herstellen pleisterwerk

VVS

Lid geworden
11 jul 2008
Waarderingsscore
1
Punten
0
Wat is het beste product om bij (nieuw) pleisterwerk putjes en barstjes opnieuw bij te werken, zodat je weer een glad eindlaagje krijgt?

Spontaan denk ik aan Fix & Finish, maar misschien hebben sommige andere suggesties?

deco1966

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
16 sep 2008
Waarderingsscore
419
Punten
83
Aguaplast Universal Pro

Lid geworden
4 feb 2007
Waarderingsscore
3
Punten
0
Aguaplast heb ik nog nooit mee gewerkt maar heb al verschillende malen goede commentaren over gehoord.

Ik werk graag met Finish 2 van knauf. Nog fijner dan de F&F.

Lid geworden
15 jan 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Die aguaplast gebruik ik alleen maar op reeds geschilderd pleisterwerk omdat het daar uitstekend op hecht. Ik vind dat deze aguaplast op nieuw pleisterwerk veel te stroef werkt.

Om een finishlaag te zetten op nieuw pleisterwerk gebruik ik Ardex 826 voorafgaand door Ardex 828 om de grotere putten/oneffenheden eerst bij te werken.

deco1966

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
16 sep 2008
Waarderingsscore
419
Punten
83
Kawadude wrote:
Die aguaplast gebruik ik alleen maar op reeds geschilderd pleisterwerk omdat het daar uitstekend op hecht. Ik vind dat deze aguaplast op nieuw pleisterwerk veel te stroef werkt.

Om een finishlaag te zetten op nieuw pleisterwerk gebruik ik Ardex 826 voorafgaand door Ardex 828 om de grotere putten/oneffenheden eerst bij te werken.

Die ardex 826 is ook goed.

Maar als je de aguaplast slap maakt, kan je een zelfde resultaat bekomen.

Lid geworden
15 jan 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik was vergeten te zeggen dat wij altijd de klaargemaakte mix gebruiken :oops: Deze is daardoor niet zo goed verwerkbaar op nieuw pleisterwerk

De Aguaplast in poedervorm kan je inderdaad wat slapper maken.

Bovenaan