• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Herstellen badkuip

Lid geworden
8 jan 2024
Waarderingsscore
0
Punten
1
Bij renovatie werken badkamer, helaas stukje emaille van bad gesprongen (zie foto).
Ik had al gelezen dat er speciale kits voor betstaan. Iemand ervaring mee, en me een goed product kan aan bevelen.Bad.jpg

Je hebt emaille herstelkitjes.
Is vloeibare acryl dat je aanbrengt en daarna met lampjes doet harden.

Maar hier is de beschadiging op een hellend stuk, wat het moeilijk maakt.

Ik vermoed dat het kan door eerst klein stukje te doen, daarna daar verder op werken als het hard is

Voor de badkamerverbouwing, hadden we hier ook zo'n farce voor.
Was nog 4 jaar voor de start van de nieuwe badkamer ( werd een jaartje extra) en geen zin om te klooien met die emailrepair en uithardingstijd en dan nog de kans dat het er terug afspringt

Heb er toen nagellak van de vrouwe op gedaan. Dun laagje en een paar keer een nieuwe laag over gedaan.
Doorzichtige want die sahararood van haar mocht ik echt niet gebruiken.
Moet zeggen na 5 jaar was dat nog best oke die herstelling met nagellak .

Heeft me wel meer gekost dan zo'n tube emailrepair . Wist niet dat nagellak zo duur was

Voor de badkamerverbouwing, hadden we hier ook zo'n farce voor.
Was nog 4 jaar voor de start van de nieuwe badkamer ( werd een jaartje extra) en geen zin om te klooien met die emailrepair en uithardingstijd en dan nog de kans dat het er terug afspringt

Heb er toen nagellak van de vrouwe op gedaan. Dun laagje en een paar keer een nieuwe laag over gedaan.
Doorzichtige want die sahararood van haar mocht ik echt niet gebruiken.
Moet zeggen na 5 jaar was dat nog best oke die herstelling met nagellak .

Heeft me wel meer gekost dan zo'n tube emailrepair . Wist niet dat nagellak zo duur was
Denk dat die repair sets net hetzelfde is als nagellak. Bevatten acryl en harden uit onder licht

peins ik ook, maar weeg ff af.
De eeuwige dankbaarheid voor nieuwe nagellak in alle kleurtjes of zo'n stom fleske rapair
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan