• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

grote hoeveelheid HSB bouwmaterialen

doddel

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
5 apr 2006
Waarderingsscore
312
Punten
83
ik was oorspronkelijk van plan mijn HSB helemaal zelf te zetten, maar dat is wat anders gelopen

ik heb dus echt heel veel materialen voor een HSB liggen.

Onder meer:
steico I joists van 30cm hoog
ecologische isolatie in diktes van 12 en 14cm (half harde platen)
PEC3000
houten gevelbekleding (goeie 150m2 denk ik)
foamglas isolatie 10cm dik
een hele reeks binnendeuren

ik vergeet ongetwijfeld nog heel wat

soit, als u HSB bouwmaterialen zoekt, stuur maar een DM en ik laat weten of ik kan helpen

regio Brugge

Caroto

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 okt 2019
Waarderingsscore
1.971
Punten
113
Oei, best jammer voor jou. Hopelijk komt de nieuwe manier van werken dan wel goed uit voor jou.

Eventueel heb ik wel interesse in de I liggers. Welke lengtes heb je liggen en hoeveel? Is het 45x300 of 60x300 of 90x300 ? Heb je ook de muurvoeten?

En de houten gevelbekleding misschien ook deels. Over welke gaat het? Heb je merknaam of verdere gegevens?

Laatst bewerkt:

doddel

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
5 apr 2006
Waarderingsscore
312
Punten
83
het huis staat er ondertussen, no regrets ;-)

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan