• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Hansgrohe Raindance Croma Ecosmart

Lid geworden
12 aug 2009
Berichten
951
Waarderingsscore
1
Punten
0
Heeft hier iemand de Hansgrohe Raindance Croma 220 Ecosmart?

Deze zou 9,5 l/min verbruiken bij Mpa.



Is dit een verbruik waarvoor grotere sanitaire leidingen voorzien moeten worden of is dit normaal? Het leek me normaal omdat de echter regendouches veel meer verbruiken (zonder ecosmart).
 
Lid geworden
1 mrt 2010
Berichten
71
Waarderingsscore
1
Punten
0
Wij hebben dergelijke douchestang. Die 9,5 liter per minuut is natuurlijk wel een verbruik gerekend op een bepaalde druk. Ik heb nog niet getest bij ons of dit ongeveer klopt.



Wij hebben gewone toe- en afvoerleidingen liggen. Werkt perfect en zijn tevreden van onze aankoop.
 

m1chaelm

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
24 aug 2010
Berichten
2.377
Waarderingsscore
257
Punten
83
Kan gewoon met standaard leidingen (koper 15 of henco 16). Als je genoeg druk hebt allessinds.
 
Lid geworden
12 aug 2009
Berichten
951
Waarderingsscore
1
Punten
0
zwaenepoels;1734638 wrote:
Wij hebben dergelijke douchestang. Die 9,5 liter per minuut is natuurlijk wel een verbruik gerekend op een bepaalde druk. Ik heb nog niet getest bij ons of dit ongeveer klopt.



Wij hebben gewone toe- en afvoerleidingen liggen. Werkt perfect en zijn tevreden van onze aankoop.



Leuk om te horen! Ik hoop wel dat het verbruik niet veel hoger ligt bij normaal gebruik dan, want heb geen idee hoeveel die druk bij normaal gebruik is.

Op de website staat dat het 9l/min bij een druk van 0,3Mpa is...

Nuja, het is een ecosmart, dus zoveel mag die normaal toch niet verbruiken he...



Hoe is de douchestraal eigenlijk? Is het een echte regendouche (zo heel zachte druppeltjes die uw douchegel er amper afspoelt) of eerder tussen een gewone en regendouche in?

Ik begrijp dat je voor shampoo wel best een handdouche erbij hebt, maar die is inbegrepen dus lijkt me geen probleem. Ga hem waarschijnlijk deze week bestellen.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan