• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
  • Vraag hier je gratis tickets voor bis beurs 2023 in gent aan! Niet geldig op zondag

Groothandel isolatiemateriaal

mortelkuip

Actief Lid
Lid geworden
2 jun 2016
Waarderingsscore
40
Punten
28
Heeft er iemand ervaring met Waeyaert Vermeersch (WV isolatie)? Is een groothandel voor isolatiematerialen die volgens hun website helaas enkel aan professionelen levert. Ik kwam deze naam ergens tegen op het forum, dus vroeg me af of je daar als zelfbouwer toch kan kopen.

Andere tips voor groothandels voor isolatie (en andere bouwmaterialen) in regio West-Vlaanderen zijn welkom!

Wou alvast eerst polsen naar ervaringen vooraleer ik hen eens opbel.

LL23

Actief Lid
Lid geworden
31 okt 2021
Waarderingsscore
32
Punten
28
Braaf als ik ben heb ik jullie advies gevolgd en dan toch maar eens gebeld. Na de hele situatie van zelfbouw uit te leggen kunnen ze blijkbaar alsnog particulier leveren. Offerte is in aanvraag, dus ben benieuwd of ze als groothandel scherp zitten qua prijs ? Nuja, wat is scherp tegenwoordig... enkel m'n keukenmes waarschijnlijk.
Ik ben wel benieuwd naar je offerteprijs als het dakisolatie betreft. Enkele maanden geleden heb ik ook prijs gevraagd, dat was toen wel incl plaatsing door hen.

Zou de prijs van isolatie nog aan het stijgen zijn of aan het stabiliseren/dalen? Iemand recente info?

mortelkuip

Actief Lid
Lid geworden
2 jun 2016
Waarderingsscore
40
Punten
28
Het was voor PIR spouwmuurisolatie. Daar moet je tegenwoordig op zo'n €12.50 à €16/m² rekenen voor 7cm dikte.

• Leuk
Waarderingen: LL23

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan