Beste Louis,
Wij verkopen sinds een klein jaar SuperJack hekopeners via een aantal webshops in Nederland, België en Frankrijk. Ik ben dus bevooroordeeld in mijn mening maar ik heb dus wel enige ervaring met het merk.
Onze ervaring met en waardering voor SuperJack als merk is zeer positief. Het merk SuperJack brengt een serie hekopeners/poortopeners van goede kwaliteit op de markt voor verschillende toepassingsgebieden (deuropeners, vleugelhekopeners, schuifhekopeners) en ook nog in verschillende combinaties van samenstelling (veel/weinig accessoires) en heeft daarnaast vele uitbreidingsmogelijkheden.
De controlbox (de centrale regelunit) is voorbereid op de vele accessoires. Je kunt dus naar eigen inzicht uitbreiden zonder dat je eerst een andere controlbox moet aanschaffen.
En gaat er eens iets kapot, dan is er volop gelegenheid tot het vervangen van onderdelen. En dan heb ik het niet over mijn kleine jaar ervaring maar vooral over gebruikers van jaren geleden die in het afgelopen jaar ons benaderd hebben omdat er iets kapot was gegaan. Voorbeelden:
- Iemand is tegen het hek gereden met de auto, arm met motor (4 jaar oud) is krom, draait niet meer. Eenvoudig 1 arm bestellen en vervangen.
- Blikseminslag, controlbox doet het niet meer. Eenvoudig de printplaat vervangen.
Heb je vragen die wij niet kunnen beantwoorden? De importeur weet raad en reageert vlot, via ons of desgewenst rechtstreeks met onze klant. Wil je een bijzondere combinatie van schakelingen maken met andere apparaten (bijvoorbeeld 2 hekken bedienen plus een garage), dan maakt de importeur graag een voorstel van de benodigde onderdelen.
Als je meer wilt weten over ons bedrijf en onze webshops, stuur dan even een PM. Dan houden we de gesprekken hier in het forum zoveel mogelijk vrij van reclame. Heb je algemeen vragen over de mogelijkheden van de SuperJack hekopeners, stel ze hier gerust, dan kan iedereen daarover meediscussiëren en lezen. Ik blijf deze discussie voorlopig even volgen.