Handwasbakje clou flush 3

Lid geworden
22 jan 2013
Waarderingsscore
0
Punten
0
Heeft er iemand deze al geinstalleerd?
Bovenkant tafel op 90 cm?
Wat met toevoer en afvoerleiding?
Welke hoogte? Hoe ver van elkaar als je richting de muur kijkt?
Als ik met de toevoer uit de muur kom dan best een schell kraantje plaatsen zeker?
Ik heb ook een chrome buisje erbij gekregen, wat moet ik hiermee?
Iemand fotos van een geplaatst model?
Alvast bedankt.

Lid geworden
28 mrt 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb er geen geplaatst, maar ik ben toevallig vorige week in de showroom geweest. Bel daar eens naartoe, man was heel behulpzaam.

Lid geworden
22 jan 2013
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ons kraangat zit rechts.
Ik vind daarvan niet direct de hoogte van de toevoerleiding.

Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
5
Punten
0
De kraan wordt normaal gezien aangesloten met een flexibel, dus je bepaalt in wezen zelf waar je de stopkraan zet.

charel

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
9 apr 2010
Waarderingsscore
1.329
Punten
113
Je hebt blijkbaar alles al geleverd gekregen.
Monteer alles, en schik het op de vloer (alsof dat de muur zou zijn). Dan kan je toch perfect meten waar je alles moet voorzien?
Dat lijkt mij in ieder geval veel gemakkelijker en zekerder dan voortgaan op verwarrende vragen en antwoorden op het forum.
Dan zal je ineens ook wel merken dat bijvoorbeeld dat chroom buisje dient om de verbinding te maken tussen kraantje op de lavabo en hoekstopkraantje.

Lid geworden
29 mei 2011
Waarderingsscore
0
Punten
1
Misschien een beetje laat om hierop te reageren, maar zijn jullie tevreden over dit wasbakje?
Niet te klein?

Lid geworden
1 mrt 2011
Waarderingsscore
0
Punten
0
In ons toilet moesten we vanwege de afmetingen kiezen voor een zo compact mogelijk afwasbakje, ik ben er daarom wel min of meer wel tevreden van want groter had bij ons gewoon niet gekunnen. 

Wat ik als probleem ervaar is dat je de kraan niet ver mag opendraaien want anders spat/loopt het echt met hopen op de vloer aangezien je handen net zo groot zijn als het bakje, en het dan gewoon over je handen de grond op loopt. Als ik de plaats had, had ik wel voor een groter model gekozen :)

Bovenaan