitkomen dat ze sinds 2011 eigenlijk niet veel veranderd hebben, maar maak dan ook die 65000 mensen die komen geen blaasjes wijs... En speel zeker niet op hun gemoed om geen geld terug te eisen van de organisatie. Na de storm werden er dingen beloofd, en die windvlaag van deze week heeft de geloofwaardigheid toch als een kaartenhuis omver geblazen.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan