• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

hekopeners Super Jack

Lid geworden
29 mrt 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Iemand ervaring met hekopeners van SUPER JACK

heb ze wel gevonden op het net, maar twijfel of deze goed zijn

iedere reaktie welkom

Lid geworden
14 nov 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
mmm... voor die prijs

ligt eraan hoelang je ze wilt gebruiken

degelijke automatisatie nodig pm mij even voor info

avw

Lid geworden
29 jul 2011
Waarderingsscore
0
Punten
0
Beste Louis,

Wij verkopen sinds een klein jaar SuperJack hekopeners via een aantal webshops in Nederland, België en Frankrijk. Ik ben dus bevooroordeeld in mijn mening maar ik heb dus wel enige ervaring met het merk.

Onze ervaring met en waardering voor SuperJack als merk is zeer positief. Het merk SuperJack brengt een serie hekopeners/poortopeners van goede kwaliteit op de markt voor verschillende toepassingsgebieden (deuropeners, vleugelhekopeners, schuifhekopeners) en ook nog in verschillende combinaties van samenstelling (veel/weinig accessoires) en heeft daarnaast vele uitbreidingsmogelijkheden.

De controlbox (de centrale regelunit) is voorbereid op de vele accessoires. Je kunt dus naar eigen inzicht uitbreiden zonder dat je eerst een andere controlbox moet aanschaffen.

En gaat er eens iets kapot, dan is er volop gelegenheid tot het vervangen van onderdelen. En dan heb ik het niet over mijn kleine jaar ervaring maar vooral over gebruikers van jaren geleden die in het afgelopen jaar ons benaderd hebben omdat er iets kapot was gegaan. Voorbeelden:

- Iemand is tegen het hek gereden met de auto, arm met motor (4 jaar oud) is krom, draait niet meer. Eenvoudig 1 arm bestellen en vervangen.

- Blikseminslag, controlbox doet het niet meer. Eenvoudig de printplaat vervangen.

Heb je vragen die wij niet kunnen beantwoorden? De importeur weet raad en reageert vlot, via ons of desgewenst rechtstreeks met onze klant. Wil je een bijzondere combinatie van schakelingen maken met andere apparaten (bijvoorbeeld 2 hekken bedienen plus een garage), dan maakt de importeur graag een voorstel van de benodigde onderdelen.

Als je meer wilt weten over ons bedrijf en onze webshops, stuur dan even een PM. Dan houden we de gesprekken hier in het forum zoveel mogelijk vrij van reclame. Heb je algemeen vragen over de mogelijkheden van de SuperJack hekopeners, stel ze hier gerust, dan kan iedereen daarover meediscussiëren en lezen. Ik blijf deze discussie voorlopig even volgen.

Lid geworden
14 nov 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
die uitbreidingen wat je opnoemt heb je op bijna alle openers alsook voor het vervangen van de onderdelen

ik ben ondertussen al 6 jaar bezig met automatisatie

en ik vind naar eigen ervaring dat niet de uitbreidingsmogelijkheid of vervangbaarheid van een product de kwaliteit bepaalt, maar wel de duurzaamheid van de onderdelen waarmee het product is samengesteld

de printplaten van nice motoren zijn netjes afgedekt in een stofvrije omhulsel

en kan je zonder te schroeven er gewoon uitklikken en vervangen (moest dit nodig zijn)

de motoren hebben een omhulsel van gietaluminium sterk en roestvrij (geen plastic die verkleurd na een jaar)

indien je de motoren wilt zien pm even

groeten,

Dennis

avw

Lid geworden
29 jul 2011
Waarderingsscore
0
Punten
0
Beste Dennis,

Je hebt helemaal gelijk. De vraagsteller vroeg of iemand ervaring had met SuperJack hekopeners. Ik heb mijn (verkopers)ervaring verteld en onvoldoende duidelijk gemaakt dat we vrijwel nooit storingen hebben.

Ik heb een beschrijving van de omvang van mogelijkheden gegeven omdat ik vind dat SuperJack zich in verhouding tot andere goedkope DHZ producten onderscheidt door het brede aanbod van mogelijkheden. Zonder individuele producten te noemen, ze hebben recht op hun bestaan, zie ik veel DHZ setjes die best geschikt zijn om een hek te automatiseren maar je moet niets meer dan dat willen. Ze zijn eenvoudig maar beperkt in de mogelijkheden.

SuperJack heeft een complete lijn.

Uiteraard is het een DHZ product, de installatie vraagt wel enige vaardigheid en ruimtelijk inzicht van de persoon die installeert, het is handig als hij eenvoudige tekeningen kan lezen zodat hij een keuze kan maken voor de bevestiging van de motorarmen op de paal of muur. Maar eenmaal geïnstalleerd, al of niet met ondersteuning van ons of importeur, werken de SuperJack hekopeners vele jaren zonder storing.

Zijn er betere hekopeners dan die van SuperJack? Ongetwijfeld. En ook nog met meer mogelijkheden. Het is een voortdurende afweging van prijs-prestatie en volgens mij is SuperJack een zeer goede middenklasser die voor een DHZ-er geschikt is. Ik denk dat de vraagsteller een DHZ-er is en daarom zijn vraag gesteld heeft. Ik laat de professionele markt die door installateurs bediend wordt buiten beschouwing.

Groet,

Arjan

ST5

Lid geworden
11 okt 2010
Waarderingsscore
1
Punten
0
Ik heb thuis het setje van 350eur van in de Makro geinstalleerd.

Chamberlain Liftmaster 300 of zoiets.

Werkt al een vol jaar zonder problemen, andere installaties die ik ken werken al 5 tot 10 jaar, met weinig problemen.

Je ziet duidelijk dat het een beetje playmobil is, maar het doet zijn werk.

K had geen zin in een 'beter' systeem van 2K eur.

K weet niet in hoeverre dit te vergelijken is met het mij onbekende Superjack.

Ziet er mij op foto dezelfde kwaliteit uit (dezelfde soort verdelers, dezelfde prijs,...)

.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan