het klaaghoekje

Icecoldkillahh

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jul 2006
Waarderingsscore
1
Punten
38
in is om topics te starten om te klagen over motorrijders, energiecrissisen, verkeersboetes, ambetante kopers die op het laatste moment afzeggen stel ik voor alle 'klachten en irritaties' hier neer te pennen. beginnen.

DE POST!!!!! Hoe kan je nog vertrouwen op zo een instelling???

Verhaal: Ikke, heb ne ps3, die stuk is, en moet verzonden worden naar sony per post. Ik moet het inpakken in een neutrale doos en het adres is niet naar sony gericht, want anders zou men mogelijke 'dieven' op ideeen kunnen brengen.

Wat blijkt, mijn ps3 is NOOIT aangekomen bij sony. vreemd niet, dat een dingske van 600€ verdwijnt bij de post. Bij ons op het werk is het hetzelfde, als we pakjes versturen met al is het maar een usb stick, je mag zeker zijn dat ze leeg aankomen.

Waar gaan we naartoe, als je de post zelfs niet meer kan vertrouwen? :evil:

Lid geworden
27 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Pakje besteld in webwinkel. Mailtje gekregen op 17/10: 'Pakje is verzonden.' Brievenbus in het oog houden, want pakje past normaal gezien in brievenbus. Geen pakje. Twee weken op reis. Thuiskomen: geen pakje. Mailtje naar webwinkel: 'Geen pakje ontvangen.' Antwoord: 'Pakje is afgeleverd op 28/10 en afgetekend door (insert naam waar ik nog nooit van gehoord heb).' Ik google die naam + mijn straat. Blijkt de familie 'naam waar ik nog nooit van gehoord heb' op nr. 2 te wonen, terwijl ik op nr. 26 woon. Ik denk: 'Iemand heeft een slechtwerkende 6-toets op z'n keyboard' en ik ga even bij nr. 2 langs. Daar blijken ze mijn pakje inderdaad ontvangen te hebben, maar wel van de hoogbejaarde overbuurvrouw van nr. 7! Op het pakje stond dus nr. 7, terwijl op mijn factuur en bestelbevestiging nr. 26 stond.

Goed dat ne mens benen onder z'n lijf heeft om achter die dingen aan te lopen hè?

(Pakjesdienst gegoogled: eerste twee hits waren al forumtopics vol klachten van gelijke aard.)

Maar hey, ik heb mijn verse opzetstukjes voor mijn tandenborstel, dus ik kan mijn tandjes weer blinkend poetsen! :lol:

masjienist

Zeer Actief lid
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
36
Een speciaal laten maken (plooien) waterdichte wachtpijp daarjuist verkeerd afgezaagd. Te kort natuurlijk...

Verd*mme hè.

Teruggebracht naar de fabrikant die ze voor mij tegen morgen gratis zal herstellen! Lang leve de service van de vakman! :mrgreen:

Lid geworden
19 feb 2007
Waarderingsscore
2
Punten
0
ZAVENTEM/OUDENAARDE - De Belgische Landelijke Inspectiedienst Dierenwelzijn (BLID) wil een klacht indienen tegen Nathalie V., een vrouw uit de regio Oudenaarde die beweert zieke en oude paarden op te vangen maar ze in werkelijkheid doorverkoopt. 'Ze licht al jaren mensen op. We roepen iedereen op om aangifte te doen en alles aan ons door te spelen.'

Artikel op http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GAA3IRG94

Hoe ziek kan een mens zijn :? :(

archiklusser

Gewaardeerd lid
Lid geworden
20 sep 2007
Waarderingsscore
108
Punten
63
Mijn grasveld is de afgelopen weken omgewoeld door een fanatieke mollenfamilie. Inmiddels zijn 7 gravertjes in de onverbiddelijke klauwen van de mollenklem belandt zodat ik nu een mooie verzameling mollenlijkjes heb. Prachtige beestjes moet ik zeggen, die graafpootjes, de spitse neus en het koddige staartje... en niet te vergeten een bijna satijnzachte en donkerzwarte vacht. Het is jammer dat ik ze de dood in jaag maar het alternatief is ook om te huilen. Iemand geïnteresseerd in mooie handschoenen?

Lid geworden
19 feb 2007
Waarderingsscore
2
Punten
0
archiklusser wrote:
Mijn grasveld is de afgelopen weken omgewoeld door een fanatieke mollenfamilie. Inmiddels zijn 7 gravertjes in de onverbiddelijke klauwen van de mollenklem belandt zodat ik nu een mooie verzameling mollenlijkjes heb. Prachtige beestjes moet ik zeggen, die graafpootjes, de spitse neus en het koddige staartje... en niet te vergeten een bijna satijnzachte en donkerzwarte vacht. Het is jammer dat ik ze de dood in jaag maar het alternatief is ook om te huilen. Iemand geïnteresseerd in mooie handschoenen?

We hebben hier hetzelfde probleem... maanlandschap in volle ontwikkeling :-/

Lid geworden
26 jan 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik moet vandaag aan mijn directie gaan melden dat de gezondheid van mijn vader ( 80 jaar ) sterk aan het achteruit gaan is.

In de grote vakantie kon hij nog met zijn 2 krukken lopen ( hij heeft een kunstbeen, 2 hartaanvallen en een kleine hersenbloeding overleeft ) nu zit hij in de rolstoel als hij verplaats moet worden.

hij kan bijna niets meer alleen .... zoals de huisarts mij toevertrouwd " het begin van het einde is begonnen "

Ik zie er enorm tegen op om dat nieuws te gaan zeggen aan de directie en ook de vakwerkgroep.

Ik weet nual dat ik me stoerder ga voordoen dan dat ik in werklijk ben ...

Lid geworden
17 okt 2010
Waarderingsscore
1
Punten
0
En waarom ga je dat melden? vraag je zorgverlof?

Veel moed voor de komende tijd?

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
De miserie in mijn zus haar gezin houdt ook niet op.

Vier weken geleden was er nog niets aan de hand. Ondertussen heeft haar man te horen gekregen dat hij leukemie heeft (is nu aan zijn tweede chemokuur bezig), bij haar heeft men tijdens een routine-onderzoek vorige week ontdekt dat ze een plekje op een van haar longen heeft, op een plaats waar ze heel moeilijk een punctie kunnen doen en deze nacht is een van hun poezen aangereden (rug en heup gebroken). Hij wordt nu kunstmatig in slaap gehouden en over twee dagen beslissen ze of hij al dan niet een spuitje moet krijgen. Of hoe je leven van de ene dag op de andere kan veranderen. :?

Lid geworden
16 nov 2009
Waarderingsscore
1
Punten
0
leen&bjorn veel sterkte voor de komende tijd.

Lid geworden
26 jan 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Babelutte wrote:
En waarom ga je dat melden? vraag je zorgverlof?

Veel moed voor de komende tijd?

Waarom ik het ga melden, omdat een collega ( en een aangetrouwd neef van mij ) zijn vader zwaar ziek was ( kanker ) niemand op school wist iets, buiten ik maar ik moest zwijgen.

Op een dag werd er gebeld naar school dat hij dringend naar het ziekenhuis moest, zijn vader is die dag overleden. Iedereen op school vond dit zeer raar.

Ik breng liever de directie op de hoogte, als dit voorvalt dan weet men er iets van en zal men er geen problemen van maken ( anders ook niet maar ergens is openheid voor deze dingen belangrijk op school ).

Nu ja de directie was er niet gisteren, dus vandaag nog maar eens proberen .... de vakwerkgroep is op de hoogte en enkele andere collega's waar ik goed mee kan opschieten. Veel kan men niet doen natuurlijk....

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
1.828
Punten
113
MyriamC wrote:
De miserie in mijn zus haar gezin houdt ook niet op.

Vier weken geleden was er nog niets aan de hand. Ondertussen heeft haar man te horen gekregen dat hij leukemie heeft (is nu aan zijn tweede chemokuur bezig), bij haar heeft men tijdens een routine-onderzoek vorige week ontdekt dat ze een plekje op een van haar longen heeft, op een plaats waar ze heel moeilijk een punctie kunnen doen en deze nacht is een van hun poezen aangereden (rug en heup gebroken). Hij wordt nu kunstmatig in slaap gehouden en over twee dagen beslissen ze of hij al dan niet een spuitje moet krijgen. Of hoe je leven van de ene dag op de andere kan veranderen. :?

oh my... sterkte myriam

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dank jullie wel.

Ik sta ervan te kijken dat in zo'n situatie een mens totaal onverwacht reageert. Mijn zus, altijd een super positief mens, is helemaal van de kaart en ziet het allemaal heel somber in. Mijn schoonbroer, een van nature sombere en meer negatief ingestelde man, zegt in zijn heldere momenten (*) "kommt alles wieder gut".

(*) hallucineert hele dagen vanwege medicatie voor zijn dubbele infectie en bloedvergiftiging. Dat kwam er nog even bij.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan