Gyproc en binnendeuren

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Kan je bij een Gyproc wand elke deur erin geplaatst krijgen, of moeten wij ons beperken tot een bepaald gamma?

Misschien een stomme vraag maar ik heb hier nooit bij stilgestaan...

Lid geworden
11 apr 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Normaal gezien geen enkel probleem maar voorzie wel een stevig kader in hout om de deur in te plaatsen. Als je met metalstud zou werken moet je in de profielen hout voorzien om de deur in vast te maken.

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
jokke wrote:
Normaal gezien geen enkel probleem maar voorzie wel een stevig kader in hout om de deur in te plaatsen. Als je met metalstud zou werken moet je in de profielen hout voorzien om de deur in vast te maken.

Dus er enkele latjes IN de Metalstud plaatsen? Nauw passend dus?

Lid geworden
13 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Er zijn 2 methoden:

- Je plaatst een houten lat van +/- 45 mm breed IN de metalstud. Tussen je metalstuds laat je dan een dagmaat van 90 cm of 80 cm (ifv je deurbreedte)

of

- Je schroeft de houten lat TEGEN je metalstud, waarbij je dan zorgt dat de dagmaat tussen de latten correct is.

Persoonlijk prefereer ik methode 1.

Lid geworden
11 apr 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
lennie wrote:
Er zijn 2 methoden:

- Je plaatst een houten lat van +/- 45 mm breed IN de metalstud. Tussen je metalstuds laat je dan een dagmaat van 90 cm of 80 cm (ifv je deurbreedte)

of

- Je schroeft de houten lat TEGEN je metalstud, waarbij je dan zorgt dat de dagmaat tussen de latten correct is.

Persoonlijk prefereer ik methode 1.

Is ook de meest gebruikte...

Bovenaan