het klaaghoekje

Icecoldkillahh

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jul 2006
Waarderingsscore
1
Punten
38
in is om topics te starten om te klagen over motorrijders, energiecrissisen, verkeersboetes, ambetante kopers die op het laatste moment afzeggen stel ik voor alle 'klachten en irritaties' hier neer te pennen. beginnen.

DE POST!!!!! Hoe kan je nog vertrouwen op zo een instelling???

Verhaal: Ikke, heb ne ps3, die stuk is, en moet verzonden worden naar sony per post. Ik moet het inpakken in een neutrale doos en het adres is niet naar sony gericht, want anders zou men mogelijke 'dieven' op ideeen kunnen brengen.

Wat blijkt, mijn ps3 is NOOIT aangekomen bij sony. vreemd niet, dat een dingske van 600€ verdwijnt bij de post. Bij ons op het werk is het hetzelfde, als we pakjes versturen met al is het maar een usb stick, je mag zeker zijn dat ze leeg aankomen.

Waar gaan we naartoe, als je de post zelfs niet meer kan vertrouwen? :evil:

Lid geworden
17 okt 2010
Waarderingsscore
1
Punten
0
Er is hier pas een huis verkocht voor bijna 900 000 euro, niet iedereen heeft tijd en zin om te bouwen natuurlijk. Eerst eens zien waar een job ons brengt, hij is al met 2 dingen bezig die verhuis zouden impliceren... Wachten dus.

Lid geworden
10 okt 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Er zijn véél meer mensen die niet willen bouwen, dan wel. Dus dat staat zeker niet in de weg om dat huis te verkopen. Maar ik zou toch minstens wachten tot de weg terug aangelegd is. :wink:

Lid geworden
17 okt 2010
Waarderingsscore
1
Punten
0
Hela, de weg is vandaag gegoten he !!! Een mooie asfalt weg hebben we hier! :) en riolering. Maar die is nog niet aangesloten, komt allemaal in orde

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Arana wrote:
Er zijn véél meer mensen die niet willen bouwen, dan wel.

't Is dikwijls niet een kwestie van niet willen, maar vaak van niet kunnen. Als je voor een stukje bouwgrond van 660 m² al 225.000 euro moet neertellen en daar dan nog een huis moet opzetten ...

Lid geworden
26 jan 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mijn vader is opgenomen in het ziekenhuis.

Hij was van de week 2x gevallen. Toen de huisdokter kwam voor een bloedafname heeft hij hem kunnen overtuigen om via de spoed binnen te gaan. ( met den 100 )

Voorlopig weten we dat hij een blaasontsteking heeft, koorts, bloedarmoede. Zijn hart en longen lijken oké.

Er wordt bloed op kweek gezet om te zien wat er aan de hand is en hij krijgt ook enkele zakjes bloed.

Omdat hij last heeft om zijn urine op te houden, en zijn prostaathormoonwaarden in zijn bloed veel te hoog zijn, denkt men dat daar ook iets mee mis is. In combinatie met op korte tijd veel te zijn afgevallen en zijn algemeen slechte toestand denkt de huisarts aan kanker. Maar in het ziekenhuis moet men dit onderzoeken.

In hetzelfde ziekenhuis ligt ook mijn nonkel ( schoonbroer van mijn vader ). Ook een blaasontsteking, iets aan zijn hart, nier blokkage en algemene slechte toestand.

Doordat ik 130km van mijn ouders woon, kan ik niet vlug vlug heen en weer, in combinatie met mijn examens. Morgen heb ik geen examen af te nemen maar moet wel van 9u - 12u op school zijn, dus rij ik op 12u naar het ziekenhuis.

Het wordt geen leuke kerst dit jaar.

Lid geworden
10 okt 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
MyriamC wrote:
't Is dikwijls niet een kwestie van niet willen, maar vaak van niet kunnen. Als je voor een stukje bouwgrond van 660 m² al 225.000 euro moet neertellen en daar dan nog een huis moet opzetten ...

Je moet dan ook niet in Kalmthout, Kapellen, Brasschaat, Schilde en soortgelijke willen wonen hé!

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Arana wrote:
Je moet dan ook niet in Kalmthout, Kapellen, Brasschaat, Schilde en soortgelijke willen wonen hé!

Da's mijn ouders hun schuld! Ik ben hier geboren en getogen en ik ga hier nooit meer weg. En dat geldt ook voor mijn zoon én voor zijn vriendin (haar ouders zijn hier ook geboren en getogen).

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
2
Punten
0
MyriamC wrote:
Arana wrote:

Da's mijn ouders hun schuld! Ik ben hier geboren en getogen en ik ga hier nooit meer weg. En dat geldt ook voor mijn zoon én voor zijn vriendin (haar ouders zijn hier ook geboren en getogen).

zeg nooit 'nooit'

Lid geworden
10 jan 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
leen&bjorn wrote:
Mijn vader is opgenomen in het ziekenhuis.

Hij was van de week 2x gevallen. Toen de huisdokter kwam voor een bloedafname heeft hij hem kunnen overtuigen om via de spoed binnen te gaan. ( met den 100 )

Voorlopig weten we dat hij een blaasontsteking heeft, koorts, bloedarmoede. Zijn hart en longen lijken oké.

Er wordt bloed op kweek gezet om te zien wat er aan de hand is en hij krijgt ook enkele zakjes bloed.

Omdat hij last heeft om zijn urine op te houden, en zijn prostaathormoonwaarden in zijn bloed veel te hoog zijn, denkt men dat daar ook iets mee mis is. In combinatie met op korte tijd veel te zijn afgevallen en zijn algemeen slechte toestand denkt de huisarts aan kanker. Maar in het ziekenhuis moet men dit onderzoeken.

In hetzelfde ziekenhuis ligt ook mijn nonkel ( schoonbroer van mijn vader ). Ook een blaasontsteking, iets aan zijn hart, nier blokkage en algemene slechte toestand.

Doordat ik 130km van mijn ouders woon, kan ik niet vlug vlug heen en weer, in combinatie met mijn examens. Morgen heb ik geen examen af te nemen maar moet wel van 9u - 12u op school zijn, dus rij ik op 12u naar het ziekenhuis.

Het wordt geen leuke kerst dit jaar.

Wij zijn er net door, mama borst en papa prostaat, alletwee tegelijk.

Woon ook ver van de ouders, en op zo'n momenten verlangt ge er toch hard naar om terug naar uw geboortestreek te trekken hoor.

Op zo'n momenten leert ge wel prioriteiten stellen moet ik zeggen, ge gaat nog verbaasd zijn hoe ge in zo'n situaties efficiënt met uw tijd kunt omspringen.

In ieder geval veel sterkte toegewenst, 't gaat geen gemakkelijke tijd worden, maar ge gaat des te meer van de kleine dingen leren genieten :wink:

Lid geworden
26 jan 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mijn vader heeft intussen een dag/nacht op intensieve gelegen. Hij had bloed gekregen en het was vooral uit voorzorg. Ik moet examens afnemen tot 12u en rij nadien naar het ziekenhuis. Van de directie mag ik altijd vertrekken indien het dringend is ( gelukkig dat ik ze op de hoogte heb gebracht )

We zullen zien hoe alles afloopt ...

masjienist

Zeer Actief lid
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
36
Mag ik even klagen nu zo rond Kerst:

-ons dochtertje van 17 maanden is, na 10 dagen hoge koorts thuis, opgenomen in het hospitaal waar ze nu dag 9 in gaat. Pas sinds enkele dagen een beetje aan de beterhand maar gisteren ook nog een longontsteking vastgesteld en terug naar af...

-mama met keelpijn en koortsig bij dochter op de kamer...

-mijn inwonende moeder vandaag gediagnostiseerd met zware bronchitis...

-mijn schoonvader sinds een dag of 4 bronchitis...

-mijn schoonmoeder sinds gisteren longontsteking...

-en ik een keelontsteking...

-en het Kerstfeestje bij de schoonouders is afgelast...

:cry:

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Je hebt alle reden om te klagen Bart.

Ik wens jullie allemaal heel snelle beterschap. En dat kerstfeestje, dat komt later wel eens.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan