lukanar
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 27 mrt 2007
- Waarderingsscore
- 8.108
- Punten
- 113
Tussenkomst Moderator
Berichtje van @c00kie
Omdat iedereen anders overal te pas & ten onpas over EV's begint (jaja, ik ook), mag je hier pro's en con's en weet ik weet wat allemaal schrijven over elektrische voertuigen. Zolang het beleefd blijft kan alles ;).
Ik zal een aantal reacties van het laatste "ontspoorde" topic naar hier verplaatsen, dan zijn we direct gestart :p zonder een ander zijn topic te kapen
Ik was bijna gedraaid voor een electrische wagen.....
tot ik met een forumlid effe van zandhoven naar oostende reden voor onze aankopen in de vismijn ( ga naar sabine, winkel is van de jaren stillekes , maar wel topkwaliteit en tenminste ne uitleg om u tegen te zeggen. Die roggewangetjes waren overheerlijk met ... sorry ik wijk af, tis eten he)
Nu bij het oprijden stond mijn geacht forummedespeler met zenne electrische tuut op 40%. Niet genoeg om oostende te bereiken.
Opgeladen tot 80-85%
vertrokken
ergens rond gent terug opladen tegen een slakkegangeske en dan nog maar 85%
in oostende effe vis gekocht en in plaats van te gaan eten , kilometers moeten omrijden voor zo'n snellaadpaal .
Straffe van al, die vind je dus niet overal he, je moet soms inderdaad 20 km omrijden.
Eindelijk ene gevonden die iet of wat laadde tegen een deftige snelheid ( ja 1 uur minimum)
Ondertussen een hapje gegeten in zo'n baancafe waar ze denken dat ze het ritz zijn en dan terug naar zandhoven.
Als ik he tgoed voor heb , hebben we 1 uur bij Sabine gezeten voor visjes te kopen, 3 uur laden en 3 uur rijden
We hebben plechtig gezworen dat ik met mijne diesel in t vervolg rij
Laatst bewerkt door een moderator: